Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15981 til 16000 af 63755
-
Brug for lidt lommepenge...?!
ForumindlægHejsa...! Går på Niels Brock aftenskole, og skal op til eksamen om en lille måned i mat. B. Har brug for, at få banket noget matematik ind i knolden...! Så hvis du har tid, (gerne et par gange om ugen) lyst og vil tjene lidt håndører, så giv venligst lyd fra dig hurtigst muligt...! Bor på Vesterb... -
Løs ligningen
Forumindlæg1/2 (x-4) + 1/4 (20-x) = 0 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre her? er der nogle der kan hjælpe... Har altid haft svært ved at se hvad jeg skal gøre når jeg skal løse ligninger, er der noget bestemt jeg kan læse op på eller gøre for jeg kan lære det til min skriftlige eksamen om 1 måned? på forhån... -
Hurtig hjælp til samfundsfag opgave
ForumindlægLouise har ikke så meget forstand på økonomi. Så her må du hjælpe hende. Hun er bl.a. blevet meget i tvivl, om hun er blevet rigere eller fattigere de sidste 5 år. Hendes løn er steget med ca. 14% i perioden 2002-2007. Forbrugerpriserne er steget med 11% i samme periode. Hendes løn er kr. 16.400 ... -
SRP i FRA/MAT
ForumindlægHey derude, Er der nogen der vil kigge min SRP opg. igennem for stavefejl, når den engang bliver færdig, i dec. - måned ? Det skal gerne være en der er god til dansk. desværre kender jeg ikke lige nogen,d er kan se min opg. igennem, og derfor spørger jeg herinde :) på forhånd taaak. -
Spørgsmål angående SU :-)
ForumindlægHej.. Jeg går på STX og får derfor SU, og ved siden af har jeg et studiejob. Hver måned bliver der trukket skat af min SU, men intet af min løn. Jeg kan selv se nu, at jeg ikke kommer på på de 42.000 man må tjene på sit frikort, er der så nogen der ved, om jeg så får det skat jeg har betalt a... -
Hjælp til vækst
ForumindlægEr der en der kan forklare den her og hvordan den skal regnes? "Om populationen oplyses, at populationens størrelse y er en funktion af tiden givet ved f(x)=150000·?1,13?^x. Hvor y er antallet af individer i populationen på tidspunktet x (målt i måneder). Gør rede for, hvad konstante... -
jeg fatter intet
Forumindlæghej herinde :) jeg kunne godt lige bruge noget hjælp med min dansk aflevering. Da jeg skal finde ud af de opgaver der, og jeg overhoved ikke forstår noget af det, er jeg lidt på den. teksen: den tredje, hver måned 1) Find budskab vha. person-, miljø- og tidskarakteristik, tema- og holdningsbestem... -
retorik
ForumindlægHer er nogle betingelser for bestilling af to bøger. jeg har TO spørgsmål: 1: får man månedens bog med med det samme og ska betale for den? 2: Hvad består intropakken af? er det 2 bøger eller er månedens bog med der og ska betales for? Betingelser Som nyt medlem af Virkelighedens Verdens Bogkl... -
relevant funktion
ForumindlægHej er lidt lost her, hvilke relevante funktioner kan jeg lave til den her opgave? Oplysninger: JYSK har flere sæsonvarer i sit sortiment, blandt andet badebassin og julelysestager. Badebassinet sælges fra 1.marts til 1.oktober, mens julelysestagerne sælges fra 1.november til 1.januar.For prod... -
Andengradsfunktion hjælp
ForumindlægHej jeg har en opgave som jeg skal løse, har siddet med den lidt tid og kan ikke forstå hvorda jeg skal regne de enkelte ud og hvilke grafer jeg skal lave, opgave formuleringen kommer her. fortæl gerne formel mæssigt hvad jeg skal bruge, vil gerne lære det her, men forstår det bare ikke rigtigt.... -
math programmer !!!!
Forumindlæghej allesammen er der nogen som kender nogen rigtig god programmer til math og hvis i gør, hvordan kan jeg få selve programmen. Skal jeg købe den eller downloade gratis på nettet. udover excel. Jeg starter på gym om to måneder og vil bruge en god program til at skrive min noter og afleveringe... -
ti89 titanium sælges
ForumindlægTi89 Titanium lommeregner sælges for 1000 kr, eller den højest bydende, købt oktober-måned sidste år, og er kun blevet brugt få gange, inkl. TI Graphing Product Cd, USB-stik, et kabel, og garanti på 3 år (efter købsdatoen). Interesseret? Kontakt mig på e-mailen [email protected]. -
Mars / Bosættelse / Kolonisering
ForumindlægHej! alle! håber i er gode til sådan noget med astronomi og lign? jeg har et spørgsmål: hvis vi nu siger vi bosatte os på Mars, hvodan kunne det så påvirke os, med længere år, og flere måneder? ( et døgn på Mars varer cirka 24 timer og 39 minutter ) -
søsalats vækstbetingelser
Forumindlægsidder med en biologi aflevering og kunne godt bruge lidt hurtig hjælp til et par spørgsmål. spørgsmålene: b. Forklar søsalats tilvækst i april måned i forhold til forskelle i lysintensitet og kvælstoftilsætning, som vist på figur 8. c. Forklar, hvorfor søsalats tilvækstkurver i henholds... -
Handelskøb
ForumindlægEn produktionsvirksomhed har bestilt en maskine, som ved leveringen er blevet fejljusteret. Efter godt 3 måneder opdager virksomheden ved en kontrol at maskinen ikke er justeret korrekt og tabet opgøres til godt en halv million kr. Har virksomheden krav på af levarandøren at få dækket det økono... -
Hjælp det haster
ForumindlægEn mobilabonnement hos CBB Mobil koster 50kr. om måneden, taletiden er 70 øre per påbegyndt minut og smsér koster 20 øre per stk. a) Opstil en regning som abonnent kan beregne sin regning ud fra? b) Hvor stor en regning får en kunde med et forbrug på 27 minutter og 156 sms`er? -
renteskrivning
ForumindlægHej, jeg sidder lige og er lidt forvirret og håber der er en hjælpende hånd derude!! hvis man i en konto har et stående fast beløb fx. 10 000 kr, og der skal tilskrives en årlig rente på 5 % i 35 år. HVordan kan dette så løses v.hj.a en bestemt formel. Man kan vel ikke bruge renteformlen? F... -
Emne til studieretningsopgave
ForumindlægHej Jeg går i 3g og skal her om et par måneder skrive studieretnings opgave:) Jeg vil gerne skrive i dansk og musik som jeg har på A-niveau. (Og eventuelt også i billedkunst som jeg har på C-niveau) Men hvilket emne passer til denne kombination af fag???? Er der nogle der ude som har nogle tips :) -
stx
ForumindlægHej jeg vil gerne spørg om, hvad alder i var da i blev student. Jeg er 16 år og fylder 17 om et par uger, og bliver færdig med stx som 19 årig og efter 3 måneder fylder jeg allerede 20 år. Jeg føler jeg er gammel og har ikke taget 10 klasse osv... -
Færdig med videregående udd. før normeret tid
ForumindlægHejsa allesammen, Hvordan kan man blive færdig før tid med en videregående uddannelse? - Jeg har kigget lidt rundt på nettet over folk, som har færdiggjort deres bachelor før tid. En person fra CBS har f.eks. færdiggjort sin Internation Business bachelor på 1 år og 9 måneder. Er der bestemte re...
