Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15301 til 15320 af 321608
-
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette dette lille stykke? :)"Die Leute fahren nicht nach Österreich weil es Wärme, gutes Essen, Shopping, viele Sportsattraktionen oder historisches Monumenten gibt. Fährt man z.B. nach Mallorca ist es gewöhnlich weil man die Wärme genießen will. Aber warum reist man dan... -
forklare to sætninger...
Forumindlæg"Og de andre Børn? - blodets, pengenes og Aands-Hovmodets Børn, ja den Ene har ikke at lade den Anden Noget høre, de ere lige Børn -, der blev af dem alt Godt og Velsignet, der var god Grund i dem; hvad de dengang havde tænkt og talt var kun - Børnesnak." Nogen der vil være velig og f... -
Hjælppppp inden jeg døre
ForumindlægHvilken opgaver tager kommunerne sig af?? og hvor får de deres indtægter fra?? -
stil
Forumindlægjeg har skrevet en stil, nogle der gider lige at rette den`?? på forhånd tak link til stilen http://peecee.dk/?id=26643 -
PÆN ORDEN
ForumindlægHey.. Jeg vil gerne lave din opgave i pæn orden !! Alle opgaver modtages, dog ikke mattematik, eller nogle fag man ikke har i folkeskolen f.eks psykologi, filosofi osv. jeg retter IKKE komma-punktum osv. fejl. KUN orden så den bliver lettere at kigge på.. får normalt 9-11 i orden :D :) bare ... -
CO2
Forumindlæghej Er der nogen der ved hvorfor CO2 er så farligt i forhold til andre stoffer når atmosfæren kun består af 0,034% CO2? På forhånd tak -
fartøj
Forumindlæghej.. hvad er forskelle mellem den lille fartøj og den stor fartøj?.. -
opium
ForumindlægMARX: Religionen er folkets opium.-->hvad betyder det? -
Samfundsfagssynopsis - Ulighed
ForumindlægHej, jeg skal have lavet en samfundsfags synopsis om ulighed. Fokusset ligger på ulighed mellem køn på arbejdsmarkedet og mit største problem er pt. at få lavet de rigtige underspørgsmål. Nogen, der ville kunne hjælpe med dette? -
Kloge sjæle....
Forumindlæg.....Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive eksamens projekt og skal derfor have lavet en problemformulering. Mit emnevalg er " Islams rolle i senmodernitetens Danmark". Min vejleder har inden mit møde med hende bedt om at jeg sender hende nogen hv-spørgsmål indenfor emnet.... h... -
Hjælp til grundlæggende biologi
ForumindlægHar brug for hjælp til forståelse af fotosyntesen og celler osv. -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
Kognition: hjernen
ForumindlægJeg har læst kompendiet "hjernen - fra neuron til bevidsthed", men har meget svært ved at forstå flg: 1.Hvordan overgives beskeder fra det limbiske system til neocortex? 2.Jeg fatter ikke sammenhængen mellem amygdala og og hippocampus! 3.Hypothalamus giver besked til hypofysen og ... -
kultur
Forumindlægdet her er et mærkeligt spørgsmål, og der vil højt sandsynligt ikke være et konkret svar, men jeg prøver alligevel. - hvornår opstod kultur? ( ikke en specifik kultur, men selve ideen med kultur og dens historie/oprindelse) -
vejrsystemet i nordvesteuropa?
ForumindlægHvad indebærer dette? -
Gener
ForumindlægHar drenge nemmere ved at arve en monogen sygdom en piger? -
Tingbjerg Kollegiet
ForumindlægHej! Jeg er lige blevet tildelt en 2 værelses lejlighed på Tingbjerg Kollegiet og har også sagt ja. Efterfølgende er jeg blevet gjort opmærksom på, at kollegiet ligger i et at de største bande områder i København, hvilket gør at jeg er meget usikker på, om jeg skal flytte dertil. Jeg har ikke ri... -
Face tracking på dansk?
Forumindlæg"To track ones face." "Face tracking" generelt hvad er det på dansk. ? -
Tyngdeaccelerationen
ForumindlægHejJeg ville gerne høre hvad tyngdeaccelerationen afhænger af. Jeg har selv fundet frem til at den afhænger af ens position, f.eks. er den 9,83 m/s^2 ved polerne, men 9,78 ved ækvator. Hvordan kan det være? Skyldes det at jorden er bredere ved ækvator? Jeg ved ikke hvilke kræfter, der er på spil,...
