Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16001 til 16020 af 39512
-
Forestillingsanalyse af Romeo og Julie
ForumindlægHej. Jeg har en drama aflevering, hvor jeg skal analyserer Folketeatres version af Romeo og Julie. Men jeg er lidt på bar bund. Er der nogle som kan sige mig, hvordan jeg skal starte ud med afleveringen? Og derefter bygge videre på det? Håber der er nogle som har et bud på det :) God Mandag aft... -
Batteri og resistor
ForumindlægHej! Jeg laver ligenu en aflevering i fysik om et kredsløb, hvor der indgår et batteri og en resister. Jeg skal i denne afleveringen forklare grafen med UP opad og I udad. Altså fra ohms 1.lov. Hvad fortæller den graf i forbindelse med batteriets kredsløb? -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej jeg har problemer med at sætte kommaer og punktum i min aflevering hvis der er en af jer der lige ville afsætte lidt tid til at se på det ville jeg ver super glad :) på forhånd tak ps. jeg foretrækker at sende afleveringen til jer via indbakke -
Konklusion på transformation & distribuering
ForumindlægJeg er i gang med en fysik aflevering om Transformation & distribuering Afleveringen handler om effekttab, transformator ligningen, transformator Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal skrive under konklusion, nogen der evt. kan hjælpe med det lille problem? På forhånd 1000 tak! -
Integralregning
ForumindlægHej jeg har lavet en aflevering med ekstremt meget integralregning hvor man skal finde et areal . Er der ikke en der vil tjekke den igennem? Specielt opgave 1.4 og 3b. Hvis der er forslag til hvordan jeg kan gøre afleveringen bedre, så må i meget gerne fortælle mig dem. På forhånd t... -
Monarki
ForumindlægJeg sidder og lave en engelsk aflevering. I engelsk afleveringen skal jeg skrive fordele og ulemper ved monarki som institution. Er der nogle der kan hjælpe mig ved at give nogle hints til fordele og ulemper ??? Tak på forhånd -
Engelsk b-niveau 2008 2. delprøve
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle der har lavet en aflevering af: Engelsk b-niveau 2008 2.delprøve. Jeg er ligeglad med om det er opgave A eller B. Er det en aflevering i vil dele med mig? Håber virkelig at der er en den vil hjælp en i nød? -
Organisk kemi
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg sidder med en aflevering, men jeg gik lidt i stå, da jeg så disse to opgaver (se vedhæftet pdf-fil) Jeg håber virkelig at I vil hjælpe med mig denne lille del af en aflevering til i morgen, da jeg er lidt på bar bund. Tak på forhånd -
STUK - Danmarks energistrømme
Forumindlæghej alle sammen! står og mangler inspiration til en aflevering, der hedder Danmarks Energistrømme og kommer fra STUK??? nogen der står med en i ærmet, kunne jeg virkelig godt bruge nogen god gammeldags inspiration og hjælp til at løse denne aflevering!! :-) :-) maaange hilsner -
Spansk Hjælp
ForumindlægHej sp. Er der nogen som gerne og har lyst, til at hjælpe mig med at rette min sidste spansk aflevering for i år ? Min aflevering er ikke så langt, den er omkring 230 ord og handler om moral. -
Gennemlæsning
ForumindlægHej, Dette lyder måske på grænsen til latterligt, men jeg vil sætte stor pris på, hvis der var en derude, der gad at afsætte et par minutter til en gennemlæsning af en aflevering. Det drejer sig om en dansk aflevering. Hvis det lyder 'fristende", så skriv nedenunder, og jeg vil sende d... -
Grammatiske fejl
ForumindlægHej jeg er lige blevet færdig med min engelsk aflevering, og har lige tjekket den igennem for nogle fejl. Jeg kan ikke rigtigt finde flere, og ville derfor høre, om der var nogle, der ville kigge den igennem og finde fejlene uden at rette dem? Jeg sender afleveringen over mail :) -
Integration og identitet
ForumindlægVi skal lave en aflevering ud fra dette spørgsmål(Redegør for socialiseringen i det senmoderne samfund med fokus på betydningen af etnicitet), afleveringen skal vare 1,5 side til 3 sider, men har lidt svært ved at komme igang, nogle der kan hjælpe? -
Spansk tekst (60 ord) HJÆLP
ForumindlægHej folkens. Har en lille spansk aflevering på cirka 60 ord. Jeg er virkelig elendig til spansk, men det er min første aflevering. Så jeg ville høre om nogle ville kigge på den, bare lige hurtig skimme læse den og give konstruktiv kritik. -
sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægHej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,... -
Gamle æreboger
ForumindlægJeg er interesseret i at fidne nogle gale lærebøger i niveauet 7. klasse De skal være rimelig gamle, måske fra før 1960.Jeg vil undersøge om niveauet virkelig var højere dengang, som alle går rundt og siger.Jeg har søgt på bibliotek.dk, men selvom jeg indstiller søgningen til at være bøger fra fø... -
Supplering af 2 fag
ForumindlægJeg er lige nu på den sproglige linje, engelsk/spansk, hvor jeg her i 3.g har mat b og fysik b. Mit drømmestudie er medicin, og for at komme derind, skal jeg have opfyldt kravene mat a, kemi b og fysik b. Som sagt har jeg opgraderet mat til b-niveau, mens jeg også har opgraderet fysik til ... -
ansøgninger m.m.
Forumindlæglige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad -
Heros metode :)
Forumindlægnogen der ved noget om Heros metode? er helt blank ;s -
Ligninger
ForumindlægHvordan løser jeg ligningerne 8x + (5x - 6 - 4x + 1) = x - (x - 4) x - (5 - 2x + 3) = -2 3 + 2x + (3x - 4) = 2x + 12 - (x - 7) 2½x - (9 - 3x) = 5x + (-4) 5 • (4 + 2x) = 9 • (x + 4) 7 • (3 - x) = 5 • (3x) - 1 (11x + 11) • 2 = (2x + 12) • 6 (7 - 5x) &bul...
