Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15801 til 15820 af 40404
-
Artikel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal lave et mindre oplæg i tysk til i morgen, om en artikel, (gerne aktuelt) er der nogen der har noget? PLEASE SMID DET IND!! -
Afgangsprøven 2014
ForumindlægHej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske.. -
Excel
ForumindlægJeg skal markere cellerne i Excel og derefter vælge "Rediger", derefter fyld. Jeg kan altså ikke finde dem, måske fordi min excel er på tysk... ? -
Viljens Triumf
ForumindlægHalløj mennesker. Hvis der er nogle, der har set den tyske propagandafilm "Viljens triumf" er der så nogle, der kan hjælpe mig med hvorfor den lige præcis hedder det, den gør? På forhånd tak. -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg søger lektiehjælp til 9. kl. tysk - gerne 1 time om ugen. Bor i Århus. Er der hjælp at hente? mvh. Marie-Louise -
TYYYYSK HJÆLP...!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til tysk opgave. Er der en, som kan hjælpe mig?? -
hvordan siger man det
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.! -
Lille oversættelsesdel
ForumindlægHej,\n\nJeg er i gang med en tyskoversættelse omhandlende adjektivernes bøjning. Den sidste del af oversættelsen volder mig dog ret store kvaler, så jeg ville høre om en af jer tyskeksperter ville kigge den igennem og komme med forslag til evt. forbedringer.\n\nDansk:\n"Fassbinders film er e... -
den finske bugt
ForumindlægRusland krævede bl.a. af Finland af: · Grænsejusteringen på Fiskerhalvøen i Petsamo-området skulle foretages således, at den finske, vestlige del af halvøen tilfaldt Sovjet. De skulle afstå deres del af Fiskerhalvøen til Sovjet. Men hvad var foredelen her? Jeg har skrevet såleds: For at sikre... -
Ligning
Forumindlæg1 – 3x / 4 = 4 – 2x Er der en, der kan forklare mig hvad der går galt? 1 - 3x / 4 = 4 - 2x 1 – 3x / 4 · 4 = 4 – 2x · 4 <=> 1 – 3x = 16 – 2x <=> 1 – 3x + 3x = 16 – 2x + 3x <=> 1 = 16 +... -
rette ca 20 sætninger...
Forumindlæghejsa, er der nogle der har mod på at rette disse sætninger? på forhånd tusind tak...dk -> deJeg skal (=vil) besøge Dem i morgen, sagde læreren i går til mig.Har i papiret hos jer?Hvor har du købt uret?Jeg har ikke købt det, jeg har fået det af fader.Vi glæder os når det går dem godt.Hvor er b... -
Hvad er en tangent?
Forumindlæga) Hvad menes med sekanten for en funktions graf? Hvordan kan man beregne hældningen af sekanten (differenskvotienten), der går gennem grafpunkterne (x1, y1) = x, f(x)) og (x2,y2) = (x + ∧x, f(x+∧x))? -
Diabetes 2 - hjælp til forståelse af tekst
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med et online kursus, hvor jeg er bevillget et certifikat når jeg er færdig. Lige nu er jeg i gang med, at kigge på det, inden det begynder. Jeg sidder dog fast i en de obligatoriske tekster, jeg skal læse omkring det. Derfor søger jeg en, der kan hjælpe mig med at forstå ... -
Reducer.
ForumindlægJeg er virkelig dårlig til at reducere. Så har brug for noget hjælp. Hvordan gør man?? 1) 16 - 4(2a - 3) -
Rettelse af 100 ord!!!!
Forumindlæghej jeg har lavet noget tysk på ca. 100 ord vil i være søde at rette det. Skal aflevere imorgen :) -
Tre gloser(Haster)
ForumindlægHejsahvordan siger man:Jeg må indrømme", på tysk??Er Dorf ikke intetkøn? -
Hjælp til hovedregning! Please:)
ForumindlægHej! Jeg er en pige fra 9. klasse, der har virkelig brug for hjælp! Jeg STINKER til hovedregning, og jeg går altså i 9:( Så, jeg vil gøre alt for at nå at blive endnu bedre til det, inden eksamnen, og sådan! (Jeg ved godt at man nok ikke skal bruge det så meget til selve eksamnen, men jeg får no... -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægJeg har min tysk eksames start i morgen, hvilket vil sige at jeg trækker en tekst i morgen og har 24 timer (ca) til at lave et oplæg, som jeg så skal op og fremlægge den 16. Jeg ville høre om jeg måtte bede om din assistance, da det jo er nu det gælder. Jeg har formegentlig mit oplæg færdigt i m... -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
Rettelse af opgaver
ForumindlægHej,Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:Indsæt den rigtige præteriumform af verberne.1) (laufen) Er LÄUFT immer 1200 m.2) (finden) Wir FANDEN den Geldbeutel wieder.3) (frieren) Es FRIERET heute Nacht.4) (sprechen) Marion und Wolfgang SPRECHEN lange über ihre Probleme.5) (sehe...
