Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 15341 til 15360 af 28854
-
Rettelse bitte :D
ForumindlægHej, Jeg har endelig fået lavet mit referat. Jeg vil derfor høre, om der er nogle der gider at se det igennem? Jeg kan lige så godt sige det, at jeg er verdens største nar til tysk. Så er i, i hvert fald advaret. Men jeg har i hvert fald prøvet, at få det til at h+give mening, så her kommer d... -
Engelsk aflevering!
ForumindlægNogen der er god til engelsk ?? Og som gerne vil hjælpe mig med at rette min engelsk aflevering inden jeg skal aflevere :D -
tjen 200 kr.
ForumindlægHej alle jer derude. Jeg har en kemi aflevering til onsdag d. 16.05.12. Vil høre om der er en som har haft kemi på b-niveau kunne være interesseret i at lave den for 200 kr. hvis nogle er interesseret kan man skrive en mail til mig og få mere info :-) God aften til jer derude :-) -
NaCl
Forumindlægjeg har nogle sikkert meget enkelt spørgsmål omkring kemi. 1. hvordan elektronforholdende er i Na, i Cl og vand? 2. og hvorfor NaCl opløses let i vand? -
vil i ikke godt hjælpe det haster
Forumindlæghej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak -
Fodnoter i DSSO (samf) (Kildehenvisninger) - hvor mange, hvordan?
ForumindlægHej kloge mennesker! Jeg er så småt ved at begynde den seriøse skriveproces i forbindelse med Den Større Skriftlige Opgave som jeg har valgt at skrive i samfundsfag - min tvivl går på: Er der et "loft" for antallet af fodnoter? Jeg mener at det ikke er absolut nødvendigt med henvis... -
2.g opgave "Hjælp"
ForumindlægEr der nogen som har nogle ideer til hvordan jeg skal gribe min opgave om cuba-krisen an... jeg har fundet en vinkel men har problemer med at komme igang ? hvis der er nogen som har nogle ideer må i meget gerne svare.. -
Hvordan skal man indarbejde sine kilder i SSO
ForumindlægJeg Sidder og er ved at skrive min SSO, nu skal jeg så til at bruge kilder for at beskrive forskellige ting i min opgave, men jeg ved ikke hvordan jeg indarbejde mine kilder i opgaven. Skal de ind som bilag eller skrives direkte ind i opgaven?? -
Gennemsnit. Vægt?
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i kemi her d. 25. juni. Jeg har fået årskaraktererne 10 og 12, men er kommet i tvivl omkring hvad der tæller med og hvordan og hvorledes med de forskellige vægte. Er der evt. en som kan udregne mit snit for mig, for de karakterer som jeg har fået indtilvidere, da jeg ikke ... -
Kan i forstå det?
ForumindlægHer er min problemstillinger og problemformulering. Har haft meget svært ved at formulere det og er blevet meget i tvivl om det nu er rigtigt. Kan i forstå det, er det rigtigt? Er meget i tvivl. Problemformulering • Hvilken indflydelse havde brydningen af Enigma på udfaldet af 2. Verdenskr... -
Spørgsmål vedrørende årskarakterer
ForumindlægDe årskarakterer man får skal dække over ens præstation over hele skoleåret eller dækker de kun perioden fra 2. standpunkt til årskaraktererne? Jeg har i 10 fået 10 for alle mine afleveringer undtagen den sidste hvor jeg kun fik 7. Vil jeg så kun få 7 i årskarakterer? Jeg har også et andet spørgs... -
hvad er en reportage?
Forumindlægjeg er lidt usikker omkring hvad en reportage egentlig er?... hvad den skal indeholde osv.., for at holde genren... -
Eksplicit og Implicit
ForumindlægJeg er ved at skrive min DHO om noveller. Et af mine fokuspunkter er fortællerteknikker, så jeg har fundet materiale frem, der er blevet brugt i danskundervisningen. I dette materiale står der om den eksplicitte og den implicitte fortæller: "Den fortæller som man kan se i teksten, er den ... -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
Præsidenten
ForumindlægG. Bush hvorfor er der ingen mennesker, som kan stoppe ham..? Bush vil have at alle de vestlige lande kommer i krig mod de østlige lande, ligesom i gamle dage.. Hvorfor begår et mennesker så mange fejl.. og lad det gå ud over mange tusinder uskyldige mennesker i VERDEN! -
Just like that personkarastestik :)
Forumindlægjeg har brug for en person karastestik,, har kigget på den men har ikke fundet noget rigtig,, vi i kunne hjælpe mig ville det være meget godt, håber der er nogen der kan det :D :D :D -
Studieretningopgaven i 3g
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi til studieretningsopgaven i 3g SKAL skrive i vores studieretningsfsg på A, hvilket for mit vedkommende er kemi. Jeg vil gerne skrive i engelsk, som jeg vælger på A i stedet for, evt. sammen med dansk fordi det skal være tværfagligt, men jeg forstår ikke, hvordan jeg sk... -
Samfundsfag mundtligt (tips + råd)
ForumindlægHej alle sammnen :-) På mandag skal jeg op i mundtligt samfundsfag. Derfor vil jeg gerne høre hvordan I har tænkt jer at forberede jer (udover at læse opgivelserne og skrive notater :-)) og om I havde nogle tips og råd til prøven :-) På forhånd, mange tak. Sara -
jeg skal skrive 500 ord om world of coca cola
Forumindlægjeg har kun skrevet 200 ord så mangler mindst 300 ord pls hjælp -
Mønsterbrydere i uddannelsessystemet - social arv
ForumindlægHeeeej, jeg sidder med et ret hjernevridende spørgsmål i samfundsfag, som jeg simpelthen ikke kan konkludere på. Spørgsmålet er således, "Hvorfor er HHX den uddannelse med flest mønsterbrydere af den sociale arv?" En undersøgelse viser at op mod 60% af HHX eleverne kommer fra ufaglært...
