Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 14981 til 15000 af 47924
-
CENSOR SLAGTER!
ForumindlægHej Studi's.SÅ har jeg min sidste 10.-klasses eksamen i morgen - nemlig i fysik. Jeg har nogle ganske fine notater og forsøg, jeg kan lave - MEN. Jeg har lige fået at vide, at 6 ud af 10, som var oppe i dag, har fået 5; de blev simpelthen slagtet af censoren! Derfor søger jeg febrilsk hjælp h... -
Skal man gå efter gennemsnit eller fag?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg overvejer at læse medicin om 2 år, når jeg er blevet student. Jeg kommer til at have alle de fag, jeg skal bruge, bortset fra fysik på B niveau. - dette kan jeg vælge at trække op i 3.g. Men nu er sagen den, at jeg har fået 12 i fysik på c niveau, og er de... -
Gode råd...!
ForumindlægHey...! Er der nogle som har gode råd til fysisik eksame??? -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Gennemsnit
Forumindlæghvis man er oppe til eksamen i et fag i gym. tæller så både årskarakter og eksamen, eller er det kun eksamenskarakteren? -
Mat A på HF
ForumindlægJeg skal starte på HF til sommer og jeg har valgt Mat A. Jeg skal til at købe mig en lommeregner. Jeg tænker på en TI-89 eller Voyage 200 være den bedste lommeregner at have, men må man bruge den TI-89 til den skriftlig eksame?? Hvad vil i anbefale? -
Energi
ForumindlægHej :) Jeg har fysik c og skal op til eksame nu her, så hvis der var nogen som kunne give mig et svar på dette ville jeg blive super glad: hvilke former for energi er der? På forhånd tak -
Hvilket Gymnasium?
ForumindlægHej Jeg vil gerne læse noget indenfor medecin, eller jeg har overvejet at lidt at læse til læge, men hvilket gymnasium er så bedst til denne retning? jeg håber at jeg får en god debat ud af det. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år.Hvad vil være klogest at vælge:1) Kemi A + Fysik A + Matematik B2) Kemi A + Matematik A + Fysik B3) Matematik A + Fysik A + Kemi BJeg synes alle fag er rigtig interessante, og nej jeg ved ikke hvad jeg vil være.Jeg har ikke lyst til at have dem alle på A, for det ... -
Ville du hjælpe mig?
ForumindlægHvad høre sne til? Biologi Fysik/Kemi Geografi. Jeg tror mest Geografi men håber det er fysik og kemi. Ved du hvad det er ? Please hjælp mig -
Betastråling forsøg? (HASTER)
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik i morgen, og mangler et forsøg til betastråling. Jeg har hørt noget med, at man kan afbøje betastråling med en magnet, men hvad er det der sker, og hvorfor kan man det? Tak på forhånd :-) -
Fuld Pensum og ny reform.
ForumindlægHej jeg er kommet lidt i en fælde da jeg har nået et fraværs procent på 13 (ikke godt) samt jeg stadig mangler at aflevere diverse opgaver. Jeg er elev i 1.g musik. Syntes jeg læste et sted at det ikke længere er muligt for 1.g elever at komme op i fuld pensum mere, er det rigtigt? Vil gerne lige... -
Noter søges (eksamen!): Tell me & Dont you hate having two heads?
ForumindlægSom det fremgår af overskriften mangler jeg noter til Zoë Sharps "Tell Me" & Christine Poulsens "Don't you hate having two heads?". En der ligger ind emed nogle noter som evt. vil dele? Det haster lidt :-( -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Game designer, Hvor?
ForumindlægHej allesammen. Jeg står med det problem, at jeg ikke kan finde nogle steder hvor der står noget om uddannelsen. Jeg er lige startet på Htx men føgler bare at jeg spilder min tid. Jeg vil igang med at designe spil. Ikke lære om ubrugelige biologiske og fysiske ting. Jeg er blevet fortalt at kræve... -
Matematik A December 2013
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret. -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ... -
VALG AF STUDIERETNING
ForumindlægHej Alle Sammen. Sidder her, og skal til at vælge min endelige studieretning her om ikke særlig lang tid. Mine valg står mellem to retninger. 1: Matematik, fysik, kemi 2. Matematik, fysik, informationsteknologi. Jeg ved ikke rigtig hvad det der informationsteknologi går ud...
