Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15481 til 15500 af 109300
-
"Incidence vector" på dansk?
ForumindlægHvordan oversættes det engelske "incidence vector" til dansk? -
den anden afstandsformel
Forumindlægden ene afstandsformel er som de fleste ved d = (ax1+b-y1)/(sqrt(a^2+1)), ved en linie med forskriften y = ax+b - og denne er der også bevis for i min bog... men så skriver de uden at bevise det at hvis linien har forskriften ax+by+c=0 bliver afstandsformlen således dist (P,l)=(ax1+by1+c)/(sqrt(a... -
Læse fag op?
ForumindlægHej, jeg har en drøm om at kommer ind og læse medicin, og det er det jeg stræber for. Jeg er dog noget forvirret, angående hvad der sker, når man læser et fag op. Jeg regner nemlig med at læse Mat op på A efter min udannelse. Mit spørgsmål er så: Vil mit gennemsnit ændre sig hvis jeg læser mat op... -
Hvad fik I i dansk skriftlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i chok over min skriftlig dansk, hvor jeg normalt får 10 og aldrig under, men i dag har fået 4!! 4!! Det viser sig så at mange i min klasse og på min årgang har fået 4, som også plejer at ligge på 10 og 12. Hvordan er det gået Jer? Hvis snittet er så lavt landsdækkende,... -
rettelse meget kort.!
ForumindlægIn an interview With Men’s Fitness, American singer Brooke Hogan describes her work as singer. Brooke Hogan says that her mother raised her on that 80s style on the Isley Bros, which she founds very interesting and seems to like it a lot. Brooke tells in the interview that she gets a lot ... -
AT 2009 (Rejser),,HJÆLP..!!!
ForumindlægHejsa.. Jeg skal vælge fag imorgen og har tænkt på at skrive i enten Historie-Engelsk eller Historie-Samfundsfag :) Men hvilke emner kan man skrive om.?? Please hjælp.. kan virkelig ikke komme i tanke om nogle.?? :) Tak -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der nogle idéer til hvad man kan skrive om i DIO? Overemnet er 'globalisering' og jeg skriver i fagene dansk og engelsk... I behøver ikke svare om, hvordan jeg skal finde frem til det, men hvis I blot kunne angive nogle emner, ville det være super! -
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
Dansk Til Win XP MCV 2005
ForumindlægHej Jeg har installeret windows XP media center version på min PC efter den var gået ned, men nu er sproget engelsk, før var sproget dansk. Nogen der ved hvordan jeg kan få sproget til at blive dansk igen? ::2835:: -
valg af fag?
ForumindlægHej, er i lidt af en knipe! er igang med AT og emnet er rejser! Jeg har valgt emnet Turisme og vil kompinere fagene Samfundsfag og Dansk/Engelsk, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal bruge det humnaistiske fag ?? nogen ideer? :) -
Non fiction analyse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay, hvor jeg skal analyser en non-fiction tekst. Jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal sættes op. Nogen der kan hjælpe. Måske I har en skabelon til hvordan den skal sættes op eller en af jeres gamle opgaver. Tak på forhånd. -
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår? -
Lektiehjælper søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 2.g på gymnasiet og har brug for lektiehjælp til bla tysk, engelsk og fysik. Jeg bor i Københavns området. Er der nogle der er interesseret, eller ved hvordan jeg kan finde en lektiehjælper? -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til skriftlig engelsk terminsprøve i morgen, og jeg vil gerne have nogle ting på det rene. Hvad er det vigtigste at huske? mht. grammatik og det væsentligste man skal huske mht. sprog. Også til sidst - Hvis i kender nogle hjemmesider hvor man kan øve grammatik, så tast dem lige ind. ... -
Super kort oversættelse...
Forumindlæghvordan ville I oversætte følgende... Dansk- engelsk Et af hoved emnerne der tages op til diskussion i denne historie er fedme One of main subjects that are picked up for discussion in this text, (are/is)? fatness. -
udtale ordene
ForumindlægHej, jeg kender en hjemmeside på nettet, hvor man kan skriv engelske ord op og høre, hvordan de udtales, men jeg har desværre glemt adressen. Så hvis der er nogle, der kender lignende sider og vil smide et linket herind, ville jeg blive glad. Tak :) -
Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt? -
English literature
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har fået "English literature" i mundtlig engelsk. Jeg er blank på, hvad jeg kan snakke om, da jeg har fået afivde, at shakespear, skulle være utrolig svær at snakke om. Nogle tips? -
Fejl i test?
ForumindlægEr der ikke en fejl i engelsk grammatik - "Hvilken tid står teksten i?", spørgsmål 1? Korrekt svar er angivet til nutid eller udvidet tid. Det korrekte svar må være datid eller udvidet datid? Ulla -
Er det rigtigt?
ForumindlægHvis man siger sådan: There’s still some opposition against the prevalence of the English. Bliver det så ikke sådan nogenlunde oversat til: Der er dog nogen modstand mod udbredelsen af engelsk.? :)
