Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15841 til 15860 af 179351
-
Løs en eksamens ligning
ForumindlægHej! Hvordan løser jeg ligningen 2x^2-6x+4=0? Og det skal være uden hjælpemidler. Jeg skal også finde en tangent! -
Fysik eksamen i morgen Hjælp
ForumindlægHej SP Hvad betyder det når man ser bort for luftmodstand når man taber en kraft. Vil det sige man antager der kun er en kræft der påvirker den faldende genstand. Tak på forhånd -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg overvejer at selektere novellen "Alt er tilladt" af Anders Bodelsen, i forhold til fordybelsesområde. Dog, jeg ved ikke, hvilket prøveoplæg, som er godt. Dette kan være kortfilm, noveller, digte, og mere. Jeg skal have lavet min outline straks, og derfor håber jeg, at ... -
9 klasses Eksamen
ForumindlægHej hvis man har dumpet en af sine skriftlige 9 klasses eksamener i den afsluttende. Får man så ikke et diplom til dimissionen ? -
Eksamen “det står i avisen”
ForumindlægH -
Skriftlig Engelsk Eksamen
ForumindlægNogen der vil rette min stil/engelsk opgave igennem? -
Mundtlig eksamen imorgen!
ForumindlægHejsa - jeg har trukket emnet: La vida tradicional y la vida juvenil.. teksten hedder: Esperando tiempos mejores.. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har trukket det samme som mig, som ville kunne hjælpe mig lidt.. Jeg er i den situation at jeg ikke er god til spansk, så hvis der er nogle der... -
Ehverscase Eksamen om JBS, Hjælp tak !
ForumindlægHej alle. Held og lykke til jeres eksamner nu her! Jeg skal op i erhverscase imorgen.. Har problemet at JBS ikke er nok kendt internationalt, hvor jeg så har en reklamekampagne, hvor jeg så skal udregne reklamenulpunktsberegning... Er der nogen der vil hjælpe mig med kalkulationen for at finde... -
Statitisk, mundtlig eksamen
Forumindlægkarakter -3 00 02 4 7 10 12 summeret frek. 0,005 0,32 0,395 0,55 0,72 0,90 1 Bestem kvartilsæt af andel af eleverne der dumpede ( Her skal jeg vel bare lave en sumkurve, og aflæse... -
Hjælp - Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHejsa Er der nogen derude, som ligger inde med et super godt forsøg (eller flere), der omhandler elektrongas? Eller i det hele taget bare om metaller, frem for blot de tilhørende opgaver hos Prisma serien? -
Eksamens produktion ide?
ForumindlægHej folkens, nogle som har interresant ide til en eksamensproduktion? Har ingen anelse, om hvad det kunne være. Nogle som kunne give mig et godt bud, takker :) -
BÆREDYGTIGHED OG BIOKAPACITET! EKSAMEN
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål lyder således: Jordens recoursser er begrænsede; hvordan kan enkelte lands biokapacitet og bæredygtighed beskrives og evt. ændres? Har prøvet at søge kan ikke finde noget, håber at i kan hjælpe! og i må meget gerne sende mig nogle links om det. -
x/a=b/c ??
ForumindlægOpgaven lyder således. x/a=b/c jeg skal isolerer x. Men hvordan gør jeg? -
Biologi på A niveau!!!
ForumindlægHej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria -
Find a og b
ForumindlægHjælp! Hvordan finder jeg a og b i denne sammenhæng? Jeg har jo kun en x og y, skal jo bruge for at finde a og b eller? -
find a og b
Forumindlæghej :D jeg forstår ikke opgave a, hvordan finder jeg a og b?? håber nogen kan hjælpe, har vedhæftet billede :) -
hvad betyder a , b og x?
ForumindlægHej, hvad betyder a og b og x i protens funktioner, liniære og ekspontiel funktioner? ((altså fx at b er begyndelsesværdien i liniær ))) håber du kan hjælpe -
Hæve fag til A-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene?? -
Hjælp til bestemme at a og b
ForumindlægHej, kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal bestemme konstanterne a og b i opgave 10 a. En der vil hjælpe? (har vedhæftet opgavesættet) har nemlig ikke billaget til resten af tabellen, er det muligt at lave det uden? Tak på forhånd:) -
Jura økonomi eksamens opgaver
ForumindlægHej, Er der nogen herinde, der sidder med gamle jura og økonomi eksamens opgaver(Administrationsøkonom).
