Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15961 til 15980 af 48931
-
Opdrift
ForumindlægNogle som kan forklare dette sætning: "Opdriften på en genstan er lige så stor som tyngdekraften på den væske, som genstanden har skubbet væk". Betyder det så at opdriften og tyngdekraften er den samme? er det når genstanden står stille -
matematik
ForumindlægHej jeg har et tal her $29,791 jeg forstår ikke hvorfor folk skriver tallet sådan her 29791? altså hvorfor skriver man ikke komma? -
Rød tråd
Forumindlæghej :) Jeg har et kæmpe problem når jeg skriver stile. Jeg skriver min stil afleverer den til min lære og hvad der kommer tilbage er en ikke så god karakter... Jeg har styr på det hele, men jeg mangler en meget vigtig ting at have styr på, hvilket er den røde tråd. Hver stil jeg aflverer ville h... -
Kunstens rolle
ForumindlægHejJeg skal skrive en stil om kunstens rolle, men er løbet lidt tør for inspiration..Er der nogle der ude, der har nogle gode ideer?Mvh. Aca -
LIVETS MENING??
Forumindlægjeg skriver en stil, og kommer ind på noget med livets mening.. hvordan kan man definere det? er det ikke ret individuelt? Er der nogen der har nogen ideer eller tanker? knus -
Hej :) Jeg skal meget snart igang med at skrive SRP. Jeg har dog et lille problem
ForumindlægHej :) Jeg skal snart i gang med at skrive SRP i 3.g. Jeg har dog et lille problem, da jeg er helt på bar bund hvad angår emner. Jeg skal skrive i Engelsk og Idræt. Er der nogle som har forslag, eller evt selv har skrevet med de samme fag? Ville være en stor hjælp . Tak :) -
Help needed, fast!
ForumindlægHej! Ville høre om nogen ikke lige kunne komme med et eksempel på førnutid og førdatid på engelsk? På forhånd tak! -
Kan jeg uddanne mig i 2 ting på samme tid?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne uddanne mig i et sprog. I engelsk. Men jeg vil også uddanne mig i psykologi. Og jeg kan uddanne mig i begge dele på KU. Jeg vil bare gerne vide om jeg kan uddanne i de 2 ting på samme tid. Altså, have 2 majors, som det hedder på engelsk. Om det er muligt i Danmark. Tak for hjæl... -
rettelse af Krimi
ForumindlægHej! Tænkte på om der er en der vil rette min stil? - nu med flere rettelser!( Jeg har lavet et inlæg før med denne stil, men nu med nogle rettelser)!! Stilen er på knap 400 ord: Der mord in den Wald (Das Fernsehen) Heute Morgen hat die Polizei eine Kinderleiche in den Wald gefundet. Die Poli... -
grænseoverskridende underholdning?, Har du lyst?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige hører om der er nogen som er friske på at læse min dansk eksamensstil igennem. og evt komme med sin mening og hvor den ligger på karaktereskalaen. På forhånd tak. -
disposition
Forumindlæghej folksen hvordna laver man en disposition til en opgave -
Oplæg
ForumindlægHej med jer!Jeg skal holde oplæg i engelsk imorgen, jeg skal bare snakke i ca 5 min og lidt mere, det er ligegyldigt om hvad, bare jeg snakekr engelsk.. og de fleste har holdt oplæg om en ferie og det er ved at være for kedligt at høre på!! Nogen der har nogle gode forslag???Tak:) -
den bedste velfærdsmodel
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder med min samfundsfags opgave, og vil lige spørge om noget. jeg har et spørgsmål der lyder således: Diskutér om den danske velfærdsmodel er gunstigere eller værre stillet en de øvrige. Jeg vil bare høre om i har nogle forslag til spørgsmålet, jeg tænker på om det her er relevan... -
SSO ( Tyrkiets optagelse i EU)
ForumindlægHejsa. Jeg har valgt at skrive SSO om Tyrkiets optagelse i EU. Mine overvejelser omkring opgaven har været, at jeg som udgangspunkt vil lægge vægt på de krav, der er blevet stillet til Tyrkiet. Mit spørgsmål er så om, der er nogen, der har forslage til hvad jeg ellers bør få med i opgaven således... -
Arbejde
ForumindlægHej, Håber nogle kan hjælpe mig med disse opgaver. Jeg har givet et bud håber nogle kan se om det er rigtigt. a) Hvor stort et arbejde udfører du på tasken, når du løfter den 0,35 m op fra luften? Mit bud: A = F *h = m *g * h = 8,5kg * 9,82 N/kg * 0,35 m = 29,21 J b) Hvor stort et a... -
Eksamen i idéhistorie
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til mundtlig idéhistorie og vil gerne vide, hvor stor sandsynligheden er for at blive stillet spørgsmål, der ligger uden for det emne, jeg har skrevet om i min opgave. Jeg har skrevet om selvkørende biler og etik og har også inkluderet noget fra vores pensum, de... -
Krydstabel
ForumindlægHej Jeg har en opgave som lyder: Vi ønsker at stille en sandsynlighedstabel over den numeriske værdi af forskellen mellem øjnene, når vi kaster med to terninger. Vi tænker på dem som farvede terninger, så vi kan skelne dem. Vi lader X være den stokastiske variabel, der angiver den numeriske vær... -
Unfair karakter
ForumindlægHey folkens. Jeg står i den uheldige situation, at jeg idag har fået en tyskstil tilbage, som jeg mener, burde få en højere karakter end 7. Min lærer er selv tysker, og jeg har på fornemmelsen, at hun grundet hendes omfattende forståelse af det tyske sprog giver hele klassen lavere karakterer, en... -
Diameter af en trekant ?
ForumindlægJeg har fået stillet denne opgave så jeg har lidt problemer med at løse. Håber nogen kan hjælpe. Anne har lavet et trekantet hul i sin dug. Længden af trekantens sider er henholdsvis 4 cm, 5 cm og 8 cm. Anne ønsker i første omgang at dække hullet i dugen ved hjælp af en cirkelrund lysestage. Ber... -
Skriftlige dansk
ForumindlægHej! Jeg har virkeligt brug for hjælp til dansk. Mit skriftlige dansk i danske stil er alt for dårligt. Der er ikke noge galt med min grammatik. Det bare indholdet og mit kreativitet. OG hvordan jeg danner det sætninger. Mit niveau ligger stadig i 6. klasse, alt for dårligt. Jeg vil bare spør...
