Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 15861 til 15880 af 58387
-
Projektorganisation - IT eksamen
ForumindlægNogle med bare lidt forstand på IT, som kan jeg hjælpe mig med et spørgsmål til eksamen? Spørgsmål: I forbindelse med så stort et projekt (Nyt ERP-system) kunne det tænkes at HTH ville anvende projektorganisation som metode til udvikling af det nye system. Forklar med udgangspunkt i en tænkt orga... -
NV eksamen, hjælp til oplæg.
ForumindlægJeg skal snart op til NV eksamen og er egentlig ret godt på vej. Vi har i kemi lavet noget med fedtforbrænding ( vi skulle finde fedts brændpunkt) og i biologi har vi lavet noget om RQ. Til selve eksamnen skal vi snakke fem minutter om noget som de to ting begge har tilfældes og mit umiddelbare ... -
kombinatorik hurtig opg (eksamen i morgen)
Forumindlæghej alle en hurtig opg om kombinatorik. Du må vælge 2 af 6 edb-hæfter. på hvor mange forskellige måder kan du gøre det? Håber på at få svar så hurtigts muligt- skal til eksamen til morgen:) -
Matematik A skriftlig Eksamen svar December
ForumindlægNogle der ved hvornår man får svar på sin Matematik A skriflig eksamen hvis man var oppe d. 3 december 2025? -
gym eller hf
Forumindlæghej alle derude :) jeg går i 9 klasse, og tænker småt på hvad jeg skal efter 9.. mit gennemsnit er pt på 5,5... Jeg ved ikke om jeg vil vælge stx eller hf.. Hvad synes I er bedst ? .. syns I, at jeg skal tage 10, hvis jeg ikke bliver egnet til gymnasium også derefter søge ind? eller syns I jeg sk... -
Stavefejl og kommatering ved dansk eksamen
ForumindlægAngående skriftlig studentereksamen i dansk, er der så nogen der har en ide om, hvor meget stavefejl og kommafejl betyder i forhold til bedømmelsen. Hvilken betydning har enkelte kommafejl samt nogle slå fejl? Eller hvad nu hvis man har en gennemgående fejl såsom nutids -r, hvad betyder det? Bliv... -
Ligning - lineær udvikling - EKSAMEN IMORGEN. HJÆLP! (:
ForumindlægHej . Jeg skal til mundtlig eksamen imorgen, og der er nogle af spørgsmålene jeg ikke kan finde ud af. 1. Du vise et eksempel på grafisk løsning af en ligning. Kan nogle komme med et eksempel og hvordan jeg kan vise det grafisk ? (: 2. Du skal argumentere for at stigningstallet kan beregne... -
24 timers eksamen; Im Gebüsch
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække mit emne til mundtlig tysk eksamen, som jeg skal op i i morgen. Emne: Die DDR und die Mauer Tekster: 1) Heinz Rein: Im Gebüsch 2) Mauer, Opfer und Täter (artikel i Spiegel, 12. aug. 1991) Vil høre om der evt. er nogen, der ligger inde med nogle noter, til de t... -
Spørgsmål om Dansk skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej! Jeg skal til og op til skriftlig eksamen i Dansk A-niveau på Hf. Mit spørgsmål lyder så, som jeg håber, at der er nogle, som der vil hjælpe mig med: Hvilke 3 opgaver er der i år til den? Er det stadigvæk de der med "Analyserende Oplæg" - "Argumenterende Artikel" og "... -
FSA Biologi eksamen :( gonna die ...hjælp
ForumindlægHej alle vidunderlige mennesker !! :) Jeg skal op i biologi her til FSA ' eksamnerne.. OG DER ER PÅSKEFERIE Og jeg har et STORT probleM , ELLER FLERE : 1. Vi har den samme lærer i fysik , og biologi . Så vi har lavet fysik det meste af året ;( 2. Jeg er dårlig til biologi 3. DER ER INGEN DER ... -
Vektorer og geometri i 2D (mdt. eksamen)
ForumindlægHej Jeg har endnu et spørgsmål vedrørende min mundtlige eksamen: Forklar om afstandsberegning i 2D ved hjælp af vektorregning. Forklar også om skæring imellem linjer og mellem linje og cirkel. Jeg er forholdsvis blank på det spørgsmål her, jeg tænkte at jeg til "Forklar om afstandsberegn... -
Konkret eksempel på metafiktion?! Skal til eksamen i morgen
ForumindlægHej, nu vil jeg lige prøve at benytte mig af denne skønne funktion og håber på et svar inden så længe da jeg skal til eksamen i dansk i morgen. Nu er jeg gentagne gange stødt på begrebet "metafiktion" = fiktion om fiktion, som optræder i postmoderne tekster. Jeg forstår begrebet nogenlu... -
hjææælp!!!! lAV KARAKTER..EKSAM IMORGEN
ForumindlægHej... Jeg har dansk eksam imorgen. Jeg har om teksten polterabend af jan sonnergaard. Men der er noget jeg ikke forstår: 1) Hvordan kan det være at min lærer har lagt den under emnet kønsroller?? Den har jo intet med kønsroller at gøre?? eller har den?? ... -
Matematik Hjælp plzz det haster skal ti mundtligt eksamen
ForumindlægHej er der nogen søde mennesker som der kan hjælpe mig med matematik? skal til mundtligt eksamen her snart og fatter intet om det her spørgsmål at hvordan jeg ska lave den. Håber virkeli at i kan hjælpe mig med det. spørgsmålet er om: Vækst Du skal redegøre for de tre væksttyper, line... -
Message in a bottle - hjælp til engelsk stil (FSA)
ForumindlægHej alle! Har en engelsk stil for som jeg godt kunne bruge noget hjælp til og tænkte nogle af jer andre måske havde haft den før. Den skal handle om en pige der har skrevet "a message in a bottle" som en anden så finder. Håber i kan hjælpe mig med at få rettet grammatikfejl eller bare ... -
hvordan bliver jeg bedre til at bøje verberne/navneordene på engelsk?
Forumindlægjeg går i 1g og har altid fået 10 og 12 i folkeskolen og da jeg fik min første engelsk karakter her i går fik jeg 02 fordi verberne var bjøjet forkert noglen der kan hjælpe? -
Eksamen mundtlig B hjælp til rettelse af tysk
ForumindlægHej! Jeg skal op i morgen til mundtlig Tysk eksamen og derfor er jeg igang med at skrive mit oplæg. Jeg ville høre om der er en der vil kigge hurtigt på dette lille stykke og rette det grammatiske for jeg ved der er nogle fejl, jeg ved bare ikke hvilke :) Jeg har trukket Beziehungen og tekste... -
Hjæææælp - mangler inspiration omkring en engelsk opgave
ForumindlægHej folkens. der er tilfældigvis ikke nogen der sidder inde med et engelsk essay omkring Reconciliation, eller bare nogle goder noter? er virkelig gået i stå med opgaven, og har inderligt brug for noget inspiration! Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) -
Tysk eksamens stil i dag, hvor god?
ForumindlægHej:) Nu var det så den sidste skriftlige eksamen i dag, tysk. Synes ikke emnet var særlig godt, men nuvel. ville høre om nogen kan give en kvalificeret vurdering af hvilken karakter den er til? Robert Fischer 1. Der folgende Text ist einen Auszug von einem Roman. Die Hauptperson ist der 19-jähri... -
hjææælp - mundtlig prøve i engelsk om Rosa Parks!!!!
ForumindlægEr der nogle, som har haft om Rosa Parks, så beder jeg om hjælp her, til disse spørgsmål: Hvad er der sket? (I bus-racisme) - Hvad var hendes mål for den reaktion? - Hvorfor har Martin Luther King engagerede sig netop i dette tilfælde? - Hvordan støttede folk hende? Hvad var adskillelse? - Hvornå...
