Søgning på: historie noter stx. Resultater: 15881 til 15900 af 33650
-
Ret fejlene i følgende sætninger.
Forumindlæg1. I look forward to se you again next sunday. 2. This dog dont obey his master. 3. I here what you say but I simply cant belive it. 4. He lent his fathers car but he forgot to return it. 5. I am afraid of that we shall bee late for the show 6. He had many money but not many friends. 7. She might... -
Hjælp til at finde grammatiske fejl i disse sætninger
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af hvad der grammatisk er galt med disse sætninger. Sætning A She admits that there’s things which is exaggerated, but still there is a lot of positive things associated with living simple. Sætning B Besides the task telling you that it’s a s... -
Find fejlen i sætningen
ForumindlægJeg skal finde fejlene i nogle små sætninger, nogle der kan hjælpe? 1. He thinks of Asians as rats and says they should been send back to where they came from. 2. At the end of the story, where Peter is talking to one of the guys from the Council, the whole topic gets revealed. 3. One of ... -
Fejlsætninger
ForumindlægHej, jeg har brug for jeres hjælp til mine fæjlsætninger! Kan i rette sætningen og forklarer hvad for en fejl det er? 1. The Internet could be a perfect way to learn about history and politics, but there are things there are more important to young Americans. Correct sentence: Correct explanatio... -
Sikker landing med faldskærm
Forumindlægjeg er igang med en opgave, men har virkelig svært ved at forstå, hvordan jeg skal løse denne opgave: Skydiveren trækker på et tidspunkt sin faldskærm og sikkerhedskravene for at lande sikkert på Jorden igen er, at hastigheden ikke må overskride 30 km/h (8,3 m/s). Lad os antage, at udspringeren... -
Karakterer: Afsluttende fag.
ForumindlægHej Lad os sige at jeg har mat på C. Kommer mit årskaratkter i mat på mit gennemsnit eller er der en prøve sidst i faget, og det jeg så får der er det som kommer på beviset? på forhånd tak :) -
Adgangskrav
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor man kræver engelsk A, så jeg kan bruge denne uddannelse som grundlag til at tage et suppleringskursus i engelsk? -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig engelsk. Er der nogen som kan fortælle hvilke tekster I har været oppe i? På forhånd tak. -
Studieinaktivitet - Manglende SU?
ForumindlægKære medstuderende, Jeg har lige opdaget noget meget underligt. Jeg skulle tjekke min netbank - og opdagede, at jeg ingen penge havde fået i SU. Jeg tænkte, at det nok havde noget med fredagens nedbrud at gøre, men eftersom ingen, jeg kender, stadig manglede, så tænkte jeg, at jeg ville g... -
Eksamen 2008 HTX matematik
ForumindlægHejsa medstuderene :) tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse af sidste års eksamen i HTX Matematik A niveau liggende som i ville dele med mig, har nemlig fundet sættet på UVM´s hjemmeside, så kunne det også være dejligt med nogle svar på det jeg har siddet og fiflet med :) Hvis i har kan... -
hvad er formålet?
ForumindlægHej. Jeg beundrer nogen gange, hvad formålet er ved at gå på gymnasiet? Har søgt inde på google, men uden held. Jeg har mine tanker om det, men jeg ville hører ad, hvis i har en måde at forklare det på. -
vektorer- hjælp
ForumindlægHej alle.. Jeg skal lave opgave 481 i gyldendals gymnasiematematik bog. s. 56 for a-niveau.. som lyder : i et koordinatssystem er der givet to vektorer a(2,3) og b(1,4). En ret linje l har vektor a som normalvektor og går gennem punktet p(4,2). En ret linje m har vektor b som normalvek... -
hjælp
Forumindlægved k=0,084 f(0)=10 y´=0,084*y som jo kan løses 10=c*e0,084*0 så skal jeg bestemme f(7)=18 individer.... opgave c) efter de første 7 døgn ændre populationen sig så den opfylder: dy/dx=0,0022y(100-y) OG jeg skal bestemme hvor mange døgn der går før populationen ... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej.. jeg skal til optagelsesprøve snart. Og jeg håbede at der nogle der ville komme med en ide om hvad jeg skal øve på? Eller bare noget... -
Tysk Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål ang. tysk terminsprøve her d. 10 marts på højniveau. Nogle siger at man risikere at få en opgave, som man ellerede har skrevet før? Atlså at de ikke tager en ny tekst, men en gammel? Er der nogen, der har været oppe til tysk terminsprøve, og i så fald, hvad handler op... -
Tysk Hjælp:(
Forumindlæguheldigvis skal min klasse op i tysk! og jeg er stadigvæk meget forvirret over hvordan eksemens forløb ville går, derfor vil jeg gerne spørge jer, hvordan det foregår... mvh JG0005 -
1.g mat opgaver....
ForumindlægNogen som kender en side hvor man kan hente forskellige 1.g's Mat opgaver, gerne på A niveau... -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
International karakterer
ForumindlægHey,Er det korrekt at man ikke kan gange sin A-niveau fag med 1.06, hvis man går på IB?Hvis ikke, vil jeg stille (måske et svært) spørgsmål: Hvorfor kan man ikke det?? -
Litteraturvidenskab
ForumindlægHey...Jeg har lige afsluttet 2.g og er begyndt at tænke lidt grundigere over valg af videregående uddannelse... Pt står litteraturvidenskab øverst på min liste over drømmeuddannelser, så jeg ville høre, om der er nogen af jer, der kan fortælle lidt om den uddannelse eller anbefale nogle sider...?...
