Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15861 til 15880 af 32040
-
Betydningsforskellen!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har til opgave at forklare betydningsforskellen mellem 4 sætninger. De hører sammen 2 og 2 (a+b) Håber i kan hjælpe mig. Første: A) There was an answering machine behind the sofa, and he lay there listening to the messages. B) There was an answering machine behind the sofa... -
Ordsprog
ForumindlægKunne godt tænke mig at høre hvilke ordsprog i kunne? Og hvis i ville skrive hvad det betød? Det ikke til nogen opgave, mest bare for sjov.. -
Et hurtigt spørgsmål vedrørende brug af adverbier og adjektiver
ForumindlægJeg har fået stillet den opgave at jeg skal forklare brugen af adjektiver og adverbier i følgende tekst, og jeg er ret usikker på hvordan ,og hvad det helt præcist er, jeg skal forklare?: The fact that Ono and the Beatles had absolute control over the Anthology documentary is not entirely a b... -
Hjælp til at forklare fejl i 2 sætninger...
ForumindlægDer er én fejl i hver opgave... 1. (Ingen anelse hvad fejlen er) It succeeded for Hank to rescue the dog. 2.(Tror fejlen er at man ikke kan have that efter præpositionen about - nogen der kan forklare yderligere?) She told me a most horrifying story about that her mom had been beaten up... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
Hjælp til grammatiskrettelse af stil ''Die Ohrfeigen (lang)
Forumindlæg''Wenn Sie nach hause kommen, Renate fragt die Grossmutter und die Tante was KZ bedeutete. Sie bleiben total schockiert, und erklärt dass, sie sollt nicht mehr über es sprechen, weil es sehr gräflich für die Familie, und Special für ihre Papa ist. Renate Verkroch sich unter dem Klavier,... -
The Red Line
ForumindlægJeg har læst de forskellige indæg om selv samme tekst.Jeg synes dog ikke, at nogle af budene på mulige temaer er "lige i skabet" (et Mikael-skab), så jeg vil gerne høre, om der er nogle, der har et genialt indfald (det kan selvfølgelig også være, at teksten er elendig!).Desuden kunne je... -
optagelse
ForumindlægHej folkensDet er sådan at jeg har i 1.g haft mat på b-niveau, men jeg skal læse 2.g og 3.g i udlandet og har valgt matematik på et niveau der svarer til a i danmark (nærmere a+ faktisk).Men problemet er, at selve studiet er ret krævende og nogle andre elever har anbefalet mig at tage mat på et l... -
9/11 - hJÆLP
ForumindlægHvad var baggrunden for 9/11?? -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
Landsby tosser og by rotter
Forumindlæget analyserene oplæg til et HF-hold om sammenhængen mellem kultur og sprog? -
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
SSO
Forumindlægnu skal jeg se om jeg har det rigtigt.....MAX 15 sider...min 10? help -
Indgående differentialligninger
ForumindlægHej, jeg skrive SSO i 2.ordens drifferentialligninger. Jeg skal beskrive harmoniske svingninger og dæmpede svingninger. Så står der så også i min problemformulering at jeg skal gøre rede for hvordan man løser de indgående differentielligninger. Jeg forstår ikke hvilke differentialligninger det e... -
Ny karakterskala
ForumindlægHej. Jeg har læst på KU's hjemmeside, at man på medicin skal have 8 i snit i fysik, kemi og matematik. Hvad skal man have i snit hvis man har fået karakterer efter den nye skala? Håber der er nogen som kam hjælpe. De bedste hilsner SuperCarla:-) -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
in all probability - Hjælp
ForumindlægHej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma" -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
On the beach
ForumindlægEr der nogen, der har læst On the Beach af Bret Easton Ellis, og kan komme med nogle hints om hvad man kan fortolke ud fra teksten?
