Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15981 til 16000 af 113953
-
Hjælp til i morgen!
ForumindlægHej, jeg sidder med en eksamens opgave som jeg skal have lavet til i morgen. Nu har jeg søgt lidt på nettet, men jeg syntes det er svært at finde noget virkelig relevant om kulstofkredsløbet. Er der nogen der vil være søde at prøve at forklare mig helt præcist hvad kulstofkredsløbet er? -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Retning
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med en engelsk grammatik det sidste manglet. som jeg er tvivl Hvor jeg skal oversætte nogen sætninger. Jeg har prøvet oversætte sætninger. Men jeg er desværre ikke så god til engelsk så ikke blive overrasket :(. Jeg har prøvet at oversætte uden at oversætte det d... -
noter
Forumindlægeksamen -
Kurve længde
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med b og c i denne opgave ( har lavet a) -
Simpelt..
ForumindlægHvad kan man sige om b i en lineær funktion? a betegnes jo som hældningskoefficienten, men hvad med b? -
ligefrem proportionalitet
ForumindlægGodaften...Jeg er endnu en gang stødt på problemer mht. matematik-læsningen! Ligefrem proportionalitet... er her en der kan forklare eller skære det ud i pap for mig? jeg mener at det er forholdet mellem x og y, og at den hedder y=a*x... men i min bog står det, at den hedder y=b*x... jeg er forvi... -
AT Hjælp
ForumindlægSom så mange andre har jeg et kæmpe problem med AT. Et af mine store problemer er at jeg går på en ultra humanoir linje (Spansk A, Engelsk A, Mat B, Fys B, Idræt B, Samf C, Mediefag C, Psykologi C), jeg vil meget gerne undgå at bruge samf/mat/fysik, derfor har jeg mange problemer med at vælge eme... -
Uddannelsestid for gymfag
ForumindlægI nedenstående paragraf står følgende timefordeling for diverse fag. Jeg undrer mig om der er tale klokketimer eller lektioner (45 minutter)? § 67. De enkelte fag og forløb har følgende rammer for deres uddannelsestid: 1) Dansk A: 260 timer 2) Historie A: 190 timer 3) Engelsk B: 210 timer ... -
Kan jeg stadig komme ind på uni?
ForumindlægJeg har lige været op til min sidste eksamen, og endte desværre med et 4 tal. Jeg har fået disse karakter i følgende fag, og håber på at nogen kan hjælpe mig med at se hvad de er jeg kan fravælge så jeg kan få det højeste og bedste snit. Jeg har en aftale med min vejleder i morgen, jeg ville bar... -
Korrespondance
ForumindlægHejsa - jeg har problemer med opgave 2.7 i denne opgave: http://www.econ.ku.dk/polit/studerende/eksamen/opgrv/filer/Videregående%20matematik%202003II%20opg.pdf Det ville være rart om nogen kunne forklare mig hvad der foregår. Der ligger en rettevejledning til opgaven her: http://www.econ.ku.dk/... -
Medicin kvote 2 i Århus
ForumindlægHej, Jeg har suppleret de 5 adgangsgivende fag til medicin: Dansk A, fysik B, matematik A, engelsk B & kemi B. Miine karakterer er (gennemsnittet af den skriftlige + mundtlige eksamen) : Dansk: 12 Kemi: 12 Engelsk: 12 Fysik: 9 MatematiK: 10 Gennemsnit: 11,0 Lad os s... -
DIO powerpoint - Indvandring
ForumindlægHejsa! Jeg skal i morgen op til en øve eksamen i DIO med mit emne, Indvandring af Danmark siden 1960'erne. Jeg er derved meget i tvivl om hvilke slides jeg burde lave, da der er så mange forskellige hos de andre, samt nettet har ikke decideret de store eksempler. Nogen hjælp at hente? Mvh -
Privat lære søges..
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig med biologi eksamen.Vi har 24 timers forberedesle og i den forbindelse har jeg brug for en der er super dygtig til biologi. Hf B-niveaue.God løn gives.For mere info kan jeg kontaktes på: [email protected] -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
nogen som pleaseee ved hvordan jeg beregner det her? - vektorer!!!
ForumindlægI et koordinatsystem er givet to punkter A(20,5)og B (5,10) samt en vektor a ?=(-1over2) Bestem arealet af parallelogrammet udspændt af (AB) ? og a ? Bestem koordinatsættet til projektionen af (AB) ? på a ? -
Nervøsitet!
ForumindlægOkay, jeg er ramt. Det er slemt! Jeg skal til eksamen i overmorgen. Og jeg har læst flittigt og følt jeg har styr på tingene. Jeg går i 3.g og skal op i religion som det første. Har aldrig haft nervøsitet som et kæmpe problem.Men nu er det slemt. Jeg har glemt alt. ALT!!Andre??? -
terminsprøve imorgen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Redegørelse - gør rede: Hvad menes der?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver matematik-dispositioner til mdt. matematik b-niveau. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, når der står: - Redegør for begrebet differentialkvotient - Gør rede for begrebet differentialkvotient Kan man bruge tretrinsreglen til til at gøre rede / rede...
