Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15801 til 15820 af 163701
-
Karakterberegning
ForumindlægJeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de. -
Har i et forslag
ForumindlægHej Jeg skal snart op i engelsk mundligt. Men har det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal snakke om. mit over emne er Be a young. har i et forslag til mig, om hvad jeg kan tale om. Hilsen mig :D -
Essay
ForumindlægHej Nogle herinde som vil hjælpe mig med en englesk opgave,, jeg betaler gerne for det. -
Benzen
ForumindlægJeg har søgt på google vdr. benzen og der står kun meget overfladisk om at det giver en kronisk nedbrydning af blodceller. Er der nogen der har et link hvor de virkelig går ind i kroppen og beskriver hvad der sker? Altså HVORDAN det ka give en reduktion. Det skal helst ikke bare være et svar fra ... -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
Valg af matematik niveau
ForumindlægHej, Jeg går i STX 1g og skal til at vælge linje - enten Sam/Mat eller Sam/Eng. Jeg er god til engelsk da det næsten er mit modersmål, men jeg skal bruge Mat A i mit videre studie. Mit spørgsmål er om det vil tjene mig bedst at vælge Eng A / Mat B og så supplere Mat A efter gymnaniset eller om j... -
Oversættelse af jobansøgning
ForumindlægHej. Jeg skal søge et job som landbrugsmedhjælper. Mit problem er, at gårdejeren ikke læser dansk og derfor skal jeg skrive jobansøgningen på engelsk. Derfor vil jeg spørge herinde, om der er nogen der vil oversætte min danske ansøgning til engelsk. Som sagt er jobbet landbrugsmedhjælper, så der... -
sammenhæng mellem forskrift og graf andengrads
Forumindlægnogen der ved hvorfor, hvis a og b har samme fortegn så ligger toppunktet til venstre, hvorimod hvis de har forskellige fortegn så ligger toppunktet til højre? -
Jeg har 1 meget vigtigt spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver SSO i engelsk A og skal lave analyse og fortolkning af en novelle, så skal man vel ikke bruge engelsker termer, terminologi? som composition, narrator, point of view osv...vel. Jeg har fået af vide at jeg skal skrive i dansk, men novellerne er på engelsk og noget af min litte... -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven? -
Gode gloser / sætninger til mdt eng
ForumindlægHej Om nogle par dage skal jeg om i mundtlig engelsk, og da jeg ikke er særlig god til engelsk ville jeg spørger om, der er nogen, som har nogen faste vendinger, gloser eller sætninger, som de har lyst til at dele med os herinde? Hvis man ikke lige forstår spørgsmålet kan man så godt spørge... -
pund til kurs
Forumindlægheeei. Jeg forstår ikke, hvordan jeg kan lavet det om til kurs Der står følgende i opgaven: A) Hvad koster 350 pund til kurs 1400? kr. -
Præcis 100 kg rørsukker (dextrose – C12H22O11) udledes ved et uheld til en å på en varm sommerdag, hvor åen har opnået en temperatur på hele 20 grader. Hvis ...
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Skal man så afstemme en reaktion eller noget? -
endelig ferie. !!
ForumindlægSå er ferien omkring hjørnerne, og nu skal der slappes af, MEN jeg har valgt at bruge en del af min ferie på at blive bedre til mundtlig engelsk. Så jeg tænkte på om I kender nogle engelske romaner, som er læsevenlige for en 9. kl. elev. ?? (ingen kærligheds romaner. TAK ;D) -
Terminsprøve
ForumindlægHej Hvad var det man skulle gøre i dette års terminsprøve? Message in a bottle hvad var det man skulle gøre? Hilsen Adis -
diskussionsopgave
ForumindlægHej vil du nogle rette min dissionsopgave på engelsk. -
NOVELLE ANALYSE
ForumindlægHej! skal til dnask mundtlig imorgen, og har styr på det hele, sidder bare nu og bliver i tvivl med en novelle analyse. er der en derude der vil hjælpe mig? give et link, eller bare skrive kort hvilken rækkefølge man skal analyserer novellen på? tak på forhånd. -
Et låns størrelse, som betales over 20 år. Jensen vil udvide sit hus og ønsker derfor et lån i et realkreditinstitut. Han kan betale en halvårlig ydelse på 8...
ForumindlægHej, jeg har en opgave, som jeg har problemer med at løse, da jeg ikke ved hvilken formel jeg skal anvende. Nogle der kan hjælpe? Jensen vil udvide sit hus og ønsker derfor et lån i et realkreditinstitut. Han kan betale en halvårlig ydelse på 8000 kr. a) Beregn lånets størrelse, når den halvår... -
Hg-test
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået brevet om at i starten af året på hg skal man til noget test i dansk(skrevtlig) og engelsk( skrevtlig+mundtlig) på 60 minutter..Ved nogen af jer hvad testen går ud på? tak på forhånd -
Hjælp jeg vil gerne skriv resume om A man had not seen his long-lost sister for 43 years ... or so he thought http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/reunite...
ForumindlægA man had not seen his long-lost sister for 43 years ... or so he thought. Ken Whitty had lost touch with Yvonne but, incredibly, they were living only 300 yards apart in Neighbouring streets. Ken, 64, said: "I've walked past this house lots of times and I've even seen here in t...
