Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16061 til 16080 af 63755
-
S: TI-84 Lommeregner sælges
ForumindlægJeg ligger inde med en TI-84 Plus lommeregner, som jeg ikke bruger mere, da jeg er stoppet på HHX. Der er ikke noget tilbehør eller kvittering med til den, men den er ligesom ny. Den er ikke rigtig blevet brugt, for jeg stoppede en måned efter jeg havde købt den. Så har ikke gjort meget andet end... -
Fru Marie Grubbe
ForumindlægHej - jeg skal op til 9 klasse dansk mundtlig eksame på torsdag. Jeg har haft en måned nu til at analysere Frue Marie Grubbe, jeg har valgt indledningen. Jeg har svært ved at finde ud af hvilken slags komposition det er - er det en parnoramisk fremstilling? håber i vil hjælpe, tak! -
kapitalfremskrivning(bevis)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen snart og har lidt problemer med at kunne bevise formlen k = Ko * (1 + r)^n hvor k er slut beløb og ko er start beløb, n er antal år eller måneder og r er procent pr termin. håber i kan hjælpe mig :-) -
Ungdomskultur - noveller
ForumindlægHej. Da jeg skal op i dansk mundtlig i næste månede, har jeg trukket mit fordybelsesområde. Jeg har trukket 'Ungdomskultur i fiktion'. Jeg vil umiddelbart gerne tale ud fra en novelle, derfor vil jeg spørge om der er nogle af jer, der skulle kende nogle gode noveller der omhandler ungdo... -
beregne løn og lave graf ved forskellige løntrin
ForumindlægForberedelse til 10. klasse mundtlig eksamen! Er der nogen der kan hjælpe med at lave opstilling af en realistisk lønseddel, hvor jeg så kan lave en graf, med forskellige månedlige lønninger, inkl ATP, Arbejsdmarkedsbidrag... Der kunne evt også tages med hvordan grafen ville ændre sig... -
Værelse, kollegium eller lignende i Kbh
ForumindlægJeg er en pige på 24 år som læser sociologi. Jeg er i praktik i København og søger derfor en et værelse hos i et hyggeligt bofællesskab med andre studerende eller fremleje af et kollegieværelse/lejlighed for for nogle måneder (ca. 4-5 mdr.). Jeg håber at høre fra Jer! -
Afsætning ud fra givne oplysninger
ForumindlægHej. Hvis man har fået oplyst følgende, hvordan kan man så regne afsætningen ud: faste omkostnigner: 300.000 kr. pr. måned åbningstider: middag i restauranten- 23 pris pr. stk 300 VE 210 pr gæst indtjening pr mrd 99.000 kr. Har prøve med enhedsmetoden, men så manger jeg de faste omk?! så er lid... -
SRP Samf/Spansk
ForumindlægHej. Nu skal jeg jo til at skrive SRP i december måned og meget snart vælge fag. Jeg overvejer at skrive i samfundsfag og spansk. men ville lige høre om der nogen er jeg er der har skrevet i de her fag. hvis ja kunne jeg så se opgaverne bare for at få noget inspiration? eller om i har nogen gode ... -
Hvilken karakter tæller?
ForumindlægJeg er igang med at tage STX, men har fortrudt jeg ikke valgte HHX. Jeg er så langt nu at jeg ikke gider at starte forfra så har valgt jeg tager det på 6 måneder når jeg er færdig med STX, men mit spørgsmål er så hvilken årskarakter tæller når jeg skal søge ind på mit nye studie? Tak på forhånd -
Hey
Forumindlægnogle regner med, at der er i 1996 var ca. 60 mill. ægyptere og at befolkningen blev forøget med 1 mill. hver 10 måned. andre mener, at befolkningenstilvæksten var 1,7% om året. stemmer de to oplysninger om væksten overens? forstår ikke helt hvad de mener? -
Lineær sammenhæng
ForumindlægHejsa! Jeg har et problem med følgende spørgsmål: Undersøg om der er tale om en lineær sammenhæng, og hvis der er, så skriv ligningen op på formen y = ax + b Anton er 5 år gammel og samler på lejetøjsbiler. Hver måned siden han blev 2 år, har han fået en ny lejetøjsbil af sin bedstemor. -
Finansieringsform
ForumindlægHej jeg går på en akademisk uddannelse, og har virkelig brug for hjælp i Erhvervsøkonomi! Nogen der kan hjælpe med denne opgave? En virksomhed kan hos en leverandør vælge mellem følgende betalingsbetingelser: 1. Betaling pr. 8 dage - 2 % 2. Betaling pr. 3 måneder netto A. Hvilken finansierin... -
SRP - spiseforstyrrelse (anoreksi)
ForumindlægHej, Jeg skriver en SRP opgave her om en måneds tid om spiseforstyrrelse (med fokus på anoreksi), og jeg ville gerne have en case med i opgaven, dog har jeg lidt besvær med at finde en god case. Mine lærere er til ingen hjælp så derfor tænkte jeg om jeg kunne få hjælp igennem studieportalen. Har... -
historie b
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor man kan tage historie b på et par måneder da jeg dumpede i historie a til eksamen men skal bruge b for at komme ind på min drømme uddannelse.n Eller kan man stadig søge for jeg fik 4 i årskarakter. Håber i kan hjælpe da det haster lidt:( -
SRP - Laktase
ForumindlægHej I SRP har jeg valgt at skrive om enzymer i industrien, hvor det faktisk mere præcist er i fødevarer. Jeg vil mest fokuser på enzymet laktase, da life.dk laver en øvelse om dette enzym på mælkeprodukter i december måneden. Så vil jeg lige høre om der er nogen, der har forslage til hvad jeg ku... -
supplering af MatA, FysB, DanA
Forumindlæghej. er der nogen der ved hvor man kan lynsupplere MatA, FysB, DanA ? jeg har allerede skrevet en anden tråd hvor jeg har spurgt om det samme, men jeg søger hurtig supplering hvor et fag kan færdiggøres på ca. en måned. håber der er nogen der kan hjælpe :) tak på forhånd mvh sarah -
Matematiklærer søges i Horsens
ForumindlægDa jeg skal til eksamen d. 8. og 10. december i matematik, leder jeg efter en privatlærer til at hjælpe mig med at blive klar :) Jeg har de sidste to måneder gennemgået matematik B i Århus, men jeg er lidt i tvivl omkring mine mundtlige evner. Hvis du kan hjælpe mig er du meget velkommen til at k... -
antallet af kaniner
ForumindlægHej med jer, er i tvivl om denne opgave b) Hvor mange kaniner er der et havlt år senere? Vi får følgende opløsninger givet Et isoleret område uden kaniner, udsættes der nogle få kaniner Antallet af kaniner i området t måneder senere beskrives ved modellen K(t) = 1200 / 1 + 100 * e^-0,68 * t... -
HJÆLP
ForumindlægEn familie samler vand op fra deres hustag. Areal af taget er 80 m2. En måned samler familien 1.400 liter vand op fra taget. En millimeter regn svarer til, at der falder 1 liter vand pr.m2. Hvor mange mm regn svarer de 1.400 liter vand til? Nogen der kan forklar det her ? -
Hjælp til en opgave!
ForumindlægHej :-) jeg har en opgave her, som skal laves i min fysik rapport. Jeg vil bare gerne have hjælp til hvad jeg skal gøre? eller hvordan man regner det ud? altså nogle formler. her er opgaven: Udregn hvor meget kul og naturgas, der skal afbrændes, for at lave strøm til en lyskæde, der er tændt hel...
