Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15121 til 15140 af 23609
  • Opfording til snyd

    Forumindlæg
    I indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg.
  • Kwh spørgsmål

    Forumindlæg
    hey folk's har lidt desperat brug for hjælp med en fysik opgave. Jeg har et el-apperat. Det har en effekt på 130 Watt. Jeg har det tændt i 1314000 sek på et år. Hvor mange kWh bruger jeg hvert år? Tak på forhånd.
  • Forsøg til 'Partikler med fart på'

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvilke forsøg kan man lave til emnet 'partikler med fart på'? Står og skal snart op til afgamgsprøve i fysik, så manlger lige lidt inspiration. Ellers bare lidt inspiration til forsøg med radio aktive stoffer På forhånd tak!
  • Neutralisering - perspektivering

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg sidder og laver lidt synopser, da jeg snart skal op i fysik. Jeg kan jo resikere at komme op i neutralisering, men jeg kan bare ikke komme på noget at skrive til perspektivering..? Hvordan bruger vi neutralisering i hverdagen? Håber i kan hjælpe (:
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for lidt hjælp. I skolen har vi i øjeblikket om induktion i fysik. Alt mulig med spoler, vendinger, strøm, og magneter. Mit problem er bare at jeg ikke forstår hvad induktion er. Nogen der kan give en god forklaring på det med simple ord?
  • Forsøg til det periodiske system

    Forumindlæg
    Hej :-) Skal op i fysik/kemi her i morgen. Det eneste emne jeg mangler at finde nogle forsøg til, er det periodiske system. Har i nogle forsøg i kunne anbefale, som også hænger sammen med det, så kan jeg få noget teori på til det? På forhånd tak!
  • Elektromagnetisme

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig fysik/kemi eksamen i morgen og jeg har virkelig svært ved elektromagnetisme. Det gælder både induktion, vekselspænding, transformation og forsøg dertil. Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig, på forhånd tak! :-)
  • Hvad sker der hvis man får -3 eller 00 til en afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik i næste uge, og jeg er langt fra god til det. Jeg er bange for at jeg får 00 eller -3. Jeg er ikke engang sikker på at jeg kan forsøgene. Hvad sker der hvis jeg får 00 eller -3?
  • Fysiknoter til Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til min eksamen og jeg håbede på at der var nogle flinke personer der har noter i følgende emner: Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol. Tusind tak! Og, hvad må jeg have med op til min fysik eksamen? Computer, noter etc?
  • Nogle der kan hjælpe med Jordens skatte?

    Forumindlæg
    Hej^^ Jeg skal op til fysik/kemi næste uge og er i gang med at lave nogle referte om nogle enmer jeg har været til. Men har desværre svært ved den her enme.. Så vil spørger om der nogle der kan sige eller skrive hvad jordens skatte er? Tak på forhånd^^
  • disposition

    Forumindlæg
    nogle som har nogle gode ideer til en god disposition i Fysik Kemi (man må gerne sende en disposition som eks, hvis man har lyst:-)) atom og kerne(især) magnetisme induktion og vekselstrøm syre base
  • Kosmologi

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en fysik-opgave, som jeg har problemer med. Det handler om rødforskydning, og jeg forstår ikke helt hvordan jeg løser opgaven. Derfor håber jeg, at der er nogen der kan hjælpe mig. Nedenstående link fører til opgaven: http://www.fys.dk/fipnet/6_kosmologi/62_opgaver/o_06.html
  • Forsøg til 'Slægten alkohol'

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal snart op til eksamen i fysik ( 9. klasse ) og mangler nogen forsøg til afsnittet 'slægten alkohol'. Eller bare generelle forsøg om/ med alkohol. Alt kan bruges. Dog behøver det ikke være fuldstændig langt ude :-D Tak på forhånd, X
  • Et vigtigt spørgsmål :)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skulle spørger om en forklarning om i kan hjælpe mig med dette spørgsmål vedrørende fysik. Fællestræk hos Syrer. Fællestræk hos Baser dette er 2 foreskellige spørgsmål. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :).
  • Afsat effekt og Afsat energi

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til fysik B-niveau eksamen Vi har et emne der hedder Elektricitet herunder et stikord der hedder "Afsat effekt og Afsat energi" - Jeg kan virkelig ikke komme videre, jeg ved hvad effekt og energi er. Men når det er afsat? Søger hjælp :)
  • Se her: z, Rødforskydning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg kan altså bare ikke finde ud af denne her fysik-opgave, som omhandler kosmologi. Jeg ville blive meget glad, hvis der tilfældigvis var nogen herinde der bare kunne det der med kosmologi, og som gad hjælpe mig en smule med det. Tak på forhånd. http://www.fys.dk/fipnet/6_kosmologi/62_op...
  • Brug af destillerede vand i 9. klasses eksammen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op på Onsdag i 9. klasses Fysik eksammen, og i et forsøg om Ioner og Salte står der at jeg skal bruge destillerede vand. Er det noget jeg skal lede efter til eksamen, eller skal jeg bare bruge vand fra vandhanen? Tak på forhånd.
  • Forsøg - salte

    Forumindlæg
    Hejsa! :) Er der nogen herinde som har nogle bud til hvad man kan lave, af forsøg til FSA i fysik/ kemi? Jeg har allerede to forsøg: - Fiksersalt og elektrisk strøm - Krystalvand i kobbersulfat mangler så 1-2 mere :) På forhånd, tusind tak.
  • STEDFUNKTION?

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg sidder og skriver dispositioner til min fysik eksamen. Arbejde med emnet Bevægelse, og har lige skrevet om Hastighed og fart. Skal nu til at skrive om "Stedfunktion" - Og jeg tror simpelthen ikke jeg forstår hvad det er ? Hvordan defineres og beskrives det? På forhånd tak...
  • Program

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kender et godt program til at tegne figurer i matematik og fysik. Det er figurer som denne Link]aid=1&pid=1 jeg gerne vil kunne tegne. Det skal helst være et gratis program, men ikke nødvendigvis.

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET