Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15401 til 15420 af 47924
-
Bi / Re - Dommedag
ForumindlægHej, jeg skal op i AT mandag morgen kl. 8.00 og jeg håbede på at få lidt input fra denne fantastiske side, så, here goes.. Emne: Dommedag Problem formulering: •Hvordan defineres "Dommedagsprofetier" af henholdsvis Kristendom og Videnskab? •Hvordan bruges ”Dommedagsprofetier” af henhol... -
Energi- hvad er det?
ForumindlægHvad er energi? -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
International karakterer
ForumindlægHey,Er det korrekt at man ikke kan gange sin A-niveau fag med 1.06, hvis man går på IB?Hvis ikke, vil jeg stille (måske et svært) spørgsmål: Hvorfor kan man ikke det?? -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak! -
Hvilke slags forsøg kan jeg stille op til følgende emner?
ForumindlægHej Studieportalen.dk, Jeg skal op til fysik eksamen på torsdag, men jeg har nogle problemer. Det er nemt nok at finde teori, men har problemer med at finde forsøg indefor følgende emner : * Magnetisme og el-magnetisme - herunder ringeapparat og relæ. * Strøm og spænding * Elfremstilling - heru... -
uddannelser 2010
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der kender nogle nice uddannelser på universitet hvor man ikke skal bruge matematik på A er lidt i tvivl om hvad jeg vil efter htx, men vil gerne allerede finde ud af det nu tusind tak på for hånd ! :D -
Bioteknologi
ForumindlægHejsa Jeg er nysgerrig på, om der bliver testet på dyr eller gjort forsøg med dyr i faget bioteknologi på HTX? Er der nogen, som ved det, evt. har bioteknologi som studieretning? Mvh. Emma (: -
Den stille pige eller den dovne dreng
ForumindlægHej!Vil hører om der er nogle stille piger her inde eller dovne drenge, som i virkeligheden får 7 eller 8 i årskarakterr, fordi de er for gernerte eller for passive og dovne, men går til eksamen og får 11 eller 13Jeg mener bare det er ikke fordi en elev der normalt får 7 går op og får 13 fordi ha... -
Hjælp til rettelse af Engelsk
ForumindlægDet her er teksten jeg vil øve til min fremlæggelse til 9 klasses engelsk afgangs eksamen. Jeg har emnet Homeless people in USA. Jeg vil blive meget taknemlig hvis der var en der lige vil kigge den igennem for fejl og grammatiske fejl, og input til hvad der måske vil lyde bedre. Og hvis der en d... -
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
Gå sort
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen der har prøvet at "gå sort" til en eksamen, som man ellers er mødt velforberedt til? -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Energi osv
Forumindlæghelløj mennesker. har denne fysik opgave som forvirrer mig, jeg tænkte på om der var nogle som ville sige hvad man skal gøre i opgaverne? - tak (: -
NY PRISMA 8 BOG HASTER
ForumindlægHej Hvis der nogle som har fysik bogen ny prisma 8, som gad og sende mig nogle af siderne, ville jeg være meget taknemmelig :D -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
Ferie slut :-(
ForumindlægSå er påskeferien ved at være forbi, desværre, og det er tilbage til skolen. Nu er der jo ikke så længe til den allersidste karaktergivning. Så jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode råd/erfaringer hvad man kan gøre (på den lille måned der er), for at hæve sit snit en smule (0,3-0,4)... -
skr. eksamenskaraktere
Forumindlæghej med jer.. vi har idag fået vores skr. karaktere.. og jeg undrer mig over at halvdelen af klassen er dumpet i skr. MAT A ? giver det nogen mening? der var også nogle der sagde at 42 % var dumpet på LANDSPLAN?????? det giver da slet ingen mening? hvr kan man se statistikker? -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
Rødforskydning
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for lidt tid siden om Rødforskydnings forsøg, om hvordan man finder spektrallinierne, og generelt hvordan forsøget er. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal op til fysik eksamen kl 08.00 i morgen tidlig. Er der ikke en af jer eksperter, der vil være så venlig at ...
