Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15821 til 15840 af 42938
-
Hypotesetesting af en normalfordeling
ForumindlægHej alle, jeg skal til mundtlige mat eksamen d. 28. Jeg skal redegøre for hypotesetest for normalfordelte data Det har jeg tænk mig at gøre, ved at tage et eksempel, og hvor jeg her udfra så forklarer de forskellige begreber her for. Jeg har vedhæftet en billede, jeg håber nogle kan hjælpe m... -
Sundt blod af jeppe aakjær
ForumindlægHej :) da jeg skal op til eksamen allerede mandag og ikke har haft tid til at foreberede mig villle jeg spørge om nogen har analyse af digtet!!! eller kan hjælpe mig med at analyser, hjælper gerne med alt andet -
Ideer til emner - Ng/fy
ForumindlægHej Alle. Jeg skal aflutte naturvidenslabeligt grundforløb 1.g, og skal derfor op til eksamen. Jeg har trukket Ng/fy, jeg skal bruge ideér til et emne?? Fyr løs På forhånd tak;) -
billede analye
ForumindlægJeg skal lave en billede analyse, af dette billede, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave den? Bemærk: dette billede er fra Den Franske Revolution. Mange tak på forhånd -
AT i historie/religion - det første korstog
ForumindlægHejsa, er i gang med forberedelse til den mundtlige AT-eksamen, men er kommet lidt i tvivl mht. hvilke metoder jeg egentlig bruger i de to fag historie (samfundsvidenskabeligt) og religion (humaniora). Min problemformulering lyder som følgende: Med udgangspunkt i kilder undersøges samfundet i E... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Supplering af specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg er blevet tilbudt en plads på antropologi på KU, men ville egentlig helst ind og læse veterinærmedicin. Det kræver dog Mat B/A og Fysik og Kemi B. Jeg har meldt mig til på VUC, men jeg føler mig sgu en del presset af at jeg skal have de fag, da især matematik ikke er mit stærkeste fag. Klared... -
Karakter - rod!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med lidt af et problem i dansk, eller rettere sagt, jeg sidder med et problem der hedder min lærer i dansk. Jeg ville lige høre om der var nogle der havde forslag til hvad der kunne gøres - før jeg går til studievejleder og sætter hele gejlet igang.Nmen, lidt historie: Jeg har ... -
Nanvgivning+opgaver
ForumindlægJeg er i gang med at læse til eksamen. I den forbindelse vil jeg gerne træne navngivning af organiske molekyler. Er der nogen, der ligger inde med sådanne navngivningsopgaver, hvor der evt. også er facit til? Hvor facit er rimelig opdateret, hvad navngivningsregler angår. /Kvika -
søger gymnatielærer til engelsk lektiehjælp
ForumindlægHej jeg en kvinde på 22 . jeg leder efter en gymnasielærer der kan hjælpe mig med forbedre engelsk og forberede mig til min eksamen til januar. det der engelsk på A. niveau, og jeg har primært brug for hjælp til den mundtlige del - strukturering, eksamens forberedelse, analyse osv. hvis du ... -
De der har været op til kemi A
ForumindlægDe der har været op til kemi A mundtlig eksame....Ville lige høre hvad I trak, og hvordan spørgsmålene lød....skal nemlig op til kemi på torsdag og er temmelig nervøs.. er ikke vandt til at gå op til tavlen og skrive løs uden at kiggge på papir... jeg vil bare ha mindst 7-tal, håber nogle kan gi ... -
Deutschland - ein Wintermärchen
ForumindlægHej Allesammen.Er selvstuderende i tysk på højniveau og skal til mundtlig eksamen på fredag. Digtene Deutschland - ein Wintermärchen af Heinrich Heineog Deutschland - ein Wintermärchen af Wolf Biermanner begge opgivet. Jeg har selvfølgelig læst dem, men aner ikke hvad jeg kan sige om dem til ... -
fremskrivningfaktor og gennemsnitlig procent.
Forumindlægheej... jeg har fået mit udkast til mundligt matematik eksamen, og sidder og bøvler men et spørgsmål, som går ud på at omtale begreber som fremskrivningsfaktor og gennemsnitlig procent, ved godt at fremskrivningsfaktor er 1 + r men, ville gerne kunne sige lidt mere til eksamen om det.. mvh. tri... -
tysk online hjælper (penge inkludueret)
ForumindlægHej Ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min tysk mundtlige eksamen. Har fået en tekst jeg skal have skrevet en masse om som jeg så kan bruge til at lave til nogen stikord for så at bruge det til eksamen. Er villig til, at finde et beløb for hjælpen. For nærmere information skriv ... -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Drama, men jeg ved ik hvad jeg egentlig skal sige til min mundtlig eksamen lige efter skuespillet?? Jeg skal snak om hvad mit skuespil handler om osv. og så vil jeg relatere til; Henrik og Pernille. Ny dansk dramatik. Commedia Dell’arte. -
lineære
Forumindlæghey har snart eksam hvis jeg trækker lineær funktion i mundlige eksam er det nok med at forklar med fx at hva a og b står for hvordan man finder den lave en støttepunkt en med stigninge og aftagende i koordinatsystem hvordan man finder a og i koordinatsystem kan ik lige komm... -
Hej
ForumindlægHej ALLE.. Jeg skal til mundtlig mat. eksamen næste uge, og er begyndt at læse, men tænker lidt om der er nogle gode til hvordan man forbereder sig bedst til den eksamen. Går på hf og har C-niveau. Og er der så en der kan svare mig på mht. indekstal? hvis jeg finder forholdet mellem 2 indeksta... -
C: Potenssammenhæng, Forklaring tak :D
ForumindlægHej. I mit eksamen spørgsmål ( til mundtlig eksamen ) står der: Gør ræde for potenssammenhæng mellem to variable y=bxa Det sidste a er opløftet det kan jeg bare ikke lige finde ud af heller hvordan man gør heller. Jeg ved simpelt hen ikke hvad det er de vil have mig til at forklare det??! Nogen ... -
HJÆLP - The north Irish Conflict
ForumindlægHej, jeg står her og skal op til mundlig eksamen i engelsk på mandag, og jeg har ikke en skid styr på nogen af mine ting! Jeg ved ingen ting om konflikten i nord irland, så det ville være rart hvis nogen gad og fotællle lidt om de grundlæggende informationer, der vil være relevante at fortælle ... -
HF enkeltfag dumpet, eksamensbevis?
ForumindlægJeg har taget matematik c niveau på VUC som selvstuderende, og har dumpet i det skriftlige såvel som den mundtlige eksamen. Jeg har ikke i sinde at tage andre fag på hf, udover matematik c. Mit spørgsmål drejer sig om hvorvidt man får et form for eksamensbevis på hf, hvis man kun har taget et e...
