Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15881 til 15900 af 65601
-
Synopsis og talepapir eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til 24-timers eksamen i dag og jeg har lige et spørgsmål: Skal man både lave en synopsis OG et talepapir, eller skal man bruge synopsen som talepapir? -
mat eksamen b
ForumindlægHej jeg har været op til eksamen i dag i mat og har fået den reduction og vil lige hører om der er nogle der ved hvad den bliver til når men reducere (x+4)^2+(x-4)^2? -
Biologi A skr. eksamen
ForumindlægNu er vi mange der på onsdag skal til biologi skr. eksamen hvad tror i vi kan komme op i? og hvordan kan man læse op? er der nogle bestemte emner man skal kunne? -
Elektronisk Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak. -
eksamens spørgsmål omkring økologi
Forumindlægjeg sidder med det sidste spørgsmål til eksamen i morgen jeg er lidt i tvivl om hvordan man skal formulere det er der en som vil hjælpe har vedhæftede spørgsmålet som fil :) -
Fysik c eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan fysik eksamen på c-niveau foregår fra start til slut, og hvor lang tid det vare? -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Nogen som har udarbejdet en liste over hvad man skal huske til skriftlig eksamen i dansk? :D Er bange for at glemme noget vigtigt! -
Virksomhedsøkonomi eksamen december 2013
ForumindlægJeg søger opgaven fra eksamen i VØ december 2013. Er der nogle der kan hjælpe? Opgave ID: hhx133-VØK/A-1212201 På forhånd mange tak! -
Tips til Analyse 0 eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til analyse 0 eksamen i næste uge og er i gang med at læse op. Nogen med erfaringen, der har nogen tips? -
russisk
Forumindlæger her nogen der skal op i mundtlig eksamen russisk? -
Biologi - matematik. Godt emne?
ForumindlægHej alle. Skal vælge fagkombination til mit studieretningsprojekt her på onsdag, og føler mig ret uinspireret. Jeg er sikker på at jeg vil skrive i biologi (A-niveau), men er ikke sikker på hvad jeg skal koble, da jeg ingen ide har om emne. Jeg er nok mest til biologi(A)-matematik(A), så ville... -
samf, begrænsninger? AT-eksamen
ForumindlægJeg skriver i samf og rel og er meget i tvivl om samfundsfagets begrænsninger? Jeg har brugt den deduktive metode og ellers kun taget udgangspunkt i empiri: terrorlovgivningen OG den forhøjede terrortrussel. Hvis i har nogle stikord til metode må i meget gerne lige skrive dem, men behøver meget... -
Eksamen C - Samfundsfag
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har været oppe i samfundsfag? Hvis ja, må i meget gerne dele jeres viden med mig. hvad har i trukket, hvor meget snakkede du/i selv, og hvor meget var spørgsmål fra censor? hvor længe blev i eksamineret og hvordan gik det for jer? -
Eksamen om 16 timer!!
ForumindlægNu er fysik ikke ligefrem skide yndlingsfag, så tænkte på om jeg kunne få lidt hjælp ? :) Du skal i din indledning fortælle om hjemmets energikilder, hvad energien bruges til og de energiomdannelser, der finder sted. - det har jeg 7 min til at præsentere.. Jeg kan godt selv fortælle om hvilke e... -
Matematik A - Årsprøve mdt.
ForumindlægHeeey vi er nogle piger der skal op i Matematik A årsprøve, men der er et af de opgivne emner, vi ikke kan finde nogle infomationer om. Emnet lyder således: Redegør for differentialkvotienten for den naturlige logaritmefunktion. Hvad er vigtigt at komme ind på? Hvor kan vi eventuelt... -
Matematik FSA Aflevering
ForumindlægHeej :) Jeg har en Aflevering for i Matematik, jeg er godt i gang med det, men er gået i stå, p.g.a at jeg ikke kan tegne måålestokforholdet. Der står her at jeg skal tegne studiet i målestokforholdet 1:100 Jeg ved ikke hvordan jeg skal tegne det, kan i mon ikke lige hjælpe her,, jeg skal a... -
Problem med Matematik Aflevering
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik opgave som jeg ikke kan løse. Den ligger her. Må jeg spørge om noget hjælp? -
Klage over eksamen i jura
ForumindlægEr der nogle, som har klaget over en eksamenskarakter i jura på KU ? -
Dansk Eksamen i morgen
ForumindlægHej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia -
En opgave i matematik som jeg har brug for hjælp til.
Forumindlæghej jeg ska lave en matematik aflevering. der er en opgave som jeg er meget i tvivl om, den lyder sådan her: En linje har stigningstallet 0,8, og den går gennem punktet (5,7). Bestem en ligning for linjen. jeg ønsker meget gerne et hurtigt svar..tak på forhånd
