Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14801 til 14820 af 45451
-
De taksonomiske niveauer
ForumindlægI en problemformulering skal der være tre niveauer: et redegørende, analyserende og vurderende. Det er let at klare i et fag som dansk; her kan du redegøre for postmodernismen, analysere en novelle af Naja Marie Aidt og vurdere, om novellen falder inden for postmodernismens rammer (eksempel). Me... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej. Jeg er igang med en opgave, hvor jeg skal analysere nogle sætninger. Men hvordan analysere man denne sætning: Filmen har jeg set, men jeg har ikke læst bogen? Er dette rigtigt: Filmen( Genstandsled) har( O) jeg (X) set (O), men (-->) jeg (X) har(O) ikke (bølge) læst (O) bogen ... -
Hjælp angående Blooms taksonomi
ForumindlægHejsa Jeg har lidt problemer angående Blooms taksonomi Opgaven er: Forklar hvordan din problemformulering inddrager de taksonomiske niveauer Jeg har om Nike og min problemformulering er: Er der forskel på måden en multinational virksomhed reklamerer på i USA og i Danmark? Først vil jeg redegøre ... -
Et lille spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg skal til engelsk eksamen imorgen, tænkte på når jeg skal forklare hvilken tid der er tale om er det så "okay" at jeg skriver udvidet tid ( hvis der er tale om en ing-form) eller skal man skrive gerundium? -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op. -
fedme
Forumindlægjeg er næsten færdig med min synopsis om fedme, men kan stadig ikke finde en forudsigelse/fremskrivning om hvordan fedmen bliver i fremtiden ? er der nogen der kan finde noget, og evt. hjælpe mig med at finde de nyeste tal omkring fedme ?? -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk. -
Hej er der et sød sjæl som vil rette min dansk og det vil betyde meget for mig :)
ForumindlægIndledning af: Yahya Hassan & Zaki Youssef Zaki Youssef og Yahya Hassan er blevet meget omtalt digter, især Yahya Hassan og det skyldes, at han fortæller hvor slemt det er at være muslim og bo i en ghetto sted med en far som tæsker en, og Zaki Youssef har vundet mange priser for hans arbejde... -
Kan I anbefale en bog om lineær algebra der er pædagogisk og forklarende?
ForumindlægHej Kan I en anbefale en bestemt bog om lineær algebra der er pædagogisk og forklarende? Det er til selvstudie 1. semester. Jeg har kigget på pensum.dk men har ingen anelse om hvilken en der er "god". På forhånd tak -
Udvælgelse af ministre
ForumindlægHvad jeg har skrevet ind til videre En minister behøver ikke at være medlem af folketinget for at blive minister, Han/hun kan sagtens komme udefra, men må dog ikke stemme i folketingssalen, hvis vedkommende ikke er valgt af vælgerne En minister må ikke have et flertal imod sig, så må han/hun gå... -
AT emne (samf + ?)
ForumindlægJeg er så uheldig at have en naturvidenskabelig linje (mat a, bio a, id b) og jeg kan SLET ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om. Jeg har valgt at sige at jeg vil skrive i samfundsfag, for jeg tror at jeg vil kunne bruge det uanset hvilket emne jeg vælger, men mit problem er fag nummer to. Eft... -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
windows explorer
Forumindlæger der nogen der kan finde ud af hvordan man ændre windows internet explorer fra engelsk til dansk. Altså så der står "filer" i stedet for "file" osv. -
Nogle der har et forslag ?
ForumindlægJeg skal til at vælge et emne til min studieretningsprojekt, og vil gerne skrive inde for fagene matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle forslag? -
HJælp
Forumindlæghej alle sammen skla have terminsprøve til november.. HVilkeen problemformuligig vil jeg komme op i? og i dansk hvad skal jeg der? og i engelsk hvad sjal jeg der? -
Terminsprøve
ForumindlægHej er der nogle der eventuelt kan kigge igennem min engelsk termin prøve som jeg har vedhæftet, og måske give en karakter? -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen der har et link til engelsk-dansk ordbog (motor/teknik) hvor man kan slå ord som crosshead, crankshaft og piston stroke op? -
ordbøger
Forumindlæger der nogen der har adresse til nogle gode ordbøger over nettet, som man kan bruge her og nu??...(både danske, tyske, engelske og franske?) -
Hvordan skriver man en artikel som stil?
ForumindlægHej alle...jeg har et problem, håber at nogen kan hjælpe mig og det at jeg i skolen fik et afleverings opgave, som består af analyse af to artikler og sammenligning. Den skal afleveres som stil. spørgsmålet er så, hvordan skriver jeg det som en stil? - håber nogen kan hjælpe... -
Dansk SSO
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SSO, og jeg har behov for feedback. Jeg er i gang med at analysere "Et dukkehjem". Er der mon en venlig sjæl, som vil give mig noget feedback? Venlig hilsen, Maria
