Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15881 til 15900 af 40404
-
Sygeeksamen 2004
ForumindlægNogen som ved hvilke emner det var til sygeeksamen sidste år?? (Snakker om studentereksamen)Og vil gerne have overskrifterne :)Og emnerne som var til studentereksamen i år??Håber nogen kan hjælpe. -
HASTER! Kemi-eksamen i 1g?
ForumindlægHvordan foregår den, hvor meeget tid har man osv?:) -
Direkte og indirekte måling af kondition...
ForumindlægHej,\nEr der nogen der kan fortælle mig noget om direkte og indirekte måling af kondition, så vil jeg være meget taknemlig....\n\n\nMalfoy -
Eksamen!
ForumindlægER der nogle, der har resultaterne på naturfag skriftlige prøver, dem som man normalt har til terminsprøver. -
Idé til opgaveemne
ForumindlægAt argumentere for, at Norges uafhængighed i 1905 var betinget af Ruslands nederlag i krigen med Japan samme år... Hvorfor god ide? Fordi den endnu er kontroversiel, ikke mindst i forhold til almindelig nationalt præget historie, som alene betoner indre norske forhold (som selvsagt også har bet... -
funktioner
Forumindlæghåber der er nogen der kan hjælpe!! -
Studieretningsopgave Idr. og Mat. Forslag??
ForumindlægHej. Jeg har brug for ideer og forslag til problemstillinger til en studieretningsopgave med fagene Matematik og Idræt? Jeg er selv helt blank, men min studieretning og mine A fag gør at jeg ikke har mange muligheder for at kombinere fag. Og har så valgt at det SKAL være disse to fag. Håber i kan... -
Hvad tæller årsprøverne?
ForumindlægHej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :) -
Ufuldstændig DHO og mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Sidste måned siden da jeg skrev min DHO regnede jeg lidt forkert på tiden og afleverede derfor en opgave på 10.700 ud af de mindst 12.000 anslag (med mellemrum). Udover at mangle nogle anslag, har jeg heller ikke sekundære kilder med. (dumt. men det var det bedste jeg kunne yde på det t... -
Rapport om ligevægt
ForumindlægNogen som kan hjæpe med spørgsmål 4. Reaktionen har jeg skrevet sådan: AgNO3(aq)+Cl-->AgCl+NO3- men skal jeg så sammenligne med reaktion (1)?????? -
Plyometrisk og eksplosivt
ForumindlægNogle der kan forklare mig præcist hvad eksplosivt- og plyometrisk træning er ? -
Hvad sker der hvis jeg ikke møder op?
Forumindlæghej alle. :-) jeg skal op i psykologi c på mandag og har simpelthen så ondt i maven over det for føler ikke at jeg har styr på noget af stoffet. selvom jeg har forsøgt at gennemgå de forskellige teorier fra mine noter er det bare som om jeg mangler en rød tråd og ikke kan forstå det. så overveje... -
artikel jul
Forumindlæghej jeg skal skrive en artikel om kulissen af jul, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal starte den ud. jeg skal skrive om kulissen af jul for "ikke danskere" hvordan de ser og oplever julen iforhold til danskere jeg er helt blank og håber virkelig at i kan hjælpe -
Dansk Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, I næste uge har jeg terminsprøve, og generelt er jeg stresset. Jeg har problemer med dansk. Er der nogle tips til dansk skriftlige fremstilling? Altså bare noget især jeg skal have fokus på til at få en højere karater? Og har I også en måske en ide om hvad der er jeg kommer til at skriv ... -
Hvordan får man gode karaktere i skriftlig dansk
ForumindlægNu er jeg halvvejs gennem 3.g og sidder stadig på 02 i skriftlig dansk, med det sjældne 4-tal og 7-tal, hvis det er en podcast. Jeg har prøvet at skrive til min dansklærer om hjælp, hvor hun derefter har givet mig en bog på systime, som jeg kan følge. Den har jeg haft siden starten af dette skole... -
Hvordan bliver jeg bedre til at analysere tekster/billeder
ForumindlægEr knap så god til at analysere i Dansk og er ved at blive træt af at jeg ikke kan blive bedre. Har svært ved at "se mellem linjerne", og har heller ikke rigtig tålmodighed til at læse tekster igennem/se på billeder igen og igen. Kan man gøre det sjovere på en eller anden måde? -
Fra engelsk til dansk
ForumindlægHej.. Nogen der gider rette denne oversættelse.. Vigtigt :/ 1. Den nat Elvis Presley døde, kom en af hans fans hjem og opdagede at hendes Elvis-plader var smeltet. The night Elvis Presley died one of his fans came home and discovered that her Elvis discs had melted. 2. Og endnu værre: hendes 4 El... -
Hjælp!
ForumindlægHey vil høre om der er en der ude som gider/kan hjælpe mig med at oversætte dette til tysk????: I den følgende tekst befinder Axel Hacke sig i landsbyen Hötensleben, som ligger nær ved den tidligere tysk-tyske grænse. Den store politiske historie har i høj grad præget tilværelsen for de tyskere... -
Procent beregninger
ForumindlægJeg får givet en række målte temperaturer i månederne juni, juli og august. Den højeste temperatur i juni er 16, hvordan beregner jeg hvor mange procent af resultaterne i juli var varmere end 16 grader, Jeg har vedhæftet dataene. -
Opstilling af integral ud fra uligheder
ForumindlægHar lidt problemer med at opstille integraler for uligheder som denne (se vedhæftet)... Er med på at det skal være over funktionen 1. Men jeg har svært ved at se logikken i hvilke grænser jeg skal sætte ind. Ud fra uligheden vil jeg jo sige at y skal integreres fra 0 til x^2+y. Og x skal fra ...
