Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15441 til 15460 af 25907
  • Latin på A niveau?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel
  • short text opgave skal bruge lidt rettelak..?

    Forumindlæg
    Hej :-) jeg er ved at skrive en kort tekst med mange fremmedord, jeg tror jeg det er gået ret godt, men jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen kunde tjekke efter en ekstra gang for mig! "Cucumber Bones is an exhibition based on our predilection for attributing human characteristi...
  • Politisk indflydelse -NGO

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :)
  • Indsæt ord i sætninger

    Forumindlæg
    Kan jeg få hjælp til disse to opgaver?
  • osmanner riget og den tredje verden?

    Forumindlæg
    - Hvilke lande var underlagt osmannerriget? - hvad er ''Den tredje verden'' sådan meget kort fortalt ?
  • Parameter vs variabel

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kan beskrive hvad vi mener med paramter og variabel? Hvis jeg fremstiller en matematisk model der beskriver et eller andet og præsentere variabler og parametre. Hvordan skelner mellem disse? Også: Hvad er en parametrisk-model og hvad er non-parametrisk model?
  • Hjælp til at rette omkring 10 sætninger i tysk

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne have noget hjælp til mine tysk rettelser, da jeg har svært ved tysk i forvejen. Det drejer sig ca om 10-15 sætninger, som skal rettets til rigtig tysk, jeg har prøvet så godt jeg kunne - så det kunne være en stor hjælp hvis nogle gad at bruge 5 min til at kigge på det. Tak på f...
  • Snit for at komme på HHX?

    Forumindlæg
    Hej.. Hvad skal man have i snit for at komme på hhx? lige nu ligger mit snit på 6,8. På forhånd Tak! :)
  • Hjælp til valg af studieretning.

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j...
  • HEROES

    Forumindlæg
    Please hjælp med disse spørgsmål, jeg kan ikke finde svaret på dem. Jeg har brug for hjælp
  • Restriktionsenzymer

    Forumindlæg
    Hej. Nogle, der ved hvad princippet i en restriktionsenzym er?
  • Hvad er en unit

    Forumindlæg
    Hvad er en unit
  • Rette tysk

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har tid til at rette min tysk tekst, hvis jeg har fejl i dem, det ville være en stor hjælp! Den orginale tekst: I min sommerferie vil jeg rigtig gerne tage til Island sammen med min familie. Island har en rigtig flot natur, kultur, og mange andre flotte steder. Men på grund...
  • Psykologistudiet

    Forumindlæg
    Nu har man lige været en anelse dum og låst sit eksmanesbeivs, så man er endt med et snit på 5,2. Desværre kan jeg yde meget mere end det jeg lige har præsteret på gymansiet, og nu har jeg fortrudt at jeg ikke valgte tage uddannelsen i en ældre og mere moden alder. Jeg er godt klar over at man ik...
  • Jeg har en tysk stil for og jeg har brug for hjælp til at rette den!!

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet det på dansk øverst som jeg gerne vil have skrevet korrekt på tysk.
  • Caster Semenya - Assignment

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg vil blot høre, hvorvidt der er en enkelt sjæl, der vil kigge på min “Argumentative essay" omkring Caster Semenya, hvor jeg skal diskutere, om det er okay eller ej for hende at konkurrere mod/med kvinder i OL. God weekend til jer alle. Vh.
  • Hjertets opbygning

    Forumindlæg
    Forstår det meste af denne figur "60" - men har et spørgsmål angående hvad Hulvene er: Av Knuden, og "his'ske bundt. Og hvad SA knuden og AV knuden er.
  • Gode råd til simpel og udvidet nutid/datid

    Forumindlæg
    Gode råd til simpel og udvidet nutid/datid. Huskeregler el.lign.
  • Skriftlige karakterer - hvordan er det gået?

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der har fået de skriftlige karakterer endnu?Venter stadig spændt på mineHvordan er det gået jer?
  • Kildekritik mht. HR. Font rhente Fink momorandum

    Forumindlæg
    Hej, jeg har analyseret kilden nedunder og er kommet frem til at det er en andenhåndskilde med nogle sekundær træk, har jeg mon ret eller skal jeg tage et kig igen? I må meget gerne udybbe samt finde eksempler der modsiger min præmis Kilde introduktion: Da Tyskland besatte Danmark om morgene...