Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15101 til 15120 af 179351
-
Babylonsk matematik
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med denne opgave? Har svært ved at løse den? Hvad er fremgangsmåden? -
Hjælp til matematik opgaver.
ForumindlægHej folkens! Hvis I forstå disse opgaver, så skriv til mig venligst. 1: Ea tjener i gennemsnit 80 kr. på torsdage og i gennemsnit 100 kr. på fredage. Hvor meget tjener Ea i gennemsnit mere ppå fredage end på tordage? 2: Ea og Laura har tilsammen tjent 450 kr. De fordeler pengene, så Ea får dob... -
bestem a i en retvinklet trekant
ForumindlægSidder her og føler mig rigtig dum.. men: Vi har en retvinklet trekant med kateterne a og a+1 . Bestem a, når længden af hypotenusen er √13 . Hvordan gør jeg det når det er uden hjælpemidler? -
Differentiering af x^a
ForumindlægEr der nogen som kender beviset for x^a, altså potens funktionen. Kender beviset for x^n, men min bog har også et bevis for x^a - det forstår jeg bare ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :) -
Polterabend Eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være? -
eksamen VIGTIGT!!!
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen og jeg sidder lidt fast med en spørgsmål hvordan sikre velværdsstaten en lav arbejdsløshed -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
Thise eksamen
ForumindlægArrrrgh!.. Har været til eksamen i Thise case i dag... Damn, ham censoren gav godt nok ikke gode karaktere.. -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i moregn, i religion. Men ved ikke hlet endnu, hvordan det foregår. Måske der er nogle søde mennesker derude, som gerne vil fortælle mig det? -
Hjælp til musikanalyse til eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen i musik, C-niveau, i næste uge, og vil høre om der er nogen herinde som vil assisterer med analyse delen? :) -
Historie eksamen .
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvordan historie eksamen foregår ? Evt. nogle prøve spørgsmål eller talepapire ? -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej alle jeg skal til Historie eksamen i morgen, men jeg har ingen ide om hvordan den foregår, er der nogle der kan hjælpe mig -
Gødning - eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen på FSA niveau, men kender ikke nogen forsøg man kan lave hvis man trækker Gødning. Er der nogen der kender et godt/ikke for svært forsøg ? -
ng eksamen?
ForumindlægHejsa. jeg skal til ng eksamen på mandag, men har ingen anelse om hvordan det foregår? er der nogen der kan forklare hvordan det kommer til at foregå??? på forhånd tak:D -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin King". Er der nogle der har skrevet om den? -
hjælp til eksamens oplæg
ForumindlægKunne virkelig godt bruge noget hjælp til eksamens oplæget: "Yo soy un latin king". Er der nogle der har skrevet det? -
Dansk Eksamen - Haster!!!
Forumindlægskal man læse sin begrundelse af valg op ved eksamen? Eller har censor styr på det? Og hvor lang tid skal man fremlægge? -
Lektiehjælp til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen d. 8/6. Jeg søger en lektiehjælper der kan hjælpe mig inden jeg skal op. Vh Line -
AT eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes den skal foregå? Skal man snakke kun om synopsen , slavisk eller hvordan og hvorledes?
