Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16021 til 16040 af 44202
-
HJÆLP Cultures?
Forumindlæghvad er "high and low context cultures2? kan der nogen der kan forklare det? og komme med nogle eksempler? hbåer virkelig der nogen der kan forklare! -
Partikel-bølge dualitet (Kvantefysik - eksamen)
ForumindlægHej ! Hvad menes der med: Partikel-bølge dualitet ? Har lige trukket fysik (24 timers forberedelse) og der skal jeg give en mundtlig præsentation af dobbeltspalteeksperimentet samt partikel-bølgedualitet. Det står ikk i min bog, og har lige prøvet at søge lidt på nettet men synes det er svært k... -
Simple graf
ForumindlægHey er der nogle der kender et godt og brugervenligt program, hvor output er nemt at få med i en LaTex aflevering? Jeg skal ikke lave noget fancy, bare en vandret streg, fire lodrette streger og muligheden for at sætte et bogstav til hver af de lodrette streger og på en eller anden måde fremhæve ... -
Revaluering
ForumindlægHvorfor vil en revaluering forminske et lands udlands-formue? -
Hjælp til globalisering
ForumindlægHJÆÆÆÆLP Har 3 spørgsmål jeg meget gerne vil have jeres hjælp til! Alle spørgsmålene skal omhandle Danmark og ikke resten af verdenen :) Er der en positiv ting ved global opvarmning? -Øget fotosyntese ved højere temperatur( hvorfor?) -Nye planter(hvorfor?) Hvad kan biobrændsel gøre for miljøet? ... -
Dumper Dansk A- 2 gang kan jeg stadig søg på videregående uddannelser?
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for jeres hjælp ! Jeg har været op til dansk A mundtlig eksamen i 2011 og 2012 og det er gået meget skidt! Jeg vil spørge om man kan man blev optaget på sygeplejerskeuddannelsen unset hvad selvom man dumpet i dansk A? Jeg vil spørge jer om i har hørt el... -
skalarprodukt
Forumindlæghej ville spørger nogen ting som jeg er usikker på vi ved fx. ved at udregne summen af vektorer a+ vektorer b= fx. 5 over 0, så ved vi at man kan finde d. 3 orientere linje stykke som så forbinder vektrorer a og b sammen ikk?? men når man skal udregne skalar. el. prikproduktet den tal vi finder h... -
primær og sekundær litteratur
ForumindlægHej jeg skal skrive SRP Jeg er i tvivl om hvordan man skal opdele i primær og sekundær litteratur i fysik og matematik håber nogen kan hjælpe mig,, -
procent
ForumindlægHvornår er det man skal gange med 100 når men regner procent og hvornår er det at man dividere med 100? -
alternativ splicing
ForumindlægJeg skal lige væe helt sikker, men ud fra et gen kan der kun dannes et mRNA ikk? eller kan der dannes flere mRNA via det der kaldes alternativ splicing hvor introns klippes fra og exons sættes sammen ? nu ved jeg ikke helt om jeg forstået det rigtigt -
HJÆLP
ForumindlægHej allesammen Jeg har brug for hjælp med et produkt med hensyn til min OSO. Jeg har om jobbet som HR-manager og mit produkt skal derfor omhandle det. Jeg er færdig med at skrive omkring jobbet, men jeg er helt lost omkring hvad mit produkt skal være. Jeg ved jeg vil have en talenttest til at in... -
Fordoblingkonstanter - hjææælp :(
ForumindlægOpgave 1 Vækstraten for funktionen f(x) = b * a× er 17%, og f(0) = 24. angiv tallene a og b Opgave 2 Bestem fordoblingkonstanten for eksponentialfunktionerne 1,05× - 1,12× - 1,5× - og 2,1× Opgave 3 Bestem halveringkonstanten for eksponentialfunktionerne 0,95&time... -
betydning?
Forumindlægvelstanden gav befolkningen samtykke for individualisme?? hvad betyder det? -
Hjælp til naturfagseksamen
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre, om det altid udleder CO2, når man brænder noget af? - eller om det kun er ved bestemste ting, som indeholder bestemte stoffer? Derfor så om det altid er noget møg, når man brænder noget af? Håber I kan hjælpe, da det er til en eksamen i naturfag på mandag:) Mange ... -
Tale til dansk - ideer?
ForumindlægHej. :-) Jeg skal i dansk skrive en tale, vi må frit vælge emne. Jeg er ikke sikker på hvad jeg vil tale om, men jeg har haft unge og psykiske sygdomme, unge og sociale medier og unge og udvikling oppe at vende som ideer. Jeg er på rimelig bar bund. Nogle der evt. ligger inde med en ide, og e... -
Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!
ForumindlægHej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd! -
Mediefag !
ForumindlægHej Alle Er der nogen der kan hjælpe med at finde eksempler på følgende: kontinuitetsklipning (usynlig klipning) og montageklipning ( synlig klipning) ? - Jeg har virkelig svært ved at forstå dette. Håber i kan hjælpe. bar et enkelt klip fra youtube el. noget lign. Tusind tak på forhånd :) -
kemni B
ForumindlægKemi- B Hjælp Jeg sidder og skal øve til mundlig kemi og kan ikke rigtige svare på de her spørgsmål nogle der kunne hjælpe mig?? gennemgå et udvalg af organiske reaktionstyper. og en af disse reaktionstyper skal være kondensationsreaktion. jeg ved ikke regigte hvordan skal jeg forklar det... kan... -
Differentialregning
ForumindlægHej. Hvad skal jeg komme ind på, når jeg skal gør det nedstående? "Gør rede for den grundlæggende idé i differentialregning samt for anvendelser heraf. " Det er til cirka 5-10 minutters fremlæggelse, så jeg skal kun bruge det mest væsentlige da jeg ikke har tid til alt. -
outline?
ForumindlægHej Nogen der kan foklare forskellen på outline og summary. Har ikke skrevet en outline før, min lærer siger, at det er lidt ligesom summary?
