Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14841 til 14860 af 25374
  • Studieretningopgave! Mat/his

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle derude, som er færdige med gym, og som har skrevet SRP sidste år? kunne godt tænke mig, at se et eksempel på en opgave i mat/his.. nogen, der kan hjælpe?
  • World Trade Center.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en engelsk opgave omkring World Trade Center. Ved nogle af jer hvorfor terroristerne valgte at flyve ind i lige netop World Trade Center? Jeg ved at de havde en forbindelse til Al-Qeada, men hvad var grunden til at de fløj ind i World Trade Center? Blev de lokket til det af...
  • Dansk stil , Meninger!

    Forumindlæg
    Hey alle (: Jeg ville høre om i ikke ville sige jeres mening om min stil?, og hvad i måske tror den ville give á karakter (: jeg håber i vil være så søde, at sige jeres mening, fordi jeg er lidt fortabt på denne stil? , om det skal skrives mere på eller hvad? Den glemte katastrofe 190...
  • Bio A - Kemi A - Diabetes og insulin

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne skrive om diabetes og insulin i bio A og kemi A.. men er der nogen der ved noget om hvor svært det er? og om der overhovedet findes noget materiale til det?.. evt. nogen som har skrevet noget om det?..
  • Analyse and interpret?

    Forumindlæg
    Hvilke områder er det jeg skal indenom her?
  • Min problemformulering

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Jeg har skrevet min problemformulering sådan: Med udgangspunkt i tiden omkring det moderne gennembrud, vil jeg beskrive kvinders rettigheder omkring 1860-1900, og hvilken betydning det har haft for kvindernes lighed i dag. Kommer ligestillingsproblematikken til udtryk nogen steder i...
  • Kampen mod global opvarmning med fokus på romklubben

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en opgave om kampen for det gode liv med fokus på den globale opvarmning. Til det skal jeg have fokus på Romklubbens forudsigelser og benytte internationale politiske teorier til at forklare ændringerne fra Romklubbens forudseigelser og frem til nu men kan ikke se hvordan j...
  • Hvad er forskellen på Budskab og Morale?

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er forskellen på Budskab og Morale?
  • vejledning til skrivning af informationspjecer

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal skrive en informationspjece omkring arbejderbevægelsen. Er der nogen som kan linke til sider, som jeg kan bruge som inspiration til min egen informationspjece omkring mit emne??? På forhånd tak for hjælpen.
  • Hjælp til slutning og begyndelse

    Forumindlæg
    Jeg har lige fået en dansk stil tilbage. Alt i alt var min stil god (fik 10 pil ned), men det, der især trak ned, var opgavens form især begyndelsen og slutningen, er der nogle der kan komme med nogle forslag? Jeg går i 1g (kan sætte min stil ind, hvis det ønkes)
  • Overgangen fra dampmotor til dieselmotor

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har forslag til kilder der kan bruges i forbindelse med emnet nævnt i overskriften? Nogen steder hvor historiske kilder kan indhentes eller lignende?
  • Hvad er forskellenen analyse og en fortolkning. Skal fortolkning være subjektiv??

    Forumindlæg
    Overskriften siger sig selv -tak på forhånd
  • gyser

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en opgave som skal være en gyser ved ikke hvad den skal handle om hjælp
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til at skrive en SRP opgave (mat A og hist A), men mangler literatur, min emne omhandler Sophie Germain, og Fermats sidste sætning, jeg skal desuden skrive om kvinder i oplysningstiden, nogle som har nogle forslag? alt hvad jeg har nu: Kvinder og matematik: rapport fra en kon...
  • Sokrtaes og jesus?

    Forumindlæg
    Hvad er ligheden mellem Sokrates og Jesus, hvis man skal drage paralleler? Er helt på bar bund!
  • Anders Foghs nytårs tale 2001

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har Resume til Anders Foghs første nytårs tale i 2001 ???
  • BUDDHA

    Forumindlæg
    Hej... Jeg sidder med en opgave er gået i stå! Opgaven lyder: Hvorfor er buddhismen blevet så populær? ( i vesten) Jeg skal også indrage religionsfaglige begreber... Tak på forhånd..
  • Perspektivering???!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har altid undret mig over hvordan man egentlig perspektiverer en tekst. - Jeg ved godt hvad "Perspektivering" er. Jeg bruger det som regel også når jeg skal perspektivere et billede. - Men hvordan perspektiverer man eks. Tepotten med noget andet.
  • Hvad betyder "førstehåndstekst"

    Forumindlæg
    Er usikker på hvad det betyder..
  • De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917

    Forumindlæg
    hej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ?