Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15641 til 15660 af 163701
-
Ordet -,
ForumindlægHvordan siger man udpumpning på engelsk ? -
Tysk udtræk FSA 2011
ForumindlægEr der nogen hvis lære har fortalt om der er udtrukket skriftlig eller mundtlig tysk til FSA prøven i maj? Min lærer har fortalt mig at det allerede nu vides, men at hun ikke må fortælle. -
Søger eksamenssæt fra 2008!
ForumindlægHej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år? -
Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.
ForumindlægJeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!! -
Hhjælp, det haster!!
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundtlig i morgen, og ved virkelig ingenting om det????? Hjælp mig! -
Tæller B-niveauet?
ForumindlægJeg er lidt itvivl om følgende: En person har fra start valgt matematik på b-niveau, på 2. år vælger hun så at opgradere det til et a-niveau, hvilket betyder at hun skal have a-niveauet på 3. år. Hun bliver så trukket ud til at skulle til eksamen på b-niveau skriftligt. Hun går så ned og siger... -
er det her rigtigt???
ForumindlægA larger part of fashion companies are run by financiers than earlier? det er om run det er rigtigt... og evt. hvorfor -
?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)
Forumindlæg -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate... -
Nedenunder ses grafen for en funktion med forskrift: f(x)=ax^2+bx+c Redegør for fortegn på koefficienterne a, b og c.
Forumindlægnogen der kan hjælpe med det billede der er tilføjet nedestående? -
How lucky you are - Debi Alper
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal kunne analysere kompositionen i novellen "How lucky you are". Dog synes jeg den er forvirrende med alle de spring i tiden og at lære alle begreberne på engelsk. nogle der har nogle gode tips og hjælp? eller som allerede har skulle analysere den der kan komme... -
Essay.
ForumindlægJeg skal skrive en essay om hitlers planer med ungdommen. Med hitler jugend osv. Men i en essay skal man jo diskutere. Ikke sandt? Hvordan kan jeg diskutere hitler? &&, er det subjektivt at sige dette? "And by doing this, and through his statements, he placed himself in a certain Jesus r... -
Et spørgsmål om gennemsnit i forbindelse med tysk
ForumindlægHej Jeg blev forleden spurgt af en ven i forbindelse med hans afslutning af Tysk A ved en skriftlig eksamen. Der opstod desværre nogle tekniske problemer undervejs, som desværre betød, at han ikke fik afleveret en færdiggjort eksamensopgave. Han fik desværre 00 i den skriftlige eksamenskarakter... -
HJÆLP BRUGES !!!!1
ForumindlægHej folkens Jeg er ved at skrive min SRP PROJEKT, skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. DET HASTER !!! -
Funktionen g har forskriften g(x) = b⋅ ax . Bestem tallene a og b eksakt, når det gælder, at g(0) = g '(0) = 5.
Forumindlæghvordan kan jeg gøre det?? -
Hvordan jeg kan beregn vinklen ved A ( skal ikke måles) Find diagonalens længde og anden spørgsmål er hvor meget vejer den, når den blå tønde uden indhold ve...
ForumindlægHej, Der nogen kan hjælpe mig med de to opgaver her? den sidste opgave jeg ville massefylden for ukrudtsmidlet 0,9 * 6050 men jeg er ikke sikker på! -
Prøver
ForumindlægHvad skal man som 1.g til prøve i her "til sommer"?Både mundtlige og skriftlige... -
Hvad viser dette bevis/hvad er det bevis for? f(x)=y=ax+b <=> f(x+1)=a*(x+1)+b
Forumindlæg -
optagelsesprøve! HJÆLP..
ForumindlægHej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk... -
Forståelse eller udregning?
ForumindlægHvad er vigtigst i fysik: a) forståelse af teorien eller b) evnen til at løse regneopgaver?Vi taler om gymnasieniveau B.Ps. Kun en af dem!
