Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14881 til 14900 af 25374
-
SRP emne med matematik? inspiration hjælp!
ForumindlægHey jeg sidder her og spekulere over hvilke emner jeg kan have til min SRP. jeg vil gerne bruge mit MatA som det ene fag, og herefter DanskA, HistA eller NaturgeografiB som det andet fag.. Bare skyd med en masse gode idéer! ;) Alt godt herfra:) -
Oversættelse af tysk-sætning- På forhånd tak
ForumindlægHej. Min hjerne er simpelthen gået død efter ferien, det er som om jeg ikke kan huske den tyske grammatik. Men er nogen, der vil oversætte det her for mig ( med evt forklaringer), har oversat det, men tvivler på at det er korrekt. På forhånd tak. I den følgende fortælling møder E fra Østberlin... -
Fotosyntese
ForumindlægNår man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi? -
HF til videregående uddannelser?!
ForumindlægEr det muligt at få et godt gennemsnit på HF? Nogen der har gode erfaringen med at tage en HF og derefter en lang videregående uddannelse? Nogen der har en mening om STX vs. HF? -
Hej!
ForumindlægJeg er i en stor krise! - Jeg har en novelle for til på tirsdag, og jeg er ikke gået i gang med den endnu. Jeg har virkelig ingen anelse om hvad den skal handle om! Opg. går ud på at vi skal skrive en novelle på 700-1000 ord, og det hele skal foregå på en dag, og self skal den have de "fire ... -
Titanic - Engelsk (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg har i AT valgt Titanic da vores overemne er katastrofer. Jeg har Engelsk og Fysik, og har valgt i fysik at skrive om Archimede lov og om hvordan et skib af Stål kan flyde ovenpå mens en enkelt metalplade vil synke til bunds. Er dog helt på bar bund med den engelske del, hvor jeg havde ... -
Outline i engelsk
ForumindlægHej. Jeg har jo som så mange andre elever i 9 klasse fået til opgave at lave en outline (disposition) i engelsk. Mit problem er så bare hvad jeg skal komme ind på af punkter? Mit hovedemne er Racism og jeg har derunder valgt at snakke om Emmett Till. Håber virkelig jeg kan få noget hjælp senest ... -
portræt om mig selv
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig hvordan man kommer igang med at et skrive et portræt, jeg har nu fået til opgave at skrive et portræt af mig selv. jeg ved bare ikke hvordan jeg kommer igang -
Skriftlig dansk eksamen 24-05-13
ForumindlægHej. Jeg var oppe til skriftlig dansk enksamen den anden dag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh -
Hvilken bog er god?
ForumindlægHey Folks :-) Jeg skal til på fredag have fundet en bog. En bog som jeg skal læse & analysere i en bograpport. Efter min søgning efter en god bog (flere steder), har jeg stadig ikke fundet nogen. Så derfor beder jeg jer om hjælp. Jeg er ikke så meget til krimier, gyser o.lign. Men jeg kan god... -
årsager til murens fald
Forumindlæghvad var de væsentlige årsager til murens fald? -
Litteraturliste - uddrag???
ForumindlægEr der nogle der kan give et eksempel på hvordan man laver en henvisning til et uddrag af en bog i litteraturlisten? Ville hjælpe mig super meget! :-) -
Skal skrive en artikel... HJÆLP
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået til opgave at skrive et debatindlæg/artikel omkring mine holdninger og synspunkter på to artikler "Danskere bryder sig ikke om blær" og "Danskere er dejligt realistiske". Jeg har vedhæftet begge artikler :-) Det kunne være virkelig rart hvis der va... -
Adams fest
ForumindlægHej, Jeg har nogle spørgsmål jeg ikke så godt kan svare på, så vil i hjælpe mig? Det er spørgsmål til Adams Fest, som vi har fået for i skolen, men er ikke god til at huske handlingen så kan ikke helt huske... -
resistente bakterier
Forumindlægjeg skal forklare hvad fremkaldelse af resistente bakterier og Anvendelsen af antibiotika i sundhedsvæsenet og i svineproduktion er, men det er lidt forvirrende, håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe. -
Psykolog (egenskaber) og lign. uni. uddannelser
ForumindlægHej, Jeg overvejer at læse psykologi, da jeg finder alt om psykologi og forståelsen af et indvid og gruppe ekstremt spændende. Jeg har ingen interrese i at arbejde som bla. erhverspsykolog og har herudover en lyst til at arbejde med udsatte sociale grupper i DK/resten af verden, men jeg er usik... -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
Fysik rapport
ForumindlægHej er der nogle der gider at rette min fysik rapport? -
Svensmark
ForumindlægHvorfor holder Svensmarks teori ikke? -
Vi er nogle stykker
Forumindlæghej er der nogen som har læst og analyeret digtet "vi er nogle stykker" af Klavs Bondebjerg? jeg skal nemlig anlysere det, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte.har brug for gode råd.... Tak!
