Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 15721 til 15740 af 22366
-
Hurtig hjælp..
ForumindlægHej! kan ikke lige oversætte !social servic departments"kan simpelthen ikke finde de rigtige ord, og har kigget i min ordbog.. er der en der lige gider hjælpe mig? -
Nyttefunktion/Udbyttefunktion
ForumindlægHej Studienet! Jeg sidder og skal gøre rede for nyttefunktion i spilteori. Jeg har nu prøvet at læse og google mig frem til det, men jeg kan simpelt hen ikke finde noget... Jeg har fundet meget lidt om udbyttefunktion, men er ikke sikker helt sikker på om det er det sammen... Er der nogle der k... -
Ret min lille resume please. (200 ord) (haster)
ForumindlægHej Er der noget jeg kan sende min lille resume til som de vil rette for fejl? vil være dybt taknemmelig, hvis nogen gjorde. På forhånd tak. -
Fejl i sætning
ForumindlægHej, jeg ville høre hvad er fejlen her. He smiled friendly to me.? Er det: at me? -
Selvvalgt emne
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk og vi skal have valgt et selvvalgt emne fra et engelsk talende land. Er lidt på bar bund da jeg ikke ved hvad jeg vil snakke om, så ville se om der var nogen af jer det kunne komme med nogen gode emner, som jeg måske kunne bruge? :D På forhånd tusind ... -
Stort dilemma: vil gerne læse engelsk på uni, men..,,
ForumindlægHej alle herinde, håber i kan komme med nogle råd på mit dilemma. Jeg Ønsker at blive gymnasielærer, i fagene engelsk og historie. Jeg har haft engelsk på A niveau på gymnasiet, og har altid kunne lide faget meget. Jeg synes det er mega interessant at analyser tekster og tale om dem på engelsk.... -
sso - brug af analysemodeller
ForumindlægHej hvis man f.eks. bruger Freuds "æg" så behøver man vel ikke at redegøre for det, da det burde være en forudsætning at læseren, på dette niveau, er blevet skolet i Freuds æg? Men hvis man derimod bruger Giddens, Camus, Sartre osv. behøver jeg så at redegøre for deres grundtanker.. l... -
Hvad skal bruges hvornår..?
ForumindlægHej Jeg ved ikke rigtigt., hvornår jeg skal bruge "their" og "theirs"? På forhånd tak -
nitrogens kredsløb.
Forumindlæger der nogen der kan beskrive nitrogenens kredsløb, ´? hvis i kan, kan i så også forklare en tegning?:D jeg har en biologiaflevering for, men fatter indet! og ville blive glad for lidt hjlæp!!!!:) -
ADVERBIUM
ForumindlægHvis man skal sige .. de tog den overraskende beslutning at love ham frit lejde hvis han samarbejdede loyalt med dem i deres videre undersøgelser,, Her er det ordet >loyalt< jeg skal have fat i og have oversat , for det må vel være et adverbium i denne sammenhæng ? Eller hvad .. Vil bare... -
4 lynhurtige sætninger!
ForumindlægHåber der er en der lige vil hjælpe mig med disse 4 sætninger, jeg er meget i tvivl om. Det skal gerne være inden i morgen! På forhånd tusind tak for hjælpen! 1. Som du kan forstå, er der sket meget for mig siden vi sidst så hinanden As you can understand much have happened to me since last time... -
Hjælp til problemstilling i min SRO !!!!!! Enzymkinetik
ForumindlægHej Jeg skriver SRO om Enzymkinetik i kemi og matematik; men følgende spørgsmål ved jeg ikke hvordan jeg skal besvare: · Med udgangspunkt i Michaelis-Menten modellen skal du opstille et udtryk for reaktionshastigheden i de to grænsetilfælde hvor [S] >> KM og [S] << KM... -
Language
ForumindlægHej med jer, Når jeg indsætter: \usepackage[danish,english]{babel} Får jeg en warning i texniccenter, og jeg ved ikke om det bare skal ignoreres, eller om det er fordi jeg gør noget forkert. Hilsen Rasmus -
SRP hjælp
ForumindlægEr der nogen der har skrevet SRP opgave (Eller anden stor opgsave) om borgerrettighedsbevægelsen i USA, eller om raceproblematikken? Skal koble det til USA i 80'erne, så information om sortes vilkår VS. hvides vilkår i USA i 80'erne ville også vare helt fantastisk! Håber i kan hjlæpe. -
Michael Jackson SRP
ForumindlægEr der nogle herinde der skriver om Michael Jackson til SRP:)? -
analyse og fortolkning af eventyr
Forumindlæghej Jeg er lige gået i gang med min SRO - studieretningsopgave. Det er to eventyr som jeg skal skrive en analyse og fortolkning af. Problemet er at jeg ikke har helt styr på hvordan man analysere et eventyr og hvordan man fortolker et eventyr. Er der nogen som kan hjælpe? -
Film
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan nævne nogle titler på film, der gerne må være gode, som har med identitet og finde sig selv, at gøre. F.eks. en film som mean girls eller thirteen hvor piger desperat prøver, at passe ind. Det ville være dejligt. Skal bruge det i en opgave. -
Bærbartakse.
Forumindlæghej.. Jeg leder efter en bærbartakse til 17 tommer. Det skal helst være en rygsæk eller en man kan have på skulderene... Tak.. -
Citat
ForumindlægHvad er Jeres yndslings/bedste citat i har set/hørt/læst? Og brugt til afleveringer? :) -
Musik til løb og sving
ForumindlægHej Jeg skal lave et opvarmningsprogram og mangler en sang til løb og en til svingøvelser. Er der nogle der kender nogle gode? :-)
