Andre fag

Sted at bo nær Billund

25. april 2014 af millekarlsen (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej alle. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at gå på International School of Billund i 8. klasse.. Problemet er bare at jeg ikke bor i nærheden, men faktisk helt på Sjælland. Ville det være muligt at man kunne bo hos en form for værtsfamilie eller en slags kostskole i nærheden? Er totalt blank. Please skriv hvis i har en ide!


Brugbart svar (1)

Svar #1
25. april 2014 af MaibritG

Det tror jeg desværre ikke, at der er mulighed for, da skolen ikke har værtsfamilier eller en kostskole tilknyttet. Hvorfor kigger du ikke på tilbud i det sjællandske, hvor I både har Herlufsholm og Copenhagen International School?

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
25. april 2014 af millekarlsen (Slettet)

Vidste slet ikke der var noget der hed Copenhagen International School og har ellers søgt en del, men smutter ind og kigger med det samme! Mange tak skal du have :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. april 2014 af MaibritG

Det er der skam. De kører med det internationale anerkendte IB-system, hvor du kan få hele forløbet frem til afslutningen af gymnasiet. Det kunne måske være ideelt for dig, hvis du gerne vil have en international profil. Du skal dog være obs på, at det jo er en "privat skole", og en dyr en af slagsen (123.000-150.000 kr. pr. skoleår + engangsbeløb på 25.000 kr. for registering og 2.500 kr. for blot at ansøge). 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. april 2014 af MaibritG

Der er faktisk også denne i København: http://www.b-i-s.skoleintra.dk/Infoweb/Designskabelon8/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=&Startside=&ForumID=, som ikke er så dyr som Copenhagen International School

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: Sted at bo nær Billund

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.