Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14721 til 14740 af 25374
-
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U... -
oversættelse ´dansk-fransk
ForumindlægHej Jeg har en dansk tekst på 10 linjer som jeg har oversat til Fransk jeg vil gerne have at nogle lige så det igennem og evt. kom med rettelser linket til teksten er http://peecee.dk/?id=76466 -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK -
fortalt tid / fortællertid | tager 1sek
Forumindlæghvad er forskellen mellem fortalt tid og fortællertid? -
Samf./dansk..
ForumindlægHej, Jeg skal skrive i samfundsfag og dansk med fokuspunkt på ungdom i det senmodern samfund... Nogle idéer til hvordan i alverdenen jeg skal gribe det an? Tak... -
Kan ikke slette min tråd
ForumindlægUps kom til at oprette et sørgsmål -
Kan man godt ..
ForumindlægKan man godt sige: My sister's dog's tale was long? -
Historieopgave im Den Danske Grundlov.
ForumindlægHej:) Jeg skal til at skrive en historieopgave om knap en månedstid og jeg overvejer at skrive om den danske grundlov, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal specifikt skrive om. Hvordan skal jeg få opgaven til at fylde de 10-12 sider. Jeg skal snart lave en problem formulering, men jeg ved ikke hv... -
Sufi islam
ForumindlægHej. Grunden til at jeg har oprettet et indlæg om sufi islam er netop for at få lidt "stof til eftertanke" af nogle forskellige mennesker. Hvad mener i om sufi islam og har i nogensinde hørt om den? Hvordan og hvorledes? Skriv hvad du ved, tror og mener. :) -
puha matematik
ForumindlægNu er det sådan at jeg har valgt en matematisk retning på gymnasiet. Men jeg bliver bare ved med at sænke min egen selvtillid, ved at blive ved med at tænke på at alle de andre er klogere og bedre end mig. Jeg kan god li matematik, og vil gerne lære mere. Jeg har verdens sødeste lærer. Men de... -
har brug for en uhyggelige overskrift til en stil
Forumindlægkan en hjælpe med at finde en overskrift -
Antal sider
ForumindlægHvis jeg skal skrive en opgave på 15-20 sider - må den så godt være længere end 20 sider, hvis jeg ikke har skrevet 2400 tegn på hver side? 2400 tegn regnes jo normalt for 1 computerskrevet side. I følge min matematik skal jeg skrive 36000-48000 tegn i alt, hvis én side er 2400 tegn. -
To uforståelige sætninger..
ForumindlægHejsa Jeg sidder med et stileemne, der omhandler Lykke. Hertil skal jeg læse et avisindlæg skrevet af Merete Pryds Helle, hvoraf et afsnit forekommer mig noget uklart. Hvad menes der med følgende afsnit: "På den anden side vil man i regeringensgrundlaget gøre Danmark til et førende land ... -
Forberedelse til journalist
ForumindlægHej forum! Jeg er en ny blogger, der forbereder sig til journalisthøjskolen prøve. Så for at sætte gang i min tankevirksomhed, vil jeg begynde at begive mig ud i denne disciplin. Håber på lidt feedback www.running--latte.blogspot.com -
Hjælp til noget om Babylonsk matematik
ForumindlægHey venner! Er der nogen som kan hjælpe med en 3. årig studieretningsprojekt om "Babylonsk matematik"??? Jeg kan simpelthen ikke finde så meget om det. Så det ville være super med links og info etc. Tak på forhånd!! //Mig -
srp hjælp
Forumindlæger der nogle der vil hjælpe mig med srp.. kan godt bruge noget hjælp -
GRATIS...Husk det på SØNDAG
ForumindlægKæææmpe NYHED... Har lige fået besked fra en veninde som hun siger at S-tog Kører GRATIS på SØNDAG.. whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... såå det bare med at hygge sig søndag-dagen :P -
Opgaver?
ForumindlægNogle der ved hvor lang tid normalen er for at få sine opgaver godkendt her på studieportalen? -
Reklamer
ForumindlægHEy Ville lige hører om der er nogen der har analyseret reklamer om tobak eller rygning? Eller har nogle gode ideer til reklamer. Evt. 2 forskellige tobaksreklamer som man kan analysere?? -
Metodeafsnit?
ForumindlægHejsa Jeg kom lige i tanke om, skal man have et metodeafsnit med i sin opgave, og hvis man skal, hvad består sådan et af, sådan helt konkret? Håber nogle som kender svaret, vil melde tilbage på det hurtigst muligt.. Venlig Hilsen Nanna
