Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15721 til 15740 af 47924
-
1.g igen næste år
ForumindlægHej Jeg går på en htx gymnasium 1.g ligenu og vil gerne skifte til en stx, men min studievejleder siger at jeg først kan skifte til en stx næste år som 1g. Hvis jeg dropper ud fra htx ligenu er det så mine 9.klasse karakter der tæller eller hvordan er det, og ville der ske nogle problemer i forho... -
Gennemsnit under 02!!
ForumindlægHey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :( -
Jeres snit??
ForumindlægHejsa allesammen....For det første tillykke med eksamen til alle!!! og tillykke med huerne til alle 3.-g'ere.Ville faktisk bare lige høre, hvad folk havde fået i snit?? For mit vedkomne ligger det på et udemærket 8-tal.!!! -
Klage over karakter
ForumindlægNu er sagen således at jeg dumpede min fysik-eksamen i dag, men jeg føler selv at karakteren er uretfærdig, og at jeg blev utrolig distraheret af andre elever på skolen, der to gange bankede på døren mens jeg var i gang med at eksaminere, og som læreren åbnede op for! Men mit egentlige spørgs... -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
Syre, base, magnetisme & ioner
Forumindlæghej alle jeg ville håbe på at nogle kunne ligge nogle fysik/kemi dispotioner der omhandler syre, base, ioner og magnetisme da jeg skal op i min mundtlige årsprøve og gerne vil have noget inspiration :) på forhånd tak - Sebastian Nielsen -
Projekt opgave
ForumindlægHej vi har science uge i skolen. Vi har om “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer” som dækker over fysik kemi, biologi og geografi Jeg skal lave en problemstilling over “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer. Men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive -
HJÆÆLP
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen snart og kan ikke umiddelbart finde forsøg til vekselstrøm emnet. er nogle der vil lægge nogle ud og forklare dets teori? På forhand tak. -
selvstændigt fysikprojekt
ForumindlægJeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv. -
Atomer og Det Periodiske System
ForumindlægEr der en som har, eller kan finde en Fysik disposition om Atomer og Det Periodiske System? Jeg skal til 9. klasse afgangs eksame om en uge, og det ville være en STOR hjælp! Tak på forhånd! :)) -
Hvordan fungerer brintbilen?
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Hvad bruges NaCl til i hverdagen
ForumindlægHej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :)
