Kommentarer til Studieportalen.dk

Opfording til snyd

22. maj 2016 af peter lind

I indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og  andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
22. maj 2016 af PeterValberg

Jeg har anmeldt brugeren til moderatorerne,
så må vi regne med, at retfærdighed sker fyldest.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #2
22. maj 2016 af Skrivminaflevering (Slettet)

Retfærdighed vil være, når unge mennesker ikke længere finder sig i så desperate situationer at de tilbyder andre at snyde for dem, blot for at tjene til huslejen. Retfærdighed vil også være når unge mennesker ikke sættes under så hårdt pres i uddannelsessystemet at de må ty til den slags løsninger for ikke at komme for langt bagefter, eller for at kunne komme ind på de uddannelser som har over 12 (!) i snit. Det er uddannelsessystemet den er gal med. Men kæmp i bare jeres forskruede retfærdighedskamp, jeg håber det giver en god mavefornemmelse.


Brugbart svar (1)

Svar #3
22. maj 2016 af PeterValberg

Hvis det får jer til at sove bedre, så fint...

Jeg påpegede blot, at jeres indlæg er i strid med betingelserne for brugen
af denne portal, hvilket var grunden til, at jeg anmeldte jer til moderatorerne.
Personligt er jeg da p...ligeglad med, om studerende snyder eller ej, det er 
deres eget problem, det er jo bare dem selv, de snyder, ikke sandt?

Men regler/betingelser ER regler/betingelser og de SKAL følges....

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (1)

Svar #4
22. maj 2016 af alpt (Slettet)

Normalt skal denne slags spam ties ihjel, men jeg vil bare påpege at indlæg #2 når et komisk niveau af ynkelighed.

I er så desperate at den eneste måde i kan få føde på bordet er ved at hjælpe folk med at snyde i deres afleveringer, hvilket også er okay fordi enkelte uddannelser er svære at komme ind på? Tror i selv på det?

Hvis nogen overvejer at købe det her, så husk, at jeres lærer i de fleste tilfælde sagtens vil kunne gennemskue, hvis i overpræsterer helt vildt i enkelte opgaver. Det er det ikke pengene værd. Antallet af uddannelser, der kræver et snit over 11 kan næsten tælles på en hånd og de fleste af dem giver stort set samme jobmuligheder som andre uddannelser med mindre krav.


Brugbart svar (1)

Svar #5
22. maj 2016 af Stats

Jeg har desværre ingen respekt for holdninger som i #2 - ynkelige svin, idiot!

Her sidder tusindvis af flittige elever og knokler med deres lektier, dag ud og dag ind. Nogen knokler så hårdt at de næsten får stress af skolen. Så kommer lille Brian Idiot og har kun formået at levere en middelmådig præstation og har knapt nok prøvet at åbne bøgerne. Han henvender sig SkrivMineLektierJegErIdiot og får 12 for sin aflevering. Desværre får den flittige elev kun 10 pga. nogen få fejl....

Brian Idiot har lige snydt sig foran den flittige elev... Og SkrivLigeMineLektierJegErIdiot har kræftedermame hjupet spasseren.. #2 mener åbenbart at dette er fair. -- De begge søger ind på samme uddannelse og desværre pga. den de begrænsede pladser, så når Brian Idiot lige at komme ind. Den flittige elev må hermed droppe sin yndlingsuddannelse pga. en person som har snydt. -- Og SkrivLigeMineLektierJegErIdiot er fuldstændig ligeglad, så længe at han/hun kan få nogen ekstra monetter til sit eget drukliv. Egoistisk holdning siger jeg bare!

Skide lorte kommunist! Samfundsidiot. Farvel til dig, håber selv at du bliver bortvist din uddannelse, din lille snyder....

Vil du også snyde når du kommer ud i det virkelige liv?? Stikke dine arbejdskollegaer for at få lidt populæritet hos chefen???

Føj siger jeg bare din lille spasser!

(Undskyld mit sure opstød, og håber de fleste kan bære over med det..)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #6
22. maj 2016 af Stats

Sandsynligvis en person fra hf 2 årig.... Og sandsynligvis CBS eller anden business uddannelse.. Jeg skal nok finde jer...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (0)

Svar #7
23. maj 2016 af Skrivminaflevering (Slettet)

John forbes nash, er det ment som en trussel? Og i såfald af hvilken karakter?

Skriv et svar til: Opfording til snyd

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.