Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15681 til 15700 af 170163
  • Dansk eksamen (kronik): Sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriftlig i dag, hvor jeg har valgt at skrive en kronik om sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv. Da jeg først får min bedømmmelse at vide om tre ugers, vil jeg lige høre om der er nogle, som gider at bedømme kronikke...
  • bestem vinklen mellem vektor A og C, når A =(-2 over 3) og c= (2a-b)

    Forumindlæg
    pleass hjælp
  • Har trukket Den enkelte og samfundets udledning af stoffer i mundtlig eksamen, og ved ikke hvordan jeg skal starte.

    Forumindlæg
    Er der nogle gode sider for inspiration eller nogle eksempel på hvordan det hele skal se ud
  • skriv på formen a^n*b^m eller a^n*b^n*c^p - lyder opgaven på

    Forumindlæg
    (ac)4*(ac3*cb4)6*c7*a9*(cb)11 mit umiddelbare gætte ville være at gange det hele ud af parenteser og bare forkorte det. men så ender jeg ud med nogle "+"er. f.eks. a2+a3 hvordan regner jeg så det ud? jeg er helt lost?
  • SRP - problemformulering Afsætning A/Psykologi B

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til at skrive SRP her efter vinterferien, og vi er i gang med at formulere en kind-of problemformulering til vores lære som de kan gå ud fra for at få lavet en problemformulering der går i den retning vi gerne selv vil have den. Jeg har bare nogle problemer med det, jeg har v...
  • Hvem har haft om denne figur før? Hjælp skal til eksame imorgen :(

    Forumindlæg
    Hvem har haft denne figur før og kan fortælle mig om den, fatter intet af figur hvad fortæller den???
  • 24 timers eksamen "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig"

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til 24 timers eksamen, og har trukket emnet "Mellemkrigstiden - 2. Verdenskrig". Jeg er dog lidt i tvivl om en god problemformulering. Mine materialer er som følgende: "Keynes' krisebekæmpende teorier" - Handler og at Keyne har fremsat nogen teorier som ...
  • eksamen-''talepapir''

    Forumindlæg
    nogen der har en form for talepapir eller en vejledning til, hvad man kan starte med til en fysik eksamen på B-niveau gym? fx. præsentation , definitioner, regneeksempler og så en perspektivering eller noget.
  • Eksamens spørgsmål om enzymer og fordøjelse. KORT SPØRGSMÅL

    Forumindlæg
    God aften, Jeg skal snart til eksamen i Bio B, og jeg er lidt i tvivl om hvordan energiproduktionen i forbindelse med glukoses omsætning i cellerne er.. Kan i mon hjælpe mig med det? Tusind tak på forhånd, Mvh
  • VÆR SØD AT HJÆLPE SKAL OP TIL EKSAMEN IMORGEN!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvad temaet er i Pigen uden hænder som er nedskrevet af brødrene grimm. Og det vil væe til stor hjælp hvis nogen havde et resume også, skal nemlig op til eksamen imorgen :)
  • AT-EKSAMEN 2010 VEDR. BEHAVIORISME OG PSYKOLOGI

    Forumindlæg
    Hey jeg har et problem vedrørende fakultetsbestemmelse/fagområde.Hvad er psykologi, når man har behaviorismen som underemne? Har udelukket humanismen? Men er det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige?
  • Sted at bo nær Billund

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at gå på International School of Billund i 8. klasse.. Problemet er bare at jeg ikke bor i nærheden, men faktisk helt på Sjælland. Ville det være muligt at man kunne bo hos en form for værtsfamilie eller en slags kostskole i nærheden? Er totalt blank. P...
  • Hjælp! IØ-VØ

    Forumindlæg
    Jeg skal finde et emne der kan være nemt hvis man skal koble International økonomi og Virksomheds økonomi sammen. Jeg er helt på bar bund, så alle forslag er gode.
  • Job som Økonom?

    Forumindlæg
    Hej, er der nemt at finde job som Økonom? Og er økonomi en international uddannelse? (altså kan man arbejde i udlandet hvis man har en økonomi uddannelse i DK) Tak på forhånd! :D
  • Fysik/kemi 9. klasses eksamen

    Forumindlæg
    Hey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt...
  • Latex?

    Forumindlæg
    Hvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi
  • Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole?
  • eksponentielt vækst ( uden hjælpemidler )

    Forumindlæg
    Hej sidder med en opgave uden hjælpe midler, som jeg godt kunne bruge noget hjælp til. jeg har vedhæftet opgaven. jeg har fået a til er det rigtig eller? b) vil jeg også gerne have lidt hjælp til :-) måske 10*1,02^13
  • Mental træning - Gør tankerne klar til eksamen

    Forumindlæg
    Hjernen styrer i høj grad det, vi fokuserer på og dermed vores måde at se verden på. Vi kender det, når vi eksempelvis er forelskede, hvor verden kun synes at være fyldt af forelskede par, eller når vi brændende ønsker en bestemt taske, jakke eller andet og kun kan få øje på alle dem, der har såd...
  • Prøve-Eksamen i Afstande i rummet - hvad ville i sige og komme ind på... ?

    Forumindlæg
    Hey...Skal holde en slags prøve eksamen i mat i morgen og emnet er rumgeometri - Afstande i rummet... men ved ikke helt hvad jeg skal...Har tænkt mig at prøve at bevise en eller 2 af følgende:dist(P,l) + dist(P,alfa)+ dist(P1,P2)Men hvad skal jeg mere komme ind på ? - hvad ville i komme ind på ?P...