Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15761 til 15780 af 27496
-
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Plz hjælp
ForumindlægNogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie. -
Spørgsmål om syre :)
ForumindlægHvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :) -
Renheden af mosfjerne
ForumindlægHej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked -
Ligevægt 8
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet. -
hjælp!!!
Forumindlægjeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater -
Puffer
ForumindlægHej Nogen der vil hjælpe mig med et spørgsmål i kemi? Hvad sker der kemisk i pufferen, når der tilsættes NaOH? Hvad hvis vi havde tilsat HCl? på forhånd tak! -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd. -
α- og β-1,4-glycosidbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker.. -
Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
ForumindlægHej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen? -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ???? -
Koncentrationer
ForumindlægHejsa, jeg har lidt probelemer med denne kemi opgave. Mon nogen af jer kan hjælpe mig? og tak på forhånd:) -
alkaner og alkener - polære eller upolære?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget! -
Beregning af masse hjælp!
ForumindlægHej! i min kemi journal skal jeg beregne massen, (ikke molar massen) af Na2O, NaOH og Na2CO3 hvordan gøres dette når jeg kun har beregnet molar massen??? -
Tungtopløselige ioner
ForumindlægHej - endnu et kemi-spørgsmål! hvordan kan man se at AgCl i reaktion NaCl + AgNO3 --> AgCl + NaNO3 er det tungtopløselige stof? På forhånd tak -
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH₄Cl med pH=5,0
ForumindlægHej alle sammen jeg har haft lidt problemer med et kemi spørgsmål. Tak på forhånd. Spørgsmål: Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH4Cl med pH=5,0 -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
Reaktionsskema
ForumindlægHar en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd -
Pufferligningen og puffereffekten
ForumindlægHej! jeg er ved at læse op til kemi B eksamen. mit spørgsmål er, hvordan pufferligningen skal forklares og hvordan puffereffekten måske har en realtion til pufferligningen og hvordan den virker:)
