Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14961 til 14980 af 40685
-
Markedskommunikation??
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig markedskommunikation her på mandag d. 2/6, er der nogen der har nogle gode råd til denne her eksamen, det er sådan at eksamen foregå på den måde at man trækker en tekst inden for et emne. og så fremlægger man vel? Vores lærer har ikke kommet med en spørgetime, så panikker l... -
kemiske analysemetoder!!
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i kemi B. vores lærer har opgivet emnet "kemiske analysemetoder" uden at vi nogensinde har snakket om det, og uden at der står noget om det i vores pensum! Så er der en der ved hvad jeg skal snakke om til eksamen, og hvor jeg evt. kan finde noget? På forhånd ... -
USA - Palastina(nuværende Israel)
ForumindlægHvad ligger bag ved den amerikanske imperialisme? og hvorfor har Usa så meget sympati for Israel? hvad er deres interesser evt.? er der jødske hænder bag den amerikanske kongres?håber at jeg får et ærligt og et velbegrundet svar, og helst af nogen som har sat sig ind i det..på forhånd Tak!! -
Jeg har ikke lavet opgaven endu, da jeg er meget i tvivl om det.
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 2005.... -
Nogen der kan hjælpe med denne opgave?
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. A) indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 200... -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
Karakterer
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om karakterer. hvad kommer med i gymnasiegennemsnittet? hvis jeg nu har et fag hvor jeg har fået 7 i årskarakter, men til eksamen fik jeg 10. hvad kommer så med i gennemsnittet? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
Vindmøller
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til en eksame hvis emnet er "vindmøller"? Og hvad skal man vide omkring vindmøller, og hvilke spørgsmål kan læreren finde på at spørge om? Tak på forhånd:) -
Just like that
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;) -
Årskarakter
ForumindlægHej, tæller ens årskarakter med i gennemsnittet? Hvis man f.eks. skal op i Dansk skrif. og har 7 i årskarakteren men får 4/02 til eksamen, tæller det hele med? og gælder det samme med mundligt? Har bare hørt det tæller en smule. -
Hvad er fokus?
ForumindlægHej mennesker! Jeg skal op til AT eksamen og jeg vil høre om I havde nogle gode råd? Især til metoderne hvad kunne være relevant at fremlægge udover metodernes begrænsninger? -
farlig syre
ForumindlægHvis jeg nu trækker syrer og base til min eksame (folkeskole) er det så farligt at røre fortyndet svovlsyre eller saltsyre? Da jeg jo skal lave nogle forsøg, fx: elektrolyse -
MEKA-metoden/skemaet
ForumindlægHej. Jeg har fået et oplæg til eksamen om den såkaldte MEKA-metode. Jeg har ingen forstand på emnet og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe med at forklare hvad det er? På forhånd tak! -
Facit til eksamenssæt MAT A i dag!
ForumindlægHej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det... -
HJæææælp
ForumindlægHej skal snart op til 'eksamen' og har virkelig brug for mere viden om et bæredygtigt landbrug nogen som kender noget til det eller kan smide et link eller bøger. Taaak på forhånd. -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
Skal svare en ven hjælpp - det haster
ForumindlægHej allesammen, min ven som er spanier har bestået sin eksamen, og jeg vil gerne sige tillykke til hende på spansk. Er dette korrekt?: Felicitaciones para pasar el examen. -
? Til alle samf. FSA folk!
ForumindlægHej! Ville bare spørge alle dem der nogensinde har været oppe til FSA samfundsfag: - Hvordan var det? Svært? Nemt? Kedeligt :P? - Hvordan opfattede i denne eksamen? Forberedte I jer meget, og hvordan forberedte I jer? - Hvad fik I så i karakter? Tak.. n_n -
2. standpunktskarakter
ForumindlægHej Jeg går i 3g. og vi har lige fået vores 2. standpunktskarakter. Jeg er meget utilfreds med min karakter i religion. Vores 1. forløb var kristendom,og jeg fik 7 i 1. standpunktskarakter. Vores 2. forløb var islam, og nu jeg har igen fået 7 i karakter, og det forstår jeg bare ikke. Jeg er...
