Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16021 til 16040 af 36004
-
Im eller In
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er im eller in i denne sætning: Der Präsident regirt in/im Deutschland. -
En kort sætning.
ForumindlægEn, der vil være venlig at rette en tysk sætning, - som jeg har oversat. Sig til - for så, sender jeg den som ''indbakke-besked'' :) -
Oversættelse af sætninger...
ForumindlægHej, ville lige tjekke op på om jeg havde oversat disse sætninger på tysk rigtigt:-) Jeg har vedhæftet dem i en fil: -
Oversættelse
ForumindlægDansk-tysk Jeg kommer fra en anden etnisk baggrund --> Ich komme aus ein _____________________ -
Haster!
ForumindlægEn tysk stil der skal afleveres i morgen. Mangler en der overordnet vil kigge den igennem... Den vil få meget afgørende indflydelse på min i forvejen dårlige årskarakter. -
stil..
ForumindlægEr i gang med at skrive tysk stil.. Så skal jeg skrive "hendes søsters mand".. Er det så: Der Mann ihre Schwester? -
"og dog"?
ForumindlægHvordan siger man "og dog" på tysk? Sætningen lyder sådan: -og dog, hun vidste det måske alligevel. -
en sætning hjææælp !
ForumindlægHej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet". -
Spørgsmål - hjælp til en sætning
Forumindlæghej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ? -
Tegneserie
ForumindlægHej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-) -
Hvordan vil i oversætte det?
Forumindlæghej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd. -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
Hvordan skal hvis bruges her?
ForumindlægHej Jeg vil gerne sige sådan her: ... også Familie Baumann, hvis fremtid nogle gange ser meget dyster ud Hvordan skal jeg bruge hvis i dette tilfælde? Hvad hedder det på tysk? -
En som er vil hjælpe?
ForumindlægHej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde? -
Oversættelse træningsopgave nr. 1
ForumindlægEr der nogen som tilfældigvis har lavet en oversættelse, af en træningsopgave nr. 1 i tysk? Det er sandsynligvis et udleveret ark hvor der er to træningsopgaver på. :) Håber der er en derude ;) -
Hjælp til rettelse
ForumindlægNogen, der vil være søde at hjælpe mig med at rette 300 ord på tysk? Jeg ved på forhånd at der ikke er så mange fejl. På forhånd tak. -
Grammatiske fejl
ForumindlægHej venner Jeg skal fremlægge en kort fremlæggelse i tysk i morgen, og det ville være lækkert hvis nogen kunne fortælle, om der er en kæmpe bommert iblandt - Tak på forhånd! -
Hvem er min censor?
ForumindlægHvordan finder man ud af, hvem ens censor er? Jeg skal op til tysk på mandag. Total nervøs. Jeg har kun nr på personen.. og initial.. -
Flertal - die?
ForumindlægSkal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'? -
Hjælp til noget rettelse?
ForumindlægHej. Jeg skal op i tysk i morgen, er der nogen der har lyst til at hjælpe mig i løbet af dagen med nogen rettelser og lign.. ? Mvh. Simone
