Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16001 til 16020 af 20009
-
Eksamen 2013 - Problemstillinger
ForumindlægHej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine... -
Find radius på kegle
ForumindlægHej, har virkelig brug for hjælp til den her, jeg skal fremlægge opgaven foran hele klassen imorgen. :( Opgaven lyder: Et stearinlys har form som en kegle med en diameter på 4 cm og en højde på 38 cm. Et andet kegleformet lys er 50% højere, men inderholder 3 gange så meget stearin. Hvor stor er ... -
Archimedes lov haster
ForumindlægHej, vi har lavet forsøg om archimedes lov, men jeg kan slet ikke svar på nedenstående spørgsmål: målinger: 0,1 N 170ml 0,96 N 176ml 0,8 N 186ml 0,7 N 198ml 0,65 N 204ml 0,65N 20... -
Omskrivning af brøk (rettelse)
ForumindlægJeg jeg er pige, sod sad og arbejdet med nogle brøker jeg skulle omskrive så nævnren blev den samme. Men da jeg så var færdig og tjekke hvad facit fik brøkkerne til car det forkert? I må meget gerne rette min opgave og skrive hvad jeg har overset. På forhånd tak :) det vigtig skal fremlægge det i... -
Differentialligning
ForumindlægHej alle, jeg er ny her så undskyld hvis jeg gør noget jeg ikke burde ;) Jeg sidder med mat fremlæggelse og jeg kan bare ikke komme videre :S Har tre ligninger, men har klaret den ene. Jeg ved altså i teorien hvad man skal gøre, men jeg kan ikke få hul på de andre: dy/dx=ay <-- Denne he... -
Bachelor om negativ social arv og mønsterbrud.
ForumindlægHej. jeg er ved at forerede mid til at skulle forsvare min BA. Vi har skrevet om negativ social og derigennem om hvilke handlemuligheder vi som pædagoger har i forhold til at den anbragte unge kan opnå et eventuel mønsterbrud.. vi har brugt følgende teorier: Giddens om udlejring af tid og rum, ud... -
Osteoporose - afkalkning af knogler
ForumindlægJeg skal forklare relevant fysiologisk viden i forbindelse med knogleskørhed i ca. 10 min i en fremlæggelse. Mit fokus er på ældre mænd. Jeg vil meget gerne forklare, hvad der sker af kemiske processer i kroppen, når man får knogleskørhed, men synes ikke, at nogen hjemmesider forklarer det helt p... -
Søger eksamensprojekt i informationsteknologi
ForumindlægHey Jeg går på 3 år på htx, og skal op til eksamen i informationsteknologi. Hertil skal jeg skrive en rapport, og lave en fremlæggelse. Dertil har jeg fået en liste over mulige eksamenprojektor: 1. Computer systemer og ydre enheder. a. Arduino og sensorer 2. Robot systemer a. Lego robot 3. Compu... -
'Teenager, og hvad så?' - Projekt. Mangler et emne (Haster)
ForumindlægHej. Jeg er tretten år gammel, og går i sjette klasse. Jeg skal til at lave mit første rigtige projekt i skolen. Vi skal stå og fremlægge for vores forældre, hvilket er meget stort for mig, så jeg vil vælge et godt emne. Siden vi lige har haft noget, der hedder 'Uge 6', så skal titlen v... -
Historie koreakrigen produkt
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp, jeg er virkelig ikke et kreativt menneske. Og jeg skal op til historie afgangsprøven om ikke så længe. Og jeg har brug for hjælp til et kreativt produkt jeg kan præsentere min fremlæggelse ud fra. Jeg har emnet: Efterkrigstiden - Kriser og krige. og underemnet... -
metode i biologi (C)
ForumindlægHej. Jeg har AT-forløb mellem fys (A) og biologi(C). Mit AT består i røntgenscanning, hvor jeg i den biologiske del kigger på de biologiske konsekvenser. Jeg har ikke lavet nogen eksperimenter selv, men jeg har derimod obseveret/taget andres eksperimenter, i og med at jeg har taget nogle unders... -
Steroidøstrogener
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med min AT-fremlæggelse om steroidøstrogener og deres udledning fra to rensningsanlæg Jeg skal kort redegør for strukturen for 17β-østradiol (det naturlige østrogen) og 17α-ethinyløstradiol (det syntetiske østrogen - i p-piller), hvor jeg skal komme ind på forske... -
Matematik B "bevisoversigt"?
ForumindlægHey folk:) Jeg står og skal til mat B mundtlig eksamen her om et par uger. Der skal jeg trække et af 10 emner og fremlægge beviser indenfor dette emne. Der er nogle af emnerne der har forholdsvis mange beviser og det er derfor svært at vælge hvilke der ville være "smarte" at tage. De er... -
Hjælp omkring IRA
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge noget om IRA her i næste uge, men synes det er lidt svært at finde rundt i. Ville høre om nogle der kender svaret eller nogle links med svar på disse spørgsmål. 1. The History of IRA 2. what did the Easter rising mean to the conflict ? 3. Which role did Micheal Coll... -
Hjælp omkring IRA
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge noget om IRA her i næste uge, men synes det er lidt svært at finde rundt i. Ville høre om nogle der kender svaret eller nogle links med svar på disse spørgsmål. 1. The History of IRA 2. what did the Easter rising mean to the conflict ? 3. Which role did Micheal Colling p... -
Analyse af cases
ForumindlægJeg skal op til psykologi i morgen og er en anelse nervøs da jeg i psykologi aldrig har lavet en case (Jeg var hospitals indlagt de 3 timer i træk vi havde om "Analyser af cases") Jeg tror jeg er godt rustet, men vil gerne høre om man under fremlæggelsen om en case til 40min´s eksamen ... -
hjælp til 24-timers samfundsfag!!
ForumindlægJeg har lige trukket spørgsmål til samfundsfag A til fremlæggelse i morgen, og aner slet ikke hvor jeg skal begynde. Emnet lyder: Ideologi og politiske partier / Magt og medier, ideologi. Der er vedlagt følgende bilag: - (Næsten) ubegrænset frihed er altid til alles bedste (kristeligt dagblad) - ... -
Genetik (bl.a arvelige sygdomme)
ForumindlægJeg har lige trukket emnet "genetik", og jeg skal til eksamen i morgen tidlig i Biologi - B. Min problemformulering lyder; "Under fremlæggelsen skal du gøre rede for relevante genetiske grundbegreber, gøre rede for forskellige anvendelser af genetisk viden, samt diskutere relevante... -
Sociale medier
ForumindlægHej, i skolen er vi igang med at finde ideer til vores projektopgave. Vi har overemnet "Udvikling" og har valgt underemnet sociale medier. Kravene er at det skal varer 40min og i de minutter skal der indgå et fysisk eller digitalt produkt (video, podcast eller andet) + en powerpoint hv... -
Mediefag B-eksamen
ForumindlægHej. D. 20. skal jeg til eksamen i mediefag i B-niveau. Eksamen foregår således at jeg skal trække et citat fra en produktion og herefter analysere den. Dette har jeg 48 minutter til. Herefter skal jeg fortælle om min egen produktion (se evt: http://www.youtube.com/watch?v=jcq0Y204NT8 - konstru...
