Søgning på: matematik fp10,2023. Resultater: 14581 til 14600 af 31467
-
Beregn SinV
ForumindlægHej. Jeg har en matematik opgave, som lyder: Beregn sinv af følgende: Cosv = 0,4 Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre. Er der en som er sød at forklare det? -
Vektorer
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven. Håber i kan hjælpe. -
En funktion f
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven. Håber i kan hjælpe. -
Isolere K0
ForumindlægSidder med en matematik aflevering til imorgen og kan ikke finde ud af at isolere k0 ?? Nogen der kan hjælpe? -
Kvalitativ eller kvantitativ..?
ForumindlægHej. Hvordan kan man beskrive forskellen mellem om noget kvalitativ eller kvantitativ i faget matematik? Og hvordan kan jeg ser om noget er enten kvalitativt eller kvantitativt? -
undersøg parablen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til matematik. håber i kan hjælpe mig. opgave 2 på første billede, og opgave 5 på billede 2. på forhånd tak. -
STX Mat B eksamen søges!
ForumindlægHej. Jeg søger Matematik B eksamensopgaver som har fået 10 eller 12, da jeg snart skal op i eksamen i mit GSK kursus, vil jeg gerne bruge dem som hjælp! -
Kinas befolkningstal
ForumindlægHej det vil være et stort hjælp hvis i hjalp mig med en matematik opgave. opgave 9. jeg vedhæfter et pdf-billede. tak på forhånd. -
Hvilken indstilling
ForumindlægHej folkens sidder lige og laver en matematik aflevering, og er i tvivl om hvornår jeg skal bruge enten rad eller degree i lommeregneren, kan i svare mig på det ? :D -
Cirkeldiagram i OpenOffice?!
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Jeg skal lave et cirkeldiagram, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det! Er der nogen derude, som kan guide mig gennem, hvordan man gør? :-) -
forberedelsesmateriale 2009
Forumindlæghej er der nogen der ligger inde med resultaterne for forberedelsesmateriale til matematik A for htx maj 2009? På forhånd tak !! -
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
optagelsesprøve
ForumindlægMå man gerne tage sine matematik bøger med sig i optagelsesprøve ?? og hvor lang tid varer dte ? -
K1
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om k1 formel i matematik kaldes en rente formel eller kapital efter 1 år ? -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
Forskellig mat opgaver !!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med et pr matematik opgaver, jeg vedhæfter lige billederne, så I kan se dem. På forhånd tak. -
Heeej :)
ForumindlægJeg skal snart op i problemregning matematik er der nogle af jer der har nogle gamle sæt læggende der hjemme? :) Eller kender en hjemmesider :) Tark :) -
Den distripotive lov
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og fatter simbelthen narder af mit matematik! Vi har om den distripotive lov! Og kan ikke lige finde ud af at reducere, og bare i det hele taget regne det! -
x^2 hvad er x lig med
ForumindlægHej SP Jeg har følgende opgave indefor beviser i matematik. Nogen der kan forklare mig sandhedsværdierne for x^2.
