Dansk Historieopgave

Ufuldstændig DHO og mundtlig eksamen

18. juni 2018 af softdrink (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle

Sidste måned siden da jeg skrev min DHO regnede jeg lidt forkert på tiden og afleverede derfor en opgave på 10.700 ud af de mindst 12.000 anslag (med mellemrum). Udover at mangle nogle anslag, har jeg heller ikke sekundære kilder med. (dumt. men det var det bedste jeg kunne yde på det tidspunkt) Hvor dårligt kommer det til at spille ind over min mundtlige eksamen? Er der nogen med nogle tips eller gode råd, eller skal jeg bare satse på at skrive en supergod sro næste år? 

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. juni 2018 af OliverHviid

Hm, nu har jeg ikke styr på den nye gymnasiereform, men under den gamle, der gjaldte DHO og SRO'en jo ikke for noget - der så man det jo blot som træning til SRP'en. Hvis det stadig er sådan, så kan du vel godt satse på at få det optimale ud af din opgaveskrivning næste år til SRO'en.


Svar #2
18. juni 2018 af softdrink (Slettet)

Jeg prøver skam også blot at betragte det som en øvelse - men selvom det er den sidste årsprøve jeg har, kan jeg ikke lade være med at stræbe lidt efter at få en god karakter. Jeg vil dog forsøge at holde det i tankerne, når jeg går i gang med at skrive stikord til forsvarelsen.


Skriv et svar til: Ufuldstændig DHO og mundtlig eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.