Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15141 til 15160 af 40685
  • Nogen der har eksempler på eksamesspørgsmål?

    Forumindlæg
    Halløj alleDer er nogen der har eller evt. kunne lave nogle eksempler på spørgsmål der kunne blive stillet til mundtlig eksame i geografi?Knus
  • mundtlige prøver

    Forumindlæg
    hejville høre om der er nogle der har nogle råd til eksamerne hvis man virkelig er så nervøs at man ikke kan sige noget..?MVH Bully
  • Sygeksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvis man mangler en eksamen fordi man skal op til en sygeksamen i august måned kan man så alligevel godt søge ind på en uddannelse? eller skal man vente et helt år?
  • minus point

    Forumindlæg
    Giver det minus point hvis man tit til eksamen siger "man siger"- eller "sådan noget" "eller et eller andet".. Sådan noget lignende? :)
  • Resume af “Barnet” af Poul Henrik Trampe

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen næste måned, og har bruge for nogen der kan hjælpe mig med at lave resume af denne novelle “ Barnet” Poul Henrik Trampe. Tak på forhånd
  • Enhedscirklen

    Forumindlæg
    hej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak!
  • Mundtlig samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak
  • Droppet ud af gymnasium

    Forumindlæg
    HJÆLP!! Jeg startede i gymnasiet igår, og jeg kunne mærke på mig selv, at jeg ikke var klar til en stx lige nu. Jeg er nok blevet ret skoletræt, og derfor ikke føler mig klar, til det. Havde ikke lysten til det, og vil ikke gå i skole i 3 år, uden at være motiveret til at lave opgaverne ordentli...
  • Hvad kan man med bruge HF til???

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne vide hvad man kan bruge en HF-eksamen til??? Kan man godt få et eller andet kontorjob eller et andet job hvor man mindst tjener 15.000 kroner efter skat???? Jeg er ret skoletræt og lider af social angst, kan sku ikke holde mere til skole og mange mennesker i samme rum i 8 timer...
  • Ib

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h...
  • Rødovre Gymnasium?

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne søge ind på Rødovre Gymnasium. Jeg vil gerne hører ydermere om, hvordan det foregår der eller det er hårdt. Jeg er to-sproget og kom til for 9 år siden jeg har en gennemsnit på 9.0
  • Efter 9.klasse?

    Forumindlæg
    Til sommer går jeg ud af 9.klasse og jeg ved virkelig ikke, hvad jeg vil bagefter. Jeg vil gerne have en god uddannelse, men har ved selv at finde ud af, hvad der er bedst. Hvad har I andre valgt og hvorfor? Hvad er bedst?
  • adgangskvotienter 2009

    Forumindlæg
    Tror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10
  • Historie som samfundsfagligt fag?

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT-eksamen om en uge, og jeg er derfor ved at udforme mit talepapir. Jeg har valgt en fagkombination af engelsk og historie, og dette betyder altså, at historiefaget tilhører det samfundsfaglige fakultet, idet engelsk jo tilhører det humanistiske fakultet. Mit spørgsmål er så, hvad d...
  • gamle opgaver!

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv.
  • Hvem har ens hue?

    Forumindlæg
    Hej! Ved i hvem der har ens hue? Altså når man går op til den sidste eksamen, er det så læren som har ens hue eller hvad?
  • Hurtigt kildespørgsmål

    Forumindlæg
    Må man bruge kilder, som man har gennemgået i undervisningen, til en 24-timers historie eksamen hvor man jo skal finde nogle kilder til at suplere med ?
  • Grammarly - snyd??

    Forumindlæg
    Hejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen?
  • regression

    Forumindlæg
    hvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på.
  • Syg til årsprøven

    Forumindlæg
    Hvad gør man egentlig, hvis man er syg til en årsprøve? Er det så også sådan noget med at fremvise lægeerklæring, ligesom til en rigtig eksamen?