Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14701 til 14720 af 40685
-
Hjælp til FS10 mundtlig matematik.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig matematik FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Idræt c hf
Forumindlægjeg har hørt at man ikke skal til eksamen i idæt på c niveau på hf er det rigtigt? og i så fald får man overhovedet en karakter i faget så? -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
Årskarakter vs prøvekarakter
ForumindlægHvordan fungerer årskarakteren i et fag, som man har aflagt eksamen i? Jeg har hørt noget om, at den tæller lidt med. Det skal nok lige siges, at jeg er på den nye gym-reform. -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
blive optaget på medicin
ForumindlægHej, kan man blive optaget på medicn uden at have en studerende eksamen. Fx er der nogle prøver/tester....man kan få? -
Tæller afleveringer ind i mit snit?
ForumindlægJeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
Årskarakter >< Eksamenskarakter
ForumindlægHej alle sammen Nu er det sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen her om små tre ugers tid, og jeg har fået en årskarakter i pågælende fag, som jeg ikke just er stolt af. Selvfølgelig vil jeg meget gerne gøre det super godt til eksamen, der for er mit spørgsmål: Vil min årskarakter have eff... -
Klage...
ForumindlægHej, jeg afslutter i år samfundsfag og billedkunst, og jeg ville gerne vide, om jeg havde mulighederne for at klage ang. min samfundsfagskarakter. Problemet er således, at jeg i første omgang (1.standpunktskarakter) fik 7, hvorefter jeg til en test fik 12, men jeg fik 10, som årskarakter efterføl... -
Spørgsmål om gennemsnit til videregående uddannelse
ForumindlægHej, Jeg står i en situation, hvor jeg søger noget vejledning vedr. min fremtid på en videregående uddannelse. Sagen er den, at jeg pt. går på STX, og har netop afsluttet 2.g. Mit nuværende snit er ikke noget at prale af - jeg har brugt for meget tid på fester og det sociale liv i gymnasiet, i s... -
Hvad ville du gøre?
ForumindlægDet har altid været min store drøm at studere medicin, og det er virkelig, det jeg gerne vil! Jeg må dog erkende, at min snit ikke er højt nok, og jeg er virkelig bange for, at jeg ikke kan blive optaget nogen steder. Jeg føler virkelig, at jeg har skuffet mig selv, fordi jeg ikke har sørget for... -
Medea
ForumindlægEr igang med at analysere Medea og allerede starten forvirrer mig. Er forfatteren fortælleren også? Jeg forstår ikke helt hvem der er der snakker fra vers 3 til 12. For fortælleren siger at gid aldrig Pelionskovens fyr var blevet hugget om til årer så helterne kunne drager ud på togt. Og gik Jaso... -
Skuffet, trist, sur??
ForumindlægHvilken følelse får I når I får et skod karakterer som I ikke selv havde forventet at få?Her kan I evt. komme frem med jeres følelser omkring dårlige karakterer.. -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvordan eksamen foregår i kemi? -
ISRAEL OG PALÆSTINA
ForumindlægHej :) Søger hjælp til ovenstående spørgsmål, da jeg skal historie eksamen torsdag! 1.) Nogle der kan forklarer mig kort og præcist hvad mellemøstkonflikten handler om mellem Israel og Palæstina? 2.) Hvad handler situationen om med Sharons spadserretur på tempelbjerget i 1999?? Og den efterføl... -
Retningslinje - brug af hjælpemidler
ForumindlægTil LEDELSE Ledelsen Ansvarsområder: Flemming Steen Jensen FS Rektor [email protected] 27775001 Overordnet personaleledelse, MUS, GRUS Ledelsesrepræsentant hf Arbejdstids- og lønaftaler Skoleudvikling (med AE) Kvalitetsudvikling Intern og ekstern kommunikation Timefagfordeling (med LT, LC) Arbej...
