Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15181 til 15200 af 20009
-
Jura på KU - reform 2011
ForumindlægHej alle jurastuderende på KU. Jeg ville gerne høre, hvad I mener samt hvordan I oplever den reform, som trådte i kraft i 2011 på det juridiske fakultet. Så vidt jeg har forstået, er der næsten ingen forelæsninger, men derimod masser af gruppearbejde og undervisning som i gymnasiet (og man... -
NV eksamen - Albedo
ForumindlægHej. Skal op til NV-eksamen og har emnet Albedo. Er lidt på bar bund, forstår ikke rigtig emnet og eksamen. Ved at jeg skal snakke om 1-2 forsøg der har noget at gøre med albedo og der har jeg tænkt mig at snakke om et forsøg med en hvid, grå og sort flaske, om hvordan temperaturen stiger forske... -
hjælp! HASTER!
Forumindlægnogen der ved hvad det her betyder?: weimarrepublikkens koalitionssystem økonomiske nedskærings- og deflationspolitik belastning sådan lyder sætningen: men krisen fra og med vinteren ødelagde weimarrepublikkens koalitionssystem, da den økonomiske nedskærings- og deflationspolitik blev en for stær... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder teksten nedenunder? Meget gerne hver sætning fra trin til trin. Det skal bruges til en fremlæggelse. Ungdomskulturernes opståen "Det opstår først, når ”ungdommen” kommer til at betegne en bestemt epoke af livet med særegne træk, som tilfældet er med børne- og voksen... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder teksten nedenunder? Meget gerne hver sætning fra trin til trin. Det skal bruges til en fremlæggelse. Gerne at det kan forståes til en 14-årig dreng. Ungdomskulturernes opståen "Det opstår først, når ”ungdommen” kommer til at betegne en bestemt epoke af livet med sær... -
bioanalytiker og uddannelsen
ForumindlægJeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike... -
Hjææææææælp bioanalytiker og uddannelsen
ForumindlægJeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike... -
Studieområdet del 1?
ForumindlægJeg skal op i studieområdet del 1 her en gang i næste uge, og er lidt i tvivl om især starten af fremlæggelsen. Jeg har fået afvide at jeg skal holde et foredrag for delegationen om eksportmulighederne til landet. Jeg skal komme ind på: en virksomhed jeg selv har arbejdet med (ejerform, virksomhe... -
Illustrerings software?
ForumindlægKære folkens Jeg står og skal fremlægge om radarens funktion(signal sendes afsted, signal modtages). jeg så engang en link herinde til et praktisk animationsprogram, men kan ikke finde det igen. Det er noget i den her retning jeg gerne vil lave, altså ikke noget fancy 3D over det. http://radartut... -
Hjælp til kreative produkt!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp, til at finde på et kreativt produkt til min fremlæggelse. Jeg skriver om levevilkår i u-land og i-land. Min problem stilling lyder således: Hvordan adskiller levevilkåre sig mellem et i-land og et u-land, og hvilke konsekvenser har det for samfundet? Mine underspørgsmå... -
Kinas økonomiske udvikling på lang sigt
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen om to dage og skal forsvare en rapport om Kina og dens økonomiske udvikling. Jeg har valgt at forlænge rapporten med at fortælle om Kinas udvikling på lang sigt idet jeg ikke er kommet på det i rapporten. Men, men, men jeg ved ikke hvilke model jeg skal bruge til at bes... -
KINAS ØKONOMI
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen om to dage og skal forsvare en rapport om Kina og dens økonomiske udvikling. Jeg har valgt at forlænge rapporten med at fortælle om Kinas udvikling på lang sigt idet jeg ikke er kommet på det i rapporten. Men, men, men jeg ved ikke hvilke model jeg skal bruge til at bes... -
Analyse af 'Om meningsløshedens mod' - essay af Dan Turéll
ForumindlægHalløjsa Til dansk mundtlig prøveeksamen for 9. klasse har jeg trukket essayet 'Om meningsløshedens mod' af Dan Turéll Jeg har selv en smule svært ved at komme igang med både min synopsis og selve min fremlæggelse, så jeg ville høre om, der er nogle, der har en god analyse model og/e... -
geografi opgave
ForumindlægHej med jer Jeg skal lave en rapport og en fremlæggelse om et selvvalgt emne, det skal dog bare have noget med geografi at gøre. Jeg ved simpelhent ikke hvad jeg skal skrive om da jeg ikke intresser mig for geografi. MIt spørgsmål er så til jer, om i har nogle idéer til hvad jeg kan skrive om?? D... -
OSO-opgave
ForumindlægHej alle. Jeg skal i næste uge begynde på min OSO-opgave. Jeg har valgt at skrive om at være journalist, hovedsagligt på en avis/magasin. Mit problem er så, at jeg bare virkelig ikke ved hvad mit produkt skal være! Har overvejet en artikel, men synes bare hellere jeg vil lave noget andet. Synes d... -
Oxidations tal
ForumindlægJeg skal lave en fremlæggelse som fotosyntese i kemi og hertil skal jeg lave oxidationstal til reaktionen. Der ser således ud: ?CO2 + H2O -> C6H12O6 + O2 Jeg har tildelt oxidationstal til dem således: ?C= 4, O2=-2, H2=1, O=-2, C6=0, H12=1, O6=-2, O2=-2 eller 0, er i tvivl ved denne. Men... -
Produkt til projektopgave om gener
ForumindlægMin veninde og jeg er i fuld gang med vores projektopgave men vi ved ikke hvilket produkt der passer til opgaven! Vi har og genterapi (helbredelig af sygdomme ved at ændrer vores gener), og da vi for det første er i karantæne kan vi ikke lave noget fysisk, og vi kommer kun til at fremlægge for vo... -
Hjælp til projektopgave om anoreksi?
ForumindlægHej allesammen. Vi er tre piger, der laver en opgave om anoreksi. Vi kender tilfældigvis en mor, hvis datter har anoreksi, og derfor skal vi interviewe hende. Vores spørgsmål er bare - Hvordan får vi interviewet med ind i selve projektopgaven/fremlæggelsen? Det skal lige siges at vi ikke filmer i... -
Bestem sandsynligheden for...
ForumindlægHej, jeg har et lille problem med en matematikopgave. Jeg håber der er en der kan hjælpe mig :) Opgave = I en hf-klasse med 28 elever har alle eleverne besvaret en opagve. Ved lodtrækning vælges 2 blandt de 28 elever til at fremlægge deres besvarelser. a) Hvor mange muligheder er der for at v... -
girls in gangs
Forumindlæghej. jeg skal skrive om girls ind gangs. hvor mit overordnede emne er - gangs. jeg har selvfølgelig fået en masse viden fra nettet, og kan læse mig frem til en masse. jeg aflevere en outline til min engelsk lære i næste uge. og jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode forslag til hvilke...
