Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16041 til 16060 af 95433
-
Lysias' forsvarstale for Eufiletos?
ForumindlægNogen der har gode noter til den? -
Socialrådgiver udd.?
ForumindlægHej Er det nogen, der har noter til socialrådgiver udd.? -
haster with a little help from my friends lyrics
Forumindlæger der nogen der har noter til denne her sang..+ -
“Hostage” by Andrew Vachss
ForumindlægHej er der nogle som har nogle gode noter til dette? -
Fagudtryk
ForumindlægEr der nogle som har Dansk noter i fagudtryk??? -
Analyse af marmorkirken
ForumindlægEr der nogen der har noter, til en analyse af Marmorkirken? -
ALPIN NATUR
ForumindlægEr der nogle der har noter om Alpin natur ? HASTER -
Proteinsyntese
ForumindlægHey.. Nogle der har godt noter om proteinsyntese? -
Tyskland taber krigen
ForumindlægNogle der har en synopse eller noter til dette underemne -
hjælp
ForumindlægHvordan notere man fra en bog man lige har læst?????????? -
læge
Forumindlægheej, jeg skal begynde i 1.g efter sommerferien :D jeg vil gerne vide hvilken linje jeg have for at blive læge, og hvad mit snit skal være på for at blive læge ? :D mit andet spørgesmål er hvor meget skal mit gennemsnit være på for for at komme ind på københavns universitet. svar..... taaak :D -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
Vektorer fatter hø! :(
ForumindlægDet piner mig sådan at jeg er dårlig til mat når jeg nu har det på A niveau! :( Jeg øver mig hverdag, men ser ingen forbedringer, tøre heller aldrig at sige noget i timerne, da jeg er bange for at dumme mig... Idag gik vi så igang med et nyt emne, nemlig vektorer. Noget som de fleste syntes er M... -
Et spørgsmål
ForumindlægHejsa!Jeg går i 2.g og har bio. på højt niveau. Vi har fået udleveret et hæfte, der indeholder en række eksamens opgaver som jeg mener er svære at løse. Derfor tænkte jeg på om nogle af jer, der også har/har haft bio. på højt niveau kan hjælpe mig med dem.Jeg har lige igår fået opg. 51 a+b for, ... -
A-fags bonus på HTX efter ordningen i 2020
ForumindlægHej alle, jeg er kommet lidt i tvivl angående bonusordningen af A-fag på HTX efter 2020. Har hørt meget om det at kunne gange sit vægtet gennemsnit med 1,06, men der er uenighed om hvor mange A-fag det kræver. Uddannelsesguiden siger, at man skal have 3 ekstra A-fag for at gange med 1,06, men h... -
Hjælp til lille Mat aflevering
ForumindlægDet forudsættes i det følgende, at den lineære sammenhæng også gælder for større vanddybder. I Filip¬piner¬graven er der målt en vanddybde på 10.265 m. c) Bestem trykket i denne dybde. En ubåd er i færd med at dykke. Den kan højest tåle et tryk på 30 atm. d) Hvor meget vokser... -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej :) Tænkte på at dem der skulle op i biologi som udtrækningsfag i folkeskolen på tirsdag, måske kunne dele nogle noter her? :-) Tror det kunne være en stor hjælp for mange, inklusiv mig! :) -
det haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med denne opgave i matematik, da jeg simpelthen ingen noter har til sådan slags opgaver.. -
Opgave om smørsyre
Forumindlæg$morsyre, butansyre, indgår i smør fedt, hvor det især frigøres, når smørret bliver harsk. CH3—CH2 0 CH2—C OH butansyre Stoffet findes også i opkast og fodsved og er kendt for at have en ubehagelig lugt og en sur smag med en sødlig eftersmag. Dyr med god lugtesans kan lug te smørsyre ...
