Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15061 til 15080 af 42938
-
nepotisme, kontekst
ForumindlægHej alleMed hensyn til ordet nepotisme (forfordeling) er jeg i tvivl om hvordan jeg bruger det. Hedder detoffer for nbruge nbesunstiget med neller...?kan ikke finde det i min nudansk. -
engelske velfærdsmodel
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om den engelske velfærdsmodel har nogen som helst indflydelse på de mange utilpassede unge der er i england? I england har de jo den liberale velfærdsmodel, hvor der er stort skel mellem at være rig og fattig. Kan dette have nogen indflydelse på de unge? -
Rettelse
ForumindlægNogen der GIDER rette :DHenryIl était une fois un garson, qui nommé était Henry. Lui et sa mère ont été déplacés au Danemark. La raison d'elle, était parce que, sa mère et son père ont commencé à combattre. Henry pas a su le Danemark, mais quand il a commencé à sa nouvelle école, lui rencontr... -
igen igen
Forumindlæghey jeg prøver lige her, da der ikke er rigtig nogen der svarer på min biologispg. så det kunne jo godt være der var nogen her der kunne besvæare det :) hey har lige et par spørgsmål, som jeg gerne vil have et godt svar på, da jeg ikke lige har forstået det her. Jeg har fået 15 spg. men hvis i h... -
Terminsprøver 9.klasse 2017
ForumindlægHej mit navn er Jens. Her den 15 Januar 2017 starter mine terminsprøver(9.klasse). Mit spørgsmål er om hvilke obligatoriske fag, SKAL jeg op i? Og hvilke fag KAN jeg komme op i. Tak forhånd. -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. hvad er en reduceret ubestemte artikel? ubestemt artikel er eks. en have, et hus bestemt artikel er eks. hesten, koen -
hvilke borgerkrige har der været i Frankrig?
ForumindlægHej folk! Hvilke borgerkrige har der været i Frankrig, og hvad går de ud på? Håber nogen kan svare -
Spørgsmål omkring gennemsnitsberegning!
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg håber i kan svare på: Hvis man er på 3.år i hhx og ens gennemsnit ender med at ligge på omkring f.eks 1,963 (eller lignende). Må man så stadig gange med 1.03? (hvis man har 5 A Fag) Og tæller det som bestået ved afslutningen af uddannelsen? (er ikke i sådan en slags s... -
Eng mdt
ForumindlægHejsa! Her på fredag skal jeg op i mundtlig engelsk (årsprøve). Men har et meget vigtigt problem, jeg læser langsomt (og især når det på engelsk), og kan risikere at få en tekst på 4 sider, som jeg så har 40 mn at forberede. Jeg har prøvet at læse 3 sider og det tager 34 min. jeg kan lide ... -
Droppe ud inden 3.g og begynde på HF-enkeltfag
ForumindlægHej Portalen, Jeg har et par kringlede spørgsmål vedr. det, at droppe ud inden 3.g (STX), og tage "3.g" på HF-enkeltfag for at give sit snit et boost. Jeg håber at nogle erfarene kan hjælpe mig :) 1. Kan man få merit for afsluttede fag fra hhv. 1.g og 2.g, herunder eksamens- og årskar... -
Tysk generelt
ForumindlægEr jeg den eneste der sidder med opfattelsen af, at folk generelt har svært ved det tyske (grammatik specielt)? Eller er det fordi, dem som uploader indlæg på SP, går efter at få 11 i deres afleveringer? Frem for det 9-tal de måske er til? -
CBS - Kan jeg komme ind?
ForumindlægHejsa. CBS kræver jo at man har bestået matematik på B niveau. Jeg står i den dilemma, at jeg har har bestået matematik i mine årskarakterer. Men ved med sikkerhed at jeg har dumpet den skriftlige eksamen. Kan jeg så ikke komme ind? Eller vurdere de mig udefra mit gennemsnit? Håber i vil besv... -
Lidt eksamenshjælp
ForumindlægEksamen står for døren, og jeg har været så heldig at få udtrukket kemi. Jeg har kemi på højtniveau. Det jeg godt kunne tænke mig var udover mine egne noter, noter om følgende: -Forskellige typer reaktioner (addition, substitution, elimination, osv.), hvordan man kan se hvornår det er det ene o... -
Rhin-områdets besættelse 1936
ForumindlægI min bog, Verdenshistorien 3, står der at Tyskland besatte rhin-området og påskudet var den nyligt afsluttede fransk-sovjetiske pagt. Som afledningsmanøvre sagde Hitler, at det var en ikke-angrebspagt og han antydede muligheden af Tysklands indtræden i Folkeforbundet. Mit spgm: hvad er rhin-land... -
Curtius - udtalelse?
ForumindlægHej, jeg skal op til engelskeksamen FSA i morgen.. Jeg har ikke fransk! :b. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan navnet 'Curtius' udtales? Jeg har som sagt ikke fransk, så lad være med at komme med et eksempel, der lyder lige sådan xD. Jeg har virkelig meget brug for hjælp! Jeg er ... -
Retningslinjerne ved karakterer
ForumindlægHej, Jeg skal lige høre om ens afsluttende årskarakter bortfalder, (eksempelvis ens pågældende fags karakter på c-niveau), hvis man skal have det pågældende fag på b-niveau næste år? På forhånd tak. Louis-Philippe. -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
Frivillig arbejde
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med at man rejser for at hjælpe andre - og gøre en forskel.. Har I nogle idéer til hvilke fag man kan bruge? -
Oversæt - sider
Forumindlæghej alle Nogen der kender en god oversætningside. Kender godt Google Translate, men den gør det ikke perfekt. Tak.
