Psykologi

Hvad sker der hvis jeg ikke møder op?

16. december 2022 af BraveChickenDog - Niveau: C-niveau

hej alle. :-)

jeg skal op i psykologi c på mandag og har simpelthen så ondt i maven over det for føler ikke at jeg har styr på noget af stoffet. selvom jeg har forsøgt at gennemgå de forskellige teorier fra mine noter er det bare som om jeg mangler en rød tråd og ikke kan forstå det. så overvejer simpelthen at lade være med at møde op til eksamen og så tage faget om igen (det er psykologi c på hf enkeltfag) så jeg kan komme igennem pensum en gang til

men ved i hvad der sker hvis man ikke møder op til det ene fag? mister man sin su til de næste fag jeg skal begynde på til januar? (starter nye fag der alene giver mig nok timer til su) og kan man tage et fag om igen på hf enkeltfag?

er egentlig en skovl for skulle have booket en tid med en studievejleder men nu er det for sent inden mandag hvor eksamen er :/ 


Brugbart svar (1)

Svar #1
16. december 2022 af Christianfslag

Som du selv siger, er mødet med en studievejleder for sent, medmindre du ved tilfælde kan få fat på dem i weekenden. Jeg vil på det stærkeste fraråde dig at droppe en eksamen, da dette vil resultere direkte i -3. Forsøg i stedet at bruge weekenden på at få så meget styr på det som muligt ved at læse op, og så gør dit aller bedste til eksamen. I værste tilfælde får du lidt øvelse, og i bedste fald består du med en fin karakter.

Hvis du ikke vil tro på at du kan, så tror jeg på det. You got this.


Skriv et svar til: Hvad sker der hvis jeg ikke møder op?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.