Søgning på: historie noter stx. Resultater: 15641 til 15660 af 33650
-
Engelsk rettelse
ForumindlægHey. -jeg er igang med at lave en stil om "The Whaler", det er en kort historie om en drengs forventninger til en hval fanger. Tænkte på om i ikke gad at læse den igennem og hjælpe mig med at finde fejl mfl. På forhånd tak. The Whaler is a story that evolves around a boy’s ex... -
Hjælp, dt haster
ForumindlægHej med jer =) Jeg har skrevet en engelsk essay om en historie vi har læst, det ville være super nice hvis i ville rette den for mig. den r på ca 500 ord. På forhånd tak .. ________________________________________________________ The Indian Camp is a short story and written by Ernest Hemingway ... -
hjælp til oversættelse fra dansk til engelsk.
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at oversætte en dansk tekst (se nedenfor) til engelsk (se helt nederst). Ville være en stor hjælp hvis nogen måske have lyst til at kigge den igennem og komme med evt. forslag til ændringer eller rettelser? Dansk tekst (selve opgaven): Computer skudt af ejer. Fl... -
Fordøjelsessystemet
ForumindlægEr der er der kan forklare mig hvad der præcis sker i ventriklen og tyndtarmen? Hvilke hormoner og enzymer har en vigtig rolle? Og hvilke betydningfulde lag har man? Og hvordan kulhydrater fedt proteiner bliver nedbrudt og reabsorberet? -
Tysk text til rettelse
ForumindlægHej. er her nogen der lige har tid til at kigge igennem? tak på forhånd.Es handelt von eine junge Mädchen, sie heiBt Sabine. Sie ist 1.73 Meter GroB und wiege 54 Kilo. Sie ist zufriedet mit seine Figur, aber sie achte nicht aufs essen. Sie treibe regelmäBig Sport. Sie macht Ballett, fahre Fahrrad... -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni -
Nogen der måske vil rette min franske præsentation af min kat?
ForumindlægDen er meget kort og jeg ville sætte pris på, at en måske ville hjælpe. Hvis i har nogle idéer til hvad jeg mere kan tilføje, så sig endelig til :) J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions et les oiseaux mais elle ... -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
Frankrig.
ForumindlægHej med jer (: Jeg skal skrive en rapport om Frankrig, og så tænkte jeg på om i måske ved nogle specielle ting, eller bare vil hjælpe med noget info. Ved godt at jeg kan læse på nettet, det har jeg også gjort, men måske i kunne komme i tanker om nogle andre ting? (; Tak på forhånd. -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
HF skriftlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg ville høre, om der er nogle HF'er, som har været oppe i skriftlig engelsk og i så fald, hvad omhandlede emnerne?På forhånd -
Mdtl. eksamen (Engelsk B)
ForumindlægHvordan foregår engelsk eksamen? Skal man perspektivere til en tekst som man har læst i løbet de tre år? -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du? -
Iliaden overordnet
ForumindlægHejsa :) Der er noget som jeg bliver nødt til at have på plads. Achillues og Agamemnon er de ikke grækere? Og de har taget Chryseis til fange? Og de kommer så til at kæmpe mod trojaerne? Nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt? -
Hjælp!!
ForumindlægJeg er i praktik i en børnehave, hvor jeg skal finde ud af, hvorfor børnehaver de har læreplaner. Nogle gode ideer? -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
SRP valg af fag
ForumindlægHejsa! Jeg har nu søgt lidt rundt omkring og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om i SRP (eller hvilke fag jeg skal vælge.) Har matematik og kemi A og så Fysik på B. Nogen der har nogle ideer de vil dele? Evt. en opgave til inspiration? -
Hælp
ForumindlægEr der nogen , ser har analyse af novellen "Gruppen", af Søren Ulrik Thomsen(teksten er uddrag af "En dans på gloser") 1996
