Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15241 til 15260 af 163701
-
eksamener-...
Forumindlæghej jeg ville bare spørge om nogen ved hvilke eksamener man helt sikkert kommer op i til maj i 9.klasse og hvilke eksamener der bliver trukket lod om? -
Hvad kræver det at komme ind på Niels Brock??
ForumindlægHej, jeg har lige fået de standpunktkaraltere, som kommer til at være dem vi skal bruge til at søge ind på det vi nu skal, men er ikke helt sikker på om jeg har fået gode nok karaktere, som vil bare høre om det er muligt at komm ind på ibb linjen med mine karaktere. Mine karaktere Dansk: Læs... -
Aflysninger af 3.g eksamener
ForumindlægHej SP, Jeg ved at der sidder en masse kloge og erfaren mennesker bag skærmene lige nu og jeg vil derfor gerne spørge om noget. Årgangen 18/21 har haft mere virtuel undervisning end nogen andre årgange, hvilket skyldes de virtuelle SRP forberedelser, undervisning i 2.g og nu også meste af 3.g.... -
KARAKTERBLAD :)
ForumindlægHejsa. Vi skal snart have vores første karakterblad. om ca. 3 uger. Men nogen der kan fotælle om, hvad der mest lægges vægt på. altså har hørt noget om det er Skrifligt mundligt osv. Alstå hvad menes der med det. Ville gerne visse at jeg er mere arktiv i disse ting :) -
Beregn de ukendte stykker i trekant ABC når a = 25,3, C = 68 grader og B = 36 grader
Forumindlægjeg har regnet a ud men kan ikke finde c og b? -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ... -
råd mht. opgave indenfor "overvågningssamfundet og dystopi" i engelsk-samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive infor området "overvågning og dystopi" og vil tage udgangspunkt i George Orwells roman "1984". Der er dog opstået et problem i forbindelse med indsnævringen af min opgave. Det oplagte er jo at se på overvågningssamfundet som begreb og perspektive... -
Fortolkning af engelsk tekst "Death of an..."
ForumindlægEr der nogen der har læst digtet: "Death of an irishwoman" af Michael Hartnett, som forstår hvad det handler om ? Det forvirrer mig, og har virkelig brug for hjælp ! :( -
Hjælp til engelsk aflevering: Delopgave B teksten Hermie af Nathaniel Rich
ForumindlægHej Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig !!!! Min lærer siger, at teksten har noget at gøre med emnet Gender, altså køn. Men den handler om en krabbe der snakker med en mand og jeg kan ikke helt se, hvordan temaet skulle være noget med køn. :( Håber nogen kan hjælpe mig, evt. nogen der kende... -
Engelsk stil i 1st person, 2nd person og 3rd persom
ForumindlægHej alle! Er der nogle der vil tjekke den her stil igennem hurtigt for grammatiske fejl? Det er kun det grammatiske og om det giver mening, ikke så meget indholdet. Tak på forhånd! -
Delprøve 1 Engelsk B 25. maj 2011 STX ? :)
ForumindlægNogle som havde rettelser til den, som ville kigge mine svar igennem? Eller som bare ville sende den til mig. :) -
Hjælp skal til optagelsesprøve :(
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og har meget svært ved det engelske. Jeg er både dårlig til det mundtlig og det skriftlig del. Jeg skal til optagelsesprøve her om en uge, jeg aner ikke hvordan jeg skal klarer prøven. Jeg skal både op i mundtlig og skriftlig. Er der nogen hjælpsomme herinde der måske har ... -
Omskriv 9x^2+6x+1 til formlen (a+b)^2. help wanted :)
ForumindlægOmskriv 9x2+6x+1 til formlen (a+b)^2. Kan man det, og hvordan gør man?? :) -
Skal til til sygeeksamen - hvad kræves for at jeg består faget?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skal til Matematik A skr. sygeeksamen her i starten af skoleåret. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal have af karakterer, for at bestå selve faget. Mit gymnasieforløb har været midt i en svær sygdomsperiode, så jeg har ikke haft så meget mulighed for at følge &... -
HJÆLP - kan jeg komme ind?
ForumindlægHej!! Mangler lige et hurtigt svar! Nogle der ved hvis man gerne vil tage en uddannesle på Kbh's Universitet og der kræves at ex. Engelsk B er bestået.. Jeg har engelsk på A men har fået 10 i årskarakter mundt. , 7 i års karakter skr. , men 00 i eksamen skriflig?? har det betydning?? Er eng... -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle... Jeg skriver angående jeg har været op til skriftlig dansk eksamen på A niveau i år... Jeg var tilstede, og jeg fik skrevet & afleveret opgaven. Jeg skrev om det rigtige emne også videre & idag tjekker jeg min ludus for at se min karakter og der står jeg har fået -3..... -
Årsprøver i 1.g
ForumindlægHvilke skriftlig og mundtlige årsprøver er obligatoriske? Forudsat at der er nogen. -
Eksamensbevis
ForumindlægHej SP, Går lige nu i 3g og har opgraderet Engelsk B til Engelsk A - dog undrer jeg over hvorfor Engelsk B karakteren står stadig på mit eksamensbevis? Det kommer vel til at blive slettet ikk?? -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?!
