Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16021 til 16040 af 63755
-
Inlæg i afsætning
ForumindlægKære Studieportalen, Hvordan kan jeg få matriale til EUD Opgaver eller eksamen? Fx Afsætning, erhvewsøkonomi, dansk, engelsk og IT, for jeg skal eksam til Januar måned. Håber at der har nogen kan hælpe mig, som mentor/ekstra hælp? På forhånd tak og god aften. Mvh. Rita Monia Kære Studiepo... -
vandforbrug
Forumindlægvandforbruget pr. person i Danmark faldt fra 1989 til 2002 med 30% efterfølgende steg det med 3 liter/person fra 2002 til 2003, så det nåede 125 liter/person. Hvor stort var forbruget i 1989 og 2002? Hvor mange procent er ændringen fra 1989 til 2003? fra 2002 til 2003? find ud af om forbruget ... -
Ferie på Mallorca
ForumindlægEr der nogle, der har en god idé til et feriested på Mallorca i maj måned? 1. Der skal ikke være alt for mange turister 2. Det skal være en blanding af dejlig strand, hyggelig by, gode vandre- og cykelruter. Ville også være dejligt med gode forbindelser med offentlig transport til nogle af de st... -
Haster
ForumindlægEr der ikke nogen der vil hjælpe? Jeg kan ikke finde ud af netop disse 2 opgaver!!: I januar måned på udsalget er et par bukser på tilbud til prisen 199,-. Inden udsalget kostede de samme bukser 349,-. 1. Hvor mange procent er bukserne billigere under udsalget? 2. Beregn prisen på bukserne ude... -
SSO
ForumindlægHej. Så er der en månede til at jeg skal skrive min SSO opgave, og som fremt at jeg aldrig har prøvet det før, så er det lidt svært at vide hvordan en perfekt opbygning er. Så vil jeg høre om der er nogle der ude som har en SSO opgave, som jeg lige kan gennemtjekke inden Ugen nærmer si... -
Målinger i en sø
ForumindlægJeg sidder og laver biologirapport om økologi. Jeg skal forklare nogle målinger, som er foretaget i en sø i forhold til tid på året. Det drejer sig om kvælstof, fosfor, ilt, sigtedybde og pH-værdi. Er der nogen der ved noget om, hvor man kan læse sig til noget om sådan noget? Eller hvordan sådan ... -
ideer til et udsagn for argumentation
ForumindlægJeg skal vælge ét af nedenstående udsagn og argumenter enten for eller imod, og det skal fylde en side. Hvad synes i, at jeg skal vælge, tror nemlig ikke, at det bliver mere end en halv side. 1. Skoleekskursioner bør afskaffes 2. Der bør indføres månedlige prøver i alle fag 3. SU’en bør nedsætte... -
Eksamensnart
Forumindlæghej. jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har svar fra den skriftlige eksamen i matematik på b-niveau stx sidste år i maj måned. altså år 2007? det ville være rart, hvis man kunne sende den til mig. jeg skal nemlig snart til eksamen og jeg sidder her og kigger på en masse matematik opg... -
Eksamen!!!
ForumindlægHej søde mennesker Jeg har min aller første eksamen om under en måned.. Mit overemne er kontraster men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge at fremlægge om og det haster virkeligt! Hvis der er nogle som har en ide så skriv endelig! Gerne et emne som kan forklares med en med en masse produkte... -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej Jeg søger en der kan hjælpe mig med at læse op til franskeksamen stx fortsætter b-niveau, skal op om en måned har brug for en masse fransk repetition, og hjælp til at skrive stikord til tekster osv... Jeg bor i Gentofte, hjælpen kan både foregå over mail osv, eller hvor jeg får rigtig frans... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej er der ikke nogen søde, der ka fortælle mig hvad jeg præcis skal til eksamen? Ska nemlig op på man til AT, og det er par måneder jeg skrev om synopsis, men ska jeg overhovedet ikke fortælle d der står i synopsis til oplægget, kun komme med nyt og diskussion? og kan jeg osse henvende til vide... -
matematik på b - lynkursus
ForumindlægHej Studieportals-mennesker, Jeg tænkte på om der er nogen, som har erfaring med lynkursus efter gymnasium med matematik på b-niveau? Hvis ja, hvordan fungerer det? Og det ser ud til at der er forskellige steder man kan søge - er der noget der kan anbefales? Og hvordan fungerer hele process... -
Optagelsesprøve Til Stx
ForumindlægHeeeej Allesammen Jeg skal til optagelsesprøve her om nogle måneder, men jeg er meeget nervøs over hvordan det er. Er der nogle som der har været igennem optagelsesprøven, der kan fortælle mig om hvordan det foregår om det er svært eller let.. hvad kommer man op i ... Kommer man op i Tysk hvis ma... -
ligninger! :o
Forumindlægvi får en månedsmatematik for hver måned og denne her gang er der nogle ligninger som jeg bare ikke kan finde ud af! så jeg ville høre, om der er nogle af jer der ved det og vil give et forslag til et resultat, da jeg ikke er den store matematik nørd. :) men her kommer de: opgave 1) 3x + 1 = 4 ... -
Hvilke karaktere skal jeg bruge?
ForumindlægHej. Jeg går i 9 klasse og vil tage 10 klasse efter. I de første måneder af 10 klasse er jeg i USA, så vil høre om der er nogen der ved om jeg godt må bruge mine 9 klasses karaktere til at søge ind på gymnasiet efter 10 klasse. tak på forhånd :) -
Hvordan finder jeg en lejlighed???
ForumindlægHej. Jeg har lidt over et år til at finde en lejlighed i KBH og jeg er lidt uviden på dette punkt. Men hvor kan jeg finde info og hvilke boligselskaber kan skrives op i? Og til jer der bor i KBH, hvor meget gi' i per måned? Hvis der er andet jeg skal vide må i gerne skrive. På forhånd ta... -
Hvad skal jeg vælge efter 9.klasse ?
ForumindlægJeg har omkring to måneder til at finde ud af hvad jeg vil efter 9-klasse, men jeg ved det bare ikke. Jeg har overvejet det alm. gymnasium, men der er bare en del fag der som jeg ikke synes så godt om. Så har jeg også overvejet HF, som jeg egentlig synes meget godt om, der er bare lige det pr... -
SU?
ForumindlægHej Jeg fylder 18 om nogle måneder og vil gerne forblive hjemmeboende, MIn far arbejder og min mor er på sygedagpenge. Vi får ikke boligsikring. Jeg har hørt fra nogle venner at man ikke er berettiget til SU når man er hjemmeboende og ikke får boligsikring, Kan det passe? Jeg kan ikke rig... -
En Undersøgelse af forskellige transportformer
Forumindlægkan nogen af jer hjælpe mig hvordan jeg skal starte med . og den skal indholde statistik er ikke så god til det. Hvad koste en barn billet? Og hvad koste en voksen billet? Betal det sig at købe en måneds kort? Betal det sig at tager bilen i sted for tog, bus og hvor stod bus... -
SU
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål. Jeg har tilmeldt mig 3 enkel fag hvor 2 af dem er jeg blevet optaget på. De 2 første fag startede jeg på den 4. Januar, hvor det sidste har jeg stået på nummer 1 på ventelisten på, men det startede også den 4. Januar. Jeg er blevet tilmeldt mit sidste fag idag. Får...
