Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15081 til 15100 af 25907
-
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Privat lærer til mundtlig dansk søges
ForumindlægHej, jeg er en unge (25) pige der bor I København (Vanløse). Jeg har boet in Danmark i 3,5 år. Jeg vil forbedre mit Dansk, derfor søger jeg en Dansker til at tale sammen om forskellige emner. Vi kan møde hos mig, eller ud i byen med en kop kaffe. Jeg håber at finde nogen snart. Hvis du er int... -
Skinheads ??
ForumindlægHey. Er der nogen som ved noget om skinhead i 80´erne. -
SRP
ForumindlægHej :-) Jeg har valgt "Scotland" som emne i SRP. Er der nogen gode/interessante emner indenfor dette område man kunne arbejde med og undersøge skrive om. Jeg kender ikke så meget til Scotland, så det kunne være en stor hjælp! Tak på forhånd! -
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Optagelses prøve snart. Skal, skal ikke?
ForumindlægHej alle sammen. :-) Jeg skal til optagelses prøve snart på et gymnasie (UPV prøven), og jeg er meget nervøs. Jeg kender et par stykker som også har været til samme prøve, men de har ikke været lige gode til at forklare mig hvad jeg skal gøre/sige. Jeg ved udmærket godt at det er meget forskel... -
Hjælp til enkel sætning (selv forslag)
ForumindlægHej Sp. Hvordan siger man: Tak for I lyttede Mit forslag: Thanks for you listening. Tak for på forhånd! -
INDHOLDSFORTEGNELSE
ForumindlægHeeyy Jeg skal lave en indholdsfortegnelse, og der var en god måde hvor man kunne lave den på word. Det er hvor den bliver helt liige med prikker og sidetal og emne. Man markerer alle overskrifterne og derefter wuptiii så kommer det hele til at være i indholdsfortegnelsen heeelt lige.. Noget i de... -
Energi
ForumindlægHej, jeg har en aflevering i naturfag om energi, og jeg har så 2 spørgsmål som jeg ikke rigtig kan svare på. Det første spørgsmål er om hvad solceller er, hvordan det virker osv. Og det andet er om hvilket land er den bedste til at producer bæredygtig energi? Jeg kan ikke rigtig finde meget ... -
perserkrigene og borgerkrigene
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe med årsagerne til perserkrigene og overgangen til borgerkrigene? -
hunde i bibel
Forumindlæghej har et spørgsmål om hunde i bibil, må man gerne have hunde hvis man er troende kristen håber for svar snarest muligt -
Densitet af B24
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave om forskellige materialer, men jeg er stødt på det problem, at jeg ikke ved hvad densiteten af borstål(B24) er.. Jeg håber I kan hjælpe, Tak på forhånd -
Kartoflers klimaatryk
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver om madvarers klimaaftryk. Et af de spørgsmål der er i teksten handler om madvarer med et højt eller lavt klimaaftryk, og jeg skal derfor snakke om kartofler, da de har et lavt klimaaftryk. Problemet er bare at jeg ikke kan forstå hvorfor kartofler har et lavt kli... -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
Solsystemet
ForumindlægHej Hvordan blev solsystemet helt præcist dannet? -
Hej her er min aflevering hjælp gerne.
ForumindlægHello consultants My name is Laura, I’m from Denmark and I’m 16 years old, I live with my mom in malibu with my stepdad and half-sister alma. At the weekend I’m often at my dad’s where my little brother William lives and sometimes my big brother Oliver is there but ... -
Den franske revolution
ForumindlægHej Er der nogle kloge hoveder, som ved hvad der ville være hensigtsmæssigt at perspektivere til, når man har om den franske revolution? Altså kan man perspektivere til andre revolutioner og samtiden? Og i så fald hvilke og hvad helt præcis? På forhånd rigtig magne tak! -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej Hvordan forbereder I jer bedst muligt til jeres dansk eksamen? Kom endelig med gode råd, fif osv. På forhånd mange tak. -
Hvornår begyndte racisme mellem hvide og mørke?
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal lave en selvvalgt opgave, hvor jeg skal snakke om " background to the beginning of racism" men jeg kan ikke finde ud af hvornår det begyndte og hvorfor det begyndte.. Ville være rigtigt lækkert med lidt hjælp :) -
Lille oversættelse + bud
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne have hælp til at oversætte; I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. Sportstjerner og berømtheder fra fjernsynet der bliver dyrket som helte, og ikke mennesker der kæmper for politiske sager. Mit bud; "i hvert fald" if the media reflects the truth...
