Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15341 til 15360 af 42938
-
Nyplatonisme og universalromantik
ForumindlægHej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem.. -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej SP Jeg har nu færdiggjort gymnasiet, men endte grundet uheldige eksamener samt corona-lockdown med et gennemsnit på 9,9... Min drøm er dog at læse medicin, og jeg er virkelig bekymret for, at jeg ikke kommer ind :( Hvordan vil I mene at mine chancer ser ud. -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
Folkeskolelærer
ForumindlægTror i at lærerseminarer vil optage en hvis man ikke opfylder kravene, for eksempel skal man have otte i dansk hvilket jeg ik har. ¨ Jeg er invandrer, tror i der er stor chance for at jeg kan blive optaget? De mangler jo mange folkeskolelærer... -
Gode råd - Matematik A-Niveau
ForumindlægHejsa igen igen (i må undskylde alle mine indlæg, jeg har bare et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.Jeg skal have matematik på A-niveau her efter sommerferien og jeg kan ikke lægge skjul på at matematik er et fag man skal bruge mange timer på, hver dag. Jeg har desværre set at mange folk &... -
biologi
ForumindlægHej. jeg har fået en del spørgsmål som jeg skal besvare, men der er en, hvor jeg er lidt usikker på, hvad jeg skal svare. Håber på at der nogen der vil hjælpe mig. Spørgsmålet ser sådan her ud: 2) Hvilket energigivende stof (protein, fedt eller kulhydrat) nedbrydes allerede delvist i ... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, da jeg gerne ville læse videre til bygninskonstruktør efter gym, skal jeg bestå mat c. I 1g fik jeg 02 - 02 i årskarakteren. Og jeg var op i en skriftlig og mundtlig mat prøve i 1g, hvor jeg fik 02 - 00. I 1g afsluttede jeg ikke mat, skal jeg så stadig tælle dem med? -
hjælp hjælp hjælp hjælp med matmatik spørgsmål
Forumindlægmundtlig spørgsmål -
Folkeskolens afgangsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk?? -
Perioder
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder og skal i gang med at læse til dansk eksamen og har nogle spørgsmål. Er det sådan at man skal læse alle tekster grundig igennem? Eller er det mere sådan at man skal lægge vægten på de forskellige perioder? Jeg ved nemlig at for hver perioder der har man bestemte stilar... -
Grundlag for klage? - dansk STX
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået min skriftlig eksamen offentliggjort (ligesom alle andre), men jeg er rimelig utilfreds med den. Jeg fik 7 for den, men jeg plejer at få 10 eller 12 i alle danskopgaver. Især i litterære artikler har jeg scoret højt. Ud af de to gange jeg tidligere har skrev... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
At dumpe på videregående .
ForumindlægHej allesammen. Jeg går på en finansbachelor uddanelse, og har til sommer 2 eksamen jeg skal igennem. Jeg er dog bange for at dumpe 1 af dem. Jeg ville bare spørge jer hvad der sker hvis jeg dumper eksamen og reeksamen. Min største frygt er at jeg bliver smidt ud af mit studie, hvilket gør mig ... -
Hjælp! Hvordan udregner jeg mit kvote 2 snit
ForumindlægJeg skal have udreget mit kvote 2 snit: http://bachelor.au.dk/fileadmin/www.bachelorguide.au.dk/Optagelse/Eksempler_paa_udregning_af_fagsnit_DA.pdf Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg udreger mit snit, da jeg ikke ved, hvordan man skal gøre, hvis man har det på et højere niveau? Kvote 2 fa... -
oprykning
ForumindlægHej jeg tænkte på hvis man har et gennemsnit der er højere end 2,0 i årskarater, men at man så gør det ret dårligt at ens karakter ved eksamensbevises er under 2,0 , kan man så stadig rykeks op? og karakterene ved eksamensbeviset, tælles det kun for mundtlig, eller også skriftlige? -
Enkeltfag ??
ForumindlægJeg ville bare høre om det passer at man kan åbne stundetereksames beviset og lade vær med at tage til sidste eksame og derefter fortsætte med enkeltfag .. -
alvidende og jeg fortæller
ForumindlægÅH altså skal til eksamen om et par timer og nu roder jeg rund i det hele, typisk. Er det rigtigt at sige: en alvidende fortæller er skjult, hvor en jeg fortæller er åbenlys.... -
HJÆÆLP!!! :(
ForumindlægHar to simple spørgsmål kan bare ikke besvare det kort og præcist. spørgsmål 1: Tag sugerøret og lad vandet fra en vandhane rinde ud gennem røret. Redegør for hvorfor vandet i røret strømmer ud og ikke bliver stående i sugerøret :(? Spørgsmål 2: Nu skal du fylde sugerøret med ca, 2/3 del vand.... -
Karakterer: Afsluttende fag.
ForumindlægHej Lad os sige at jeg har mat på C. Kommer mit årskaratkter i mat på mit gennemsnit eller er der en prøve sidst i faget, og det jeg så får der er det som kommer på beviset? på forhånd tak :)
